Microsoft Band 3 – První informace

V tomto článku naleznete všechny informace spojené s třetí generací populárního fitness náramku Microsoft Band.

Aktuální zákulisní informace hovoří o tom, že poměrně populární fitness náramek Microsoft Band 2 pomalu končí svou cestu na pulty obchodů. S největší pravděpodobností již byla ukončena jeho výroba a v následujících měsících bude probíhat doprodej. V této souvislosti se samozřejmě začalo spekulovat o jeho nástupci, který by stejně jakou první i druhá generace mohl přijít v říjnu 2016.

Konkrétních technických informací zatím není mnoho, ale na internetu koluje video, které zachycuje pravděpodobně reálnou podobu náramku, případně jeho prototypu. Panos Panay totiž v rámci jednoho rozhovoru zapomněl, že jej má na ruce a omylem si vytáhl rukávy. Po chvíli si svou chybu uvědomil a náramek opět skryl. Kamera ale vše zachytila, i když záznam není příliš kvalitní.

Na první pohled je možné si všimnout odlišné barvy. Band 3 bude pravděpodobně dostupný min. ve dvou barevných variantách. Pásek se zdá navíc štíhlejší a pružnější, což by byla oproti současné generaci příjemná změna. 

Komentáře (14)

Daniel Rakaczký

20 | 02 | 17 13:30
Tak prasknul zase pásek MS BAND2 :-( ach jo :-( 0

Daniel Rakaczký

13 | 09 | 16 09:42
Ještě by mě zajímalo, zda ten nový náramek praskne zase a nebo to byla nějaká vadná série ? 0

Daniel Rakaczký

12 | 09 | 16 17:49
Tak se taky hlásím do klubu prasklý pásek :-( Band 2 mám od března 2016 a dneska z ničeho nic prasklina přesně v místě kde končí v tom pásku něco kovového směrem k baterce :-( Už jsem před týdnem měl podezření, protože se tam objevila rýha. Náramek nijak extrémně nezatěžuju, prostě běžný uživatel a sundavaám ho jen na nabíječku a sprchu :-) Jinak funkčně úplně v pohodě, baterka dva dny, pokud teda nejedu GPS, jinak den. Takže si jdu pročíst diskuzi a návod jak na tu reklamaci :-) 0

Jan Schreiber

04 | 07 | 16 08:54
Taky jsem měl prasklý pásek a vše proběhlo jak už tady bylo popsáno. Band 2 mi vydržel asi 7-8 měsíců, pak z ničeho nic prasklinka. Reklamace proběhla jak už tady bylo popsáno. Bez problémů a velmi rychle. 0

MMort7

30 | 06 | 16 08:47
No mně se vlasová prasklinka objevila z ničeho nic, nic jí ještě týden před tím nenaznačovalo. Používán denně od února 2016, prasklina se zjevila koncem května, takže necelé 4 měsíce, nošen v podstatě 24 hodin denně. Reklamace ale proběhla naprosto bez problémů a rychle (ve čtvrtek odesláno, v úterý na to jsem již měl nový Band v originál krabici na stole). Příště bych si ale dokoupil rozšíření záruky na dva roky... 0

radovskyjan

30 | 06 | 16 00:07
Mě vydržel Band 2 necelých 6 měsíců, pak úspěšná reklamace kvůli tomu že nešel zapnout (běžel jen v nabíječce). Vyměněn od MS za nový, bohužel po necelých 30 dnech to aktuálně vypadá na stejný problém a reklamaci číslo dva :( 0

herm

29 | 06 | 16 12:04
Já mám Band 2 někdy od března a nechci to zakřiknout, ale zatím není náznak praskání. Možná je to tím, že jakmile jsem si o problémech přečetl hned někdy na začátku, že jsem na to opatrnej. Když ho sundavám z ruky, spíš ho přetahuju přes zápěstí než že bych ho sundaval jako hodinky. prostě se snažím pásek moc neroztahovat. Ale je fakt, že to jeden z nejhorších materiálů, co jsem viděl. Je na tom vidět každej škábanec a připadá mi, že se ten materiál snad obrušuje. na tom by měli zapracovat. nevím teda jak vypadal pásek a materiál u prvního modelu, ale jestli je to to samý, tak se asi moc nepoučili. 0

Josef Dvořáček

29 | 06 | 16 11:40
Taky mi prasknul náramek :( 0

MMort7

29 | 06 | 16 10:59
Je vůbec někdo, komu Band 2 vydržel déle než tři měsíce bez reklamace? 0

evzik

28 | 06 | 16 21:17
https://www.microsoft.com/microsoft-band/en-gb/support/service-order Zásadní je, aby jsi nezadal, že je tvůj náramek poškozen. To napiš až zadáš jako závadu " jiná ". Až budeš mít přiděleno servisní číslo a štítek na přepravu UPS, tak si zavolej na tohle číslo +420 841 11 11 44 a objednej si u nich přepravu. Ze štítku na přepravu po tobě budou chtít číslo. No a pak si pro to přijedou a za 5 dní Ti dovezou nový BAND 2 :) 1

bejkrb

28 | 06 | 16 17:24
Zdravim vás. Může mě prosím někdo poradit jak zreklamovat My Band 2 do UK? Zkousel jsem on-line Microsoft podporu ale bez úspěchu. Mám problém s praskajícím páskem jako uživatel: "evzik Tak mohu potvrdit, že i můj MS Band 2 zakoupený v britském store utrpěl poškození na náramku. Praskl v místě přechodu z pevné části do části pružné kousek od displeje na straně baterie. Po přečtení několika recenzí jsem poslal na reklamaci. Band se mi do pěti dní vrátil vyměněn za nový. Předpokládám, že při tak rychlé reakci je to asi nějaký problém o kterém MS moc dobře ví a reklamaci uznává." Předem děkuji za jakoukoliv pomoc. 0

Michal Dang

28 | 06 | 16 12:19
No doufám,ze už bude vodotěsný ☺ 0

medvid

28 | 06 | 16 10:57
Osobně v tyto náhody nevěřím, je to spíš pokus o Virální video :) 0

Jenda Lumia 800

28 | 06 | 16 10:15
Pěkný, vypadá opravdu pěkně, a vypadá že bude o dost tenčí. 0

Mohlo by vás zajímat

AKCE: Bezdrátová nabíječka Nokia DT-910 za 299 Kč

Jindřich Lukeš | články 26 | 10 | 17

WMM Jízdní řády zpět na Storu

Jindřich Lukeš | software 27 | 09 | 17

Virtuální operátoři lákají na výhru 250 000 Kč a na data i volání zdarma

Co je to virtuální operátor? Proč využít služby právě od něj? A kteří virtuální operátoři jsou v Česku k mání?

Jindřich Lukeš | články 14 | 09 | 17

Windows 10 Insider Preview v. 16241 pro PC a 15320 pro telefony

Nové Fast Insider sestavení, které pro PC přináší několik vylepšených funkcí a pro telefony především opravy chyb.

Jindřich Lukeš | články 14 | 07 | 17

Windows 10 Mobile Insider Preview v. 15226 (Fast) a 15223 (Slow)

Nové Fast Insider sestavení pro mobilní telefony, které se nese pouze v duchu oprav. To samé platí pro poslední Slow sestavení.

Stanislav Forejt | články 22 | 06 | 17