Chyba (8018830f) při aktualizaci na GDR1 – jak ji odstranit?

Aktualizace (7.8.14): Chyba byla odstraněna, můžete stahovat.Zobrazuje se vám chyba 8018830f při pokusu o instalaci GDR1? Poradíme, jak na ní.

Aktualizace (7.8.14): Chyba byla odstraněna, můžete stahovat.
------------------------------------------------------------------------

Některým uživatelům se zatím nepodařilo nainstalovat včerejší vývojářskou aktualizaci GDR1 pro Windows Phone 8.1. Aktualizace se sice standardně stáhne, ale nepodaří se ji naistalovat. Zobrazí se chyba s číslem 8018830f.

Tato chyba je na straně Microsoftu a již se pracuje na její opravě. Pokud však nechcete čekat, existuje řešení. Je však třeba obnovit software ve vašem přístroji skrze nástroj Nokia Software Recovery Tool (pouhé obnovení továrního nastavení nepomůže).

Za tip děkujeme Pavlu Valachovi.

Komentáře (101)

htcjirka

23 | 09 | 14 18:06
Pro Lumii 930 se v nekterych zemich rozjizdi skrze OTA oficialni update GDR1. Povysena je i verze FW z 14252 na 14353 FW ma resit celkovy vykon a stabilitu,vylepseni ohledne vykonu displeje a další.Co je soucasti GDR1 nemusim rozepisovat, jelikož je to vseobecne znamo. Dle prvních reakci na zahraničních forech, mensi zahrivani a vyrazne potlacen fialovy nadech při nizkem jasu (plati pro 930). EDIT: Uz se me aktualizace stahuje 0

cervikpetr

18 | 09 | 14 16:36
No, abych se přiznal, tak se mi moc nechce kupovat licenci, když nevím jestli mi ten firmware bude potom fungovat.. EDIT 1 Tak jsem nakonec těch pár korun za Navifirm obětoval a úspěšně nahrál fw 059R609. Je sice pro rm-825 ale povedlo se. EDIT 2 Firmware jsem sice úspěšně nainstaloval a funguje, ale přišel jsem na dost závažnou chybu - v práci jsem doteď měl špatný signál, ale od včera ho tam nemám vůbec. Může to být tím firmwarem? Mám SIMku od Vodafonu a SIM od O2 mi normálně funguje a moje v iPhonu funguje taky. Takže tam dnes odpoledne zkusím dostat FW pro Vodafone. Nic víc mě nenapadá.. EDIT 3 Stáhl jsem FW od Vodafonu a uvidíme zítra. Jen se mi nedaří nahrát zpět jakýkoli FW RM-824. Přitom obráceně mi to šlo.... 0

Jindřich Lukeš

18 | 09 | 14 16:00
Verze 3.2 normálně funguje, ale samozřejmě si musíš zaplatit přístup. 0

cervikpetr

18 | 09 | 14 13:19
No jo, jenže mě navifirm vůbec nechce fungovat. Hodlám se s tím prát ještě o víkendu ale stejně mi to nejspíš zase nepůjde. Už jsem zkoušel verze od 1.6 až po 3.2 ale stejně nic. Hledal jsem v různých fórech jak se přihlásit ale nepovedlo se. 0

Jindřich Lukeš

18 | 09 | 14 13:12
doporučuju si to stáhnout přímo z navifirmu 0

cervikpetr

18 | 09 | 14 12:57
To chápu. Evropský fm do toho asi nedostanu, protože v Evropě je RM-825 a já mám RM-824. Někde jsem se dočetl, že verze pro 059R8N0 obsahuje i češtinu. Našel jsem si potřebný fmale při nahrávání mi to stále hází chybu, že je soft poškozený. To dělá i u jiných verzí fm. Všechny fm stahuju z http://www.mrcrab.net/. 0

Jindřich Lukeš

18 | 09 | 14 12:21
Musíš si tam nahrát firmware pro Evropu, jinak CZ mít nebudeš. Zřejmě ti předtím nahrát do telefonu někdo fw. pro Evropu, ale telefon je určený pro jinou oblast. když si pak použil Recovery Tool, nahrál se ti fw. pro původní (správný) region 0

cervikpetr

18 | 09 | 14 11:10
Předtím tam čeština byla. Ale byly to WP 8.1 bez updatu. Zkusím ještě počkat, až bude další update a budu doufat, že tam čeština bude. Jinak jsem bezradný... 0

