Obrázky pocházejí z Windows Mobile 6, starší verze OS se liší jen minimálně.
Když vložíme baterii do zařízení a poprvé spustíme našeho nového „miláška“, zobrazí se nám úvodní obrazovka.
Obrázek 1 | Obrázek 2
U obrázku jedna jsme zde nabádáni, abychom klikli na obrazovku čímž můžeme nastavit zařízení.
Na obrázku 2 je nutné seřídit dotykovou část displeje.
Učiníme to tak, že se stylusem snažíme co nejpřesněji kliknout na střed kříže.
Celkem se budeme muset trefit pětkrát na různých místech obrazovky.
Pokud se v jednom z pěti pokusů netrefíte, systém vás dál nepustí a bude vás nutit se trefovat tak dlouho, dokud se netrefíte všude správně.
Obrázek 3 | Obrázek 4
Na obrázku č.3 se dozvídáme, že kliknutím stylusem na položku ji vybereme a jestliže stylus na položce přidržíme, zobrazí se nám menu.
Klikneme na „Next“, pokud jsem tu poprvé. Kliknutím na „Skip“ tuto část přeskočíme a dostaneme se na obrázek 9 – nastavení času.
Na obrázku 4 přidržíme stylus na schůzce v kalendáři, dokud se nezobrazí menu, které vidíme na obrázku 5.
Klikneme na „Cut“ (vyjmout), zobrazí se obrazovka 6.
Přidržíme-li stylus na 11 hodině, zobrazí se menu, kde zvolíme „Paste“ (vložit) – obr. 7
Obrázek 5 | Obrázek 6
Obrázek 7 | Obrázek 8
Schůzka se přesunula na 11 hodinu a výsledek vidíme na obrázku č. 8.
Jelikož se nám podařila požadovaná operace a již umíme se stylusem, můžeme kliknout na „Next“
Obrázek 9 | Obrázek 10
Na obrázku č. 9 nastavíme časovou oblast, nejlépe takovou, kde se nacházíme – Tedy ČR
Poté datum a čas – vše zatím bez klávesnice, která prozatím není potřeba.
„Next“
Na obrázku č. 10 se nás systém ptá, jestli chceme nastavit heslo při spuštění zařízení.
Pro zajímavost je vidět nastavení hesla na obrázku 11.
Samozřejmě se heslo dá nastavit i kdykoliv jindy.
„Next“
Na obrázku 12 jsme tázáni, zda-li chceme nastavit E-mail klienta (Outlook)
To je ale již na jinou kapitolu a tudíš opět přeskočíme dál kliknutím na „Skip“
Obrázek 11 | Obrázek 12
Na obrázku 13 je vítězná obrazovka sdělující, že základní nastavení jsme zvládli.
A nyní hurá zkoušet, co systém (ne)vydrží pod rukama uživatele.
Obrázek 13
Přeju příjemnou zábavu a s jakýmkoliv problémem se můžete obrátit do našeho diskuzního fora.