Jindřich Lukeš

18 | 09 | 14 11:00
předtím si tam CZ měl? 0

cervikpetr

13 | 09 | 14 14:20
Ahoj, při použití Nokia Software Updater For Retail mi po instalaci a následném restartu telefon nenabízí češtinu a taky se do něj nahrál software od Movistaru. Podle nabídy extra mám soft ita.. Má někdo radu? Jde nastavit pouze český region a klávesnice. Tovární nastavení nepomohlo.. Lumia 820. Dík PS napadá mě jen downgrade ale ten netuším jak se dělá.. 0

Jindřich Lukeš

02 | 09 | 14 12:13
Tyto problémy nepozoruju, možná je odstraní HR a nebo se vyskytují jen u některých přístrojů. Chce to vzít postupně. 0

lenzi

02 | 09 | 14 11:45
Tak som to nevydrzal (dokonca sa mi zdalo, ze to z casu na cas mrzne) a dal som do madarky Cyan cez recovery tool. Akonahle som spustil recovery tool, ukazala sa k dispozicii verzia 3058. Tak teraz sice nemam najnovsie GDR1, ale Cyan a snad to bude stabilnejsie... Když si aktivuješ vývojářský program, GDR1 se ti nainstaluje. Budem nad tym uvazovat, ale zdalo sa mi, ze to niekedy mrzlo, ked som rano chcel zrusit letovy profil, tak sa nejak nevedel z toho spamatat a nedal sa zrusit. Tiez niekedy, ked na lock screene bolo nastavene zamknutie kodom, stavalo sa, ze lock screen nesiel vytiahnut uplne hore a ostalo to zamrznute. 0

Jindřich Lukeš

02 | 09 | 14 10:55
Nainstalováno na Lumii 720,po oficialní sktualizaci WP8.1,přes preview for developers,instalace proběhla bez problému,akorát to trvalo trošku déle.Telefon funguje normálně a bez problémů,složky na ploše jseu velmi výborné,dobrá vychytávka. Dnes jsem vratil do telefonu čistou WP8.1,jelikož se telefon s GDR1 nechutně vybíjel,před zhruba "8-9" dní výdrže,s GDR1 stěží čtyři dny s bídou,tak vyzkouším. 9 dní výdrže? To jej máš ale vypnutý ne? 0

Jindřich Lukeš

02 | 09 | 14 10:54
Tak som to nevydrzal (dokonca sa mi zdalo, ze to z casu na cas mrzne) a dal som do madarky Cyan cez recovery tool. Akonahle som spustil recovery tool, ukazala sa k dispozicii verzia 3058. Tak teraz sice nemam najnovsie GDR1, ale Cyan a snad to bude stabilnejsie... Když si aktivuješ vývojářský program, GDR1 se ti nainstaluje. 0

pinon69

31 | 08 | 14 00:05
Nainstalováno na Lumii 720,po oficialní sktualizaci WP8.1,přes preview for developers,instalace proběhla bez problému,akorát to trvalo trošku déle.Telefon funguje normálně a bez problémů,složky na ploše jseu velmi výborné,dobrá vychytávka. Dnes jsem vratil do telefonu čistou WP8.1,jelikož se telefon s GDR1 nechutně vybíjel,před zhruba "8-9" dní výdrže,s GDR1 stěží čtyři dny s bídou,tak vyzkouším. 0

lenzi

30 | 08 | 14 00:02
Tak som to nevydrzal (dokonca sa mi zdalo, ze to z casu na cas mrzne) a dal som do madarky Cyan cez recovery tool. Akonahle som spustil recovery tool, ukazala sa k dispozicii verzia 3058. Tak teraz sice nemam najnovsie GDR1, ale Cyan a snad to bude stabilnejsie... 0

XwaveW

21 | 08 | 14 12:40
Upozorňujem, že po tejto najnovšej aktualizácií je problém so stiahnutím klávesníc, takže nerobiť hard reset. 0

tragedie_v_jzd

20 | 08 | 14 09:17
Nevím, jestli to souvisí s tímto updatem, ale prave včera po této aktualizaci jsem poprvé na svém telefonu viděl, ze inteligentní wifi se k nějaké free wifine připojili. Dovcerejska nic, ani s Windows phone 8.1, ani a gdr 1... 0

paveljakl

19 | 08 | 14 20:25
Souhlasí. 0

htcjirka

19 | 08 | 14 20:05
Jinak je venku další update DP, tentokrát na sestaveni 8.10.14157.200 Dle velikosti (37MB) bude opravovat jen mensi chybky.Log zatím není znam. 0

paveljakl

19 | 08 | 14 20:03
Lumia 820 od T-Mobile instaluje aktualizaci, další upřesním. 0

Belda

19 | 08 | 14 13:46
Díky za info. Každý den dávám aktualizovat minimálně 2x a pořád nic. 0

Jindřich Lukeš

19 | 08 | 14 13:35
Stejny problem na 625. Kupovano na mallu a v bonusy + info mi v polozce manufacturer name pisou eu_hungary,tak mam asi madarku a madari uz to snad maji,ale ja ne. Jinak nevim jak tu distribuci poznat. To hungary mam aj ja na 625. Zeby v tom bol problem ? Obecně je s maďarským firmwarem problém, resp. nemám zatím od nikoho ověřeno, že Cyan už je k dispozici, i když se to na webu Nokie píše. 0

Jindřich Lukeš

19 | 08 | 14 13:34
Po instalaci aktualizace doporučuji HR, pak si se pády objevovat neměly 0

Lades

17 | 08 | 14 12:07
No tak po asi týdenním užívání Cyan+aktualizaci GDR8.1 musím konstatovat, že musím udělat reinstal pomocí recovery tool, jelikož během užívání mi asi 5 spadl systém - restartoval se po zamrznutí mobilu!! Lumia 1020. Po opětovné instalaci nechám pouze Cyan bez GDR1. Snad to nebude hardwarem. 0

lenzi

11 | 08 | 14 10:46
Stejny problem na 625. Kupovano na mallu a v bonusy + info mi v polozce manufacturer name pisou eu_hungary,tak mam asi madarku a madari uz to snad maji,ale ja ne. Jinak nevim jak tu distribuci poznat. To hungary mam aj ja na 625. Zeby v tom bol problem ? 0

pinon69

11 | 08 | 14 09:22
Nainstalováno na Lumii 720,po oficialní sktualizaci WP8.1,přes preview for developers,instalace proběhla bez problému,akorát to trvalo trošku déle.Telefon funguje normálně a bez problémů,složky na ploše jseu velmi výborné,dobrá vychytávka. 0

XwaveW

09 | 08 | 14 16:49
to Jindřich : Také se mi aktualizace na 1020 nehlásí ( mám českou distribuci (alza) podle všech zpráv co na různých fórech jsou jsem pochopil, že downgrade není už nutný pro DP 8.1...tak jak to teda je? Jediná vec ktorá ti Cyan na L1020 dá navyše je Bluetooth 4.0, radšej počkám kým Microsoft vydá opravu. no to máš na mysli když porovnáš DP wp 8.1 a oficiální wp 8.1 ale samotný cyan přece má přidat daleko více ne? Nastavení jasu, living images, SensorCore, rychlejší pořizování snímků právě u 1020... lepší story teller atd ne? Ale o to ani tak nejde, stejně jsem po nainstalování ofiko wp 8.1 chtěl dělat hard reset... Tak potom sprav downgrade a nebudeš musieť čakať 0

Tomee

09 | 08 | 14 15:45
to Jindřich : Také se mi aktualizace na 1020 nehlásí ( mám českou distribuci (alza) podle všech zpráv co na různých fórech jsou jsem pochopil, že downgrade není už nutný pro DP 8.1...tak jak to teda je? Jediná vec ktorá ti Cyan na L1020 dá navyše je Bluetooth 4.0, radšej počkám kým Microsoft vydá opravu. no to máš na mysli když porovnáš DP wp 8.1 a oficiální wp 8.1 ale samotný cyan přece má přidat daleko více ne? Nastavení jasu, living images, SensorCore, rychlejší pořizování snímků právě u 1020... lepší story teller atd ne? Ale o to ani tak nejde, stejně jsem po nainstalování ofiko wp 8.1 chtěl dělat hard reset... 0

XwaveW

09 | 08 | 14 15:09
to Jindřich : Také se mi aktualizace na 1020 nehlásí ( mám českou distribuci (alza) podle všech zpráv co na různých fórech jsou jsem pochopil, že downgrade není už nutný pro DP 8.1...tak jak to teda je? Jediná vec ktorá ti Cyan na L1020 dá navyše je Bluetooth 4.0, radšej počkám kým Microsoft vydá opravu. 0

XwaveW

09 | 08 | 14 15:05
Dá sa to určiť v Settings-extras+info-more info ja mám konkrétne Francúzsku distribúciu pre Orange na stránke Nokie je update už k dispozícií, ale telefón mi update nehlási, na WPCentral ľudia píšu, že downgrade je nutný. 0

Tomee

09 | 08 | 14 15:02
Ano, downgrade netřeba....Ale to, že je telefon z Alzy ještě nutně neznamená, že je to česká distribuce. tak to mi ho vyndej...mám hungary...to znamená že mám prakticky šedivku?? Druhá strana věci je ta, že podle ofiko zpráv je cyan pro 1020 ve všech verzích k dispozici (maďarsko)....tak kde je háček? 0

Belda

09 | 08 | 14 14:54
Jojo mam. A mam uz to s GDR1. Mi nerikej,ze budu muset udelat downgrade. 0

Jindřich Lukeš

09 | 08 | 14 13:57
jj, maďaři už mají cyan pro 625 dostupný. Ty tam máš teď vývojářskou verzi? 0

Belda

09 | 08 | 14 13:24
Stejny problem na 625. Kupovano na mallu a v bonusy + info mi v polozce manufacturer name pisou eu_hungary,tak mam asi madarku a madari uz to snad maji,ale ja ne. Jinak nevim jak tu distribuci poznat. 0

Jindřich Lukeš

09 | 08 | 14 11:33
Ano, downgrade netřeba....Ale to, že je telefon z Alzy ještě nutně neznamená, že je to česká distribuce. 0

Tomee

09 | 08 | 14 08:47
to Jindřich : Také se mi aktualizace na 1020 nehlásí ( mám českou distribuci (alza) podle všech zpráv co na různých fórech jsou jsem pochopil, že downgrade není už nutný pro DP 8.1...tak jak to teda je? 0

Jindřich Lukeš

08 | 08 | 14 20:35
jakou máš distribuci a podle čeho si jí určil? 0

XwaveW

08 | 08 | 14 16:13
Kontroloval som to stránke Nokie a je to aj pre moju distribúciu, no niekde píšu, že downgrade je nutný. Uvidíme. 0

Jindřich Lukeš

08 | 08 | 14 16:09
downgrade není třeba. To že aktualizaci nemáš znamená, že pro tvou distribuci ještě není k doispozici 0

XwaveW

08 | 08 | 14 15:35
Ako je to teda s downgradom na 8.0 pre DP 8.1 GDR1 ? Dnes vyšiel Cyan pre Lumia 1020, ale telefón mi update nehlási. 0

Zeit

08 | 08 | 14 14:53
Ahoj všem Lumia 620 - vše funguje ok! Předělal jsem plochu a ukázal pár androjďákům, čuměli jak péra. 0

Mirek17

08 | 08 | 14 11:17
Uvolnil jsem na téměř 6 GB, stále chyba. Tak počkám, s čím přijdou. Nicméně děkuji za info 0

Jindřich Lukeš

08 | 08 | 14 00:15
Je to problém s nedostatkem místa...můžeš zkusit trochu uvolnit vnitřní paměť? někomu to pomáhá. MS už na opravě pracuje. 0

Mirek17

07 | 08 | 14 14:02
Stejne jako ostatni, aktualizace se stahne, pripravi a pri restartu se kolecka toci, ale nepopobehne to ani o chlup a pak se restartuje a hlasi tuto chybu... Verzi mam: 8.10.12397.895 a verzi fw: 2424.13.11.2 0

Jindřich Lukeš

07 | 08 | 14 12:20
V jaké souvislosti? 0

Mirek17

07 | 08 | 14 06:50
Jindro, víš prosím Tě, jak je to s chybou (0x80188308)? 0

Jindřich Lukeš

06 | 08 | 14 23:28
Zdravím, taktiež mám problém s aktualizáciou telefónu (Lumia 925) na GDR 1. Chcel som obnoviť software cez Nokia Software Recovery Tool ale ten nedokáže môj telefón načítať. Neviete kde môže byť chyba ? Telefón nenačíta ani NSU for Retail. Verzia OS: 8.10.12397.895 (vývojárska) Prikladám screen http://imgupload.sk/viewer.php?file=4lh04xbigwdm3cpo01jw.jpg Myslím si, že problém je v PC....zkoušel si jiné PC? Nebo alespoň USB port? 0

Jindřich Lukeš

06 | 08 | 14 23:26
To poznam, ale nerozumiem tomu. Pozorne som to sledoval - pred casom to vypadalo takto (to xxxx si uz nepametam): Lumia 625 Country variant 3058.50000.1424.0003 Available Available Available Ale toto značení ale distribuci neukazuje...to není tak úplně jednoduché zjistit. Někdy to jde vyčíst z nastavení, ale někdy je třeba připojit k PC a rozklíčovat Product code. 0

Jindřich Lukeš

06 | 08 | 14 23:24
Lenzi, není třeba nic řešit. Veškerá zařízení která měla v době koupě instalovaný WP8, dostanou aktualizaci WP8.1. Není třeba nic dělat, aktualizace se sama přihlásí o stažení na displeji. Podmínkou pro stažení obvykle je připojení k wifi internetu - teď mne neberte za slovo, ale mám pocit, že na tyhle velké aktualizace OS to chce připojení přes wifi. Tedy nezoufejte, chce to čas a bude to trvat ještě třeba i týdny, ale přijde... Tome, nevím, jestli si postřehl o co tu jde, ale už podruhé je tvé reakce trochu mimo téma. Řešíme tu, zdali je pro danou distribuci cyan již dostupný a z důvodů nějaké chyby nebyl doručen. zde čekání vážně nepomůže. 0

kthoma

06 | 08 | 14 22:15
8018830f chyba byla Microsoftem odstraněna. Nyní mě prošla aktualizace na L925 0

Robo3220

06 | 08 | 14 21:43
Zdravím, taktiež mám problém s aktualizáciou telefónu (Lumia 925) na GDR 1. Chcel som obnoviť software cez Nokia Software Recovery Tool ale ten nedokáže môj telefón načítať. Neviete kde môže byť chyba ? Telefón nenačíta ani NSU for Retail. Verzia OS: 8.10.12397.895 (vývojárska) Prikladám screen http://imgupload.sk/viewer.php?file=4lh04xbigwdm3cpo01jw.jpg 0

petr1

06 | 08 | 14 17:08
Pokud je problém s instalací opravdu pomohlo odebrání paměťovky,hned se rozeběhla Díky za radu!! 0

tom

06 | 08 | 14 13:46
Lenzi, není třeba nic řešit. Veškerá zařízení která měla v době koupě instalovaný WP8, dostanou aktualizaci WP8.1. Není třeba nic dělat, aktualizace se sama přihlásí o stažení na displeji. Podmínkou pro stažení obvykle je připojení k wifi internetu - teď mne neberte za slovo, ale mám pocit, že na tyhle velké aktualizace OS to chce připojení přes wifi. Tedy nezoufejte, chce to čas a bude to trvat ještě třeba i týdny, ale přijde... 0

lenzi

06 | 08 | 14 13:14
To poznam, ale nerozumiem tomu. Pozorne som to sledoval - pred casom to vypadalo takto (to xxxx si uz nepametam): Lumia 625 Country variant 3058.50000.1424.0003 Available Available Available Lumia 625 Orange 3056.50000.1424.xxxx Available Available Under testing potom sa to updatlo a teraz to vypada takto: Lumia 625 Country variant 3058.50000.1424.0003 Available Available Available Lumia 625 Orange 3058.50000.1424.0007 Available Available Available to je vsetka info pre 625 Slovakia. Teraz neviem, co si z toho zobrat - Cyan pre 625 od O2 s firmwarom 3056 sa pripravuje, testuje, vobec netestuje, bude, nebude ? 0

Jindřich Lukeš

06 | 08 | 14 08:59
Zde je přehled: http://www.nokia.com/global/support/software-update/wp8-software-update/availability-in-europe/ 0

lenzi

06 | 08 | 14 08:57
Pravděpodobně tvá L625 je z distribuce (země), pro kterou zatím Cyan není. Hmm, a da sa to nejak zistit ? Ja som to kupoval v O2 (SK) a svagor v nejakom elektre, uz neviem ktorom. 0

yokyto

06 | 08 | 14 08:55
Zpátky na WP 8.0 a pak teprve půjde běžná aktualizace na WP 8.1 Cyan. Aspoň se to tu někde psalo, že WP 8.1 Cyan nejde na DP verzi. Toto již od včera neplatí. Cyan je dostupný i pro DP verze. Je info, pro které telefony? 720 zatím nic předem díky za info 0

yokyto

06 | 08 | 14 08:42
Bohužel na L925 ve složce nastavení USB není a nejde ani otevřít přes Bing jak tomu bylo u předchozí verze PFD 8.1 build 895. Ani Cyan tomu nepomůže . mám ho. Pravděpodobně je tato funkce v ve verzi pro Developery blokována. 0

Jindřich Lukeš

05 | 08 | 14 22:28
Zpátky na WP 8.0 a pak teprve půjde běžná aktualizace na WP 8.1 Cyan. Aspoň se to tu někde psalo, že WP 8.1 Cyan nejde na DP verzi. Toto již od včera neplatí. Cyan je dostupný i pro DP verze. 0

Jindřich Lukeš

05 | 08 | 14 22:27
Automatická korekce textu Windows Phone 8.1 GDR 1- tak tam to není o moc lepší, v 8 byla možnost vložení slova znaménkem +, tato možnost je opět a zase pouze v ENG. Je tato funkce možnosti vložení slova v oficiální verzi Cyan dostupná, nebo tam též chybí ? Přijde mi, že si to slova doplňuje automaticky. 0

Jindřich Lukeš

05 | 08 | 14 22:27
Já teda v nastavení možnost USB nemám. Neví někdo proč? Jaký model a verze softwaru? Lumia 520, 8.10.14147.180 Funkce bude pravděpodobně navázána na Cyan, tzn. až bude nahraný, objeví se. 0

Jindřich Lukeš

05 | 08 | 14 22:26
Zpátky na WP 8.0 a pak teprve půjde běžná aktualizace na WP 8.1 Cyan. Aspoň se to tu někde psalo, že WP 8.1 Cyan nejde na DP verzi. Ako som uz spominal svagor ma tiez Lumia 625 WP8.1 DP a Cyan mu ide. Jedine co som nezaregistroval, aku mal verziu FW pred instalaciou, mozno tam bude pes zakopany... Pravděpodobně tvá L625 je z distribuce (země), pro kterou zatím Cyan není. 0

lenzi

05 | 08 | 14 22:15
Zpátky na WP 8.0 a pak teprve půjde běžná aktualizace na WP 8.1 Cyan. Aspoň se to tu někde psalo, že WP 8.1 Cyan nejde na DP verzi. Ako som uz spominal svagor ma tiez Lumia 625 WP8.1 DP a Cyan mu ide. Jedine co som nezaregistroval, aku mal verziu FW pred instalaciou, mozno tam bude pes zakopany... 0

nowaja

05 | 08 | 14 22:10
Já teda v nastavení možnost USB nemám. Neví někdo proč? Jaký model a verze softwaru? Lumia 520, 8.10.14147.180 0

Lades

05 | 08 | 14 21:05
Automatická korekce textu Windows Phone 8.1 GDR 1- tak tam to není o moc lepší, v 8 byla možnost vložení slova znaménkem +, tato možnost je opět a zase pouze v ENG. Je tato funkce možnosti vložení slova v oficiální verzi Cyan dostupná, nebo tam též chybí ? 0

tom

05 | 08 | 14 20:36
Pro Cyan není třeba nic vracet zpět. Prostě přijde a hlavně to bude ještě chvíli trvat. Uvolňování updatu jde jako vždy pomalu, resp. rychle - jak ze kterého pohledu. Takže když na mé L620 bude v začátkem září Cyan, budu rád. 0

Jindřich K.

05 | 08 | 14 20:01
Zpátky na WP 8.0 a pak teprve půjde běžná aktualizace na WP 8.1 Cyan. Aspoň se to tu někde psalo, že WP 8.1 Cyan nejde na DP verzi. 0

lenzi

05 | 08 | 14 19:09
Na telefone je aktualne WP 8.1 Developer Preview, plus GDR1 - Verzia OS: 8.10.14147.180, fw: 3056.40000.1349.2002. Co mi zatial nejde - Nokia Cyan. Svagor Nokia Cyan ma, operatora toho isteho. 0

Jindřich Lukeš

05 | 08 | 14 17:35
Pojďme na to postupně. Telefon který hlásí 8018830f, pomůže http://wmmania.cz/clanky/aktuality-clanky/chyba-8018830f-pri-instalaci-gdr1-jak-ji-odstranit/ Druhý telefon mi více popis, co je tam teď a co nejde nainstalovat. 0

lenzi

05 | 08 | 14 17:25
Inak stale mam trochu gulas s tymi instalaciami. Ja aj svagor mame Lumiu 625, kupenu zhruba v rovnaky cas. Ja som nainstaloval WP8.1 DP cca o mesiac skor ako on. Jemu islo nasledne nainstalovat Cyan a mne nie. Mne isiel zasa v pondelok nainstalovat GDR1 a jemu nie (kvoli znamej chybe 8018830f). Pre neho je riesenie cakat. A pre mna ? Asi tiez, predpokladam... 0

Jindřich Lukeš

05 | 08 | 14 15:21
Ze zálohy se obnoví vše, kromě dat aplikací a standardních dat ve vnitřní paměti (fotky, dokumenty apod.) 0

William

05 | 08 | 14 15:03
Jeste blbej dotaz.Kdyz pouziju nokia recovery a smazou se vsechny data daji se obnovit v zaloze co mam na one drive? 0

Jindřich Lukeš

05 | 08 | 14 14:48
jinak na webu je upozorneni ze nejde GDR1 na Samsungy a HTC vcera se stahla uplne v pohode a je to 8.10.14147.180 Samsung ATIV S Tak se problém zřejmě týká jen některých HTC 0

Jindřich Lukeš

05 | 08 | 14 14:47
Já teda v nastavení možnost USB nemám. Neví někdo proč? Jaký model a verze softwaru? 0

kejspr

05 | 08 | 14 14:44
jinak na webu je upozorneni ze nejde GDR1 na Samsungy a HTC vcera se stahla uplne v pohode a je to 8.10.14147.180 Samsung ATIV S 0

nowaja

05 | 08 | 14 14:42
Já teda v nastavení možnost USB nemám. Neví někdo proč? 0

Jindřich Lukeš

05 | 08 | 14 14:37
Zde je řešení na výše zmiňovanou chybu: Zde je řešení: http://wmmania.cz/clanky/aktuality-clanky/chyba-8018830f-pri-instalaci-gdr1-jak-ji-odstranit/ 0

Marek

05 | 08 | 14 14:34
Našeptávání je dost vylepšený, "už", "já" jdou, ale třeba "že" nefunguje, ale teď nevím, jestli fungovalo i dřív... Ale co vím, že ve WP 8.0 šlo, je manuální přidávání slov, což pořád nejde Ale živé složky SUPER! 0

tom

05 | 08 | 14 14:17
Lidi, nezoufejte... , já instaloval včera a u mé L620 se WP8.1 choval lépe (byl vyladěnější). WP8.1 + GDR1 je jistě opět zlepšením a jsem vcelku spokojen - ty skrývající se složky na ploše jsou dobré, ale chce to zvyk a vyladit velikost jak základní dlaždice, tak podsložek. Myslím si ale, že systém aplikace s názvem Složka aplikací byla funkčně také dobrá, zejména vytvoření těch podložek bylo jednodušší. Jde o zvyk. Bohužel se opět začala projevovat extrémní spotřeba energie, jako tomu bylo při prvním update z WP8 na WP8.1 a mobil je lehce přibrzděný - zatím nevím proč. Ale jinak dobrý. 0

Jindřich Lukeš

05 | 08 | 14 13:39
Tak to je bohužel chyba na straně MS, musí se počkat, až ji opraví 0

William

05 | 08 | 14 13:18
Chyba 8018830f 0

vlada201

05 | 08 | 14 13:12
jaké je konkrétní označení té chyby? Výše v tomto tématu: "Aktualizace byla stažena, ale nepodařilo se ji otevřít. (8018830F)" 0

Jindřich Lukeš

05 | 08 | 14 13:10
jaké je konkrétní označení té chyby? 0

DominikChytil

05 | 08 | 14 13:05
Taky mám ten stejný problém na L625. Někde jsem četl že musíme čekat až to napraví. Ale že většině to nainstalovat jde. 0

vlada201

05 | 08 | 14 12:41
Me porad hlasi chybu ze nejde otevřít..Lumia 925.Poradi nekdo? Mě také stále hlásí chybu. Nevím co s tím. Poradí někdo? 0

William

05 | 08 | 14 11:52
Me porad hlasi chybu ze nejde otevřít..Lumia 925.Poradi nekdo? 0

patlen

05 | 08 | 14 10:52
Musím říct, že mě potěšil prohlížeč....už se jde přihlásit na Servis24. To je celkem velké + z mé strany. 0

goast

04 | 08 | 14 22:35
820 taky ok, trvalo to skoro hoďku 0

Belda

04 | 08 | 14 17:50
U mě na L625 proběhlo všechno v pořádku a instalace se zdařila. 0

htcjirka

04 | 08 | 14 17:43
U obou 1020 take prubeh a funkcnost telefonu po updatu v poradku. 0

IgorVysoky

04 | 08 | 14 17:36
Lumia 520 všetko bey problémov aj s málom pamäte. Nevšimol som si však zmenu v aplikácii Hudba. 0

friend66

04 | 08 | 14 17:35
Tak lumia 920 vse ok a vytvareni slozek na plose funguje...Staci pridrzet jednu ikonu a pretahnout ji na druhou a pak uz ro nabizi nazev slozky atd.supeee U mé 920 taky všechno OK. 0

bedatr

04 | 08 | 14 17:24
Tak lumia 920 vse ok a vytvareni slozek na plose funguje...Staci pridrzet jednu ikonu a pretahnout ji na druhou a pak uz ro nabizi nazev slozky atd.supeee 0

shaman171

04 | 08 | 14 17:05
Mě se to stáhlo, nabídlo mi to aktualizaci, telefon se restartoval, a teď už asi hodinu tam dokola běhají ty ozubená kolečka a nic se neděje a nenabíhá to. Nějak netuším co s tím EDIT:// Kdyby se někomu stalo to samé, tak mě pomohlo telefon vypnout, vyndat SD kartu a telefon zase zapnout, poté už proběhla aktualizace bez problémů. 0

JK007

04 | 08 | 14 16:41
"Aktualizace byla stažena, ale nepodařilo se ji otevřít. (8018830F)" mám ten samý problém. Zkoušel jsem to už asi 5x, pořád stejná chyba. Taky stejná hláška.... Snad to někdo časem pořeší! 0

kthoma

04 | 08 | 14 16:38
"Aktualizace byla stažena, ale nepodařilo se ji otevřít. (8018830F)" mám ten samý problém. Zkoušel jsem to už asi 5x, pořád stejná chyba. 0

vlada201

04 | 08 | 14 16:17
Aktualizace je již patrně dostupná pro můj telefon, ale po stažení se mi objevila tato chyba - "Aktualizace byla stažena, ale nepodařilo se ji otevřít. (8018830F)". Nevíte někdo co s tím? 0

Jindřich Lukeš

30 | 07 | 14 13:24
Cyan přináší hlavně aktualizace ovladačů atd. Nových "viditelných" funkcí moc není (vyjma L1520 kde je toho více) 0

Roman CF

30 | 07 | 14 12:46
No, mám lumii 920 WP8.1 BLACK (develop) a pokud to takhe půjde dál a nové vývojářské verze budou uvolňované pomale o 2 velké aktualizace před ofik verzema tak ty nadstavby nokie (nyní třeba Cyan a ty další) už asi nikdy mít nebudu teda až tu poslední. Ale když nad tím přemýšlím tak co nového (pořádného) třeba Cyan pro mě přinese? Třeba ty složky u WP8.1 GDR1 jsou mnohem důležitější než Cyan. 0

Jindřich Lukeš

28 | 07 | 14 01:47
Microsoft dokončil první velkou aktualizaci (GDR1) pro Windows Phone 8.1 a na internet unikl seznam plánovaných novinek a vylepšení. Všechny informace naleznete v tomto průběžně aktualizovaném přehledu. http://wmmania.cz/clanky/obecne/windows-phone-81-gdr1-prehled-novinek-a-vylepseni/ 0

Mohlo by vás zajímat

AKCE: Bezdrátová nabíječka Nokia DT-910 za 299 Kč

Jindřich Lukeš | články 26 | 10 | 17

WMM Jízdní řády zpět na Storu

Jindřich Lukeš | software 27 | 09 | 17

Virtuální operátoři lákají na výhru 250 000 Kč a na data i volání zdarma

Co je to virtuální operátor? Proč využít služby právě od něj? A kteří virtuální operátoři jsou v Česku k mání?

Jindřich Lukeš | články 14 | 09 | 17

Dnes končí oficiální podpora Windows Phone 8.1

Jindřich Lukeš | články 11 | 07 | 17

Fitbit – oficiální aplikace pro sportovní náramek (aktualizováno)

(30.3.) : Vylepšený monitoring spánku.// Oficiální aplikace umožňující ovládání a synchronizaci chytrých fitness náramků Fitbit s operačními systémy od Microsoftu.

Tereza Kratochvílová | software 30 | 03 | 17