A je to tady: Windows Phone 8.1 oficiálně k dispozici

Microsoft právě uvolnil vývojářskou verzi Windows Phone 8.1, neváhejte a stahujte do svých přístrojů.

Microsoft před několika málo okamžiky zpřístupnil vývojářskou verzi operačního systému Windows Phone 8.1. Pokud již máte přístroj připravený pro přijetí této aktualizace, můžete skrze „nastavení > aktualizace telefonu > zkontrolovat aktualizace“ vyhledat aktualizaci a potvrdit její stažení a instalaci. Pokud zatím přístroj připravený nemáte, doporučuji přečíst náš jednoduchý návod: Jak nainstalovat Windows Phone 8.1 – již žádné čekání na oficiální aktualizace.

Samotná aktualizace se skládá z 2-3 dílčích. Nejdříve je nainstalována "přípravná" aktualizace (případně 2) a až poté po opětovném vyhledání aktualizací je nabídnuta finální s Windows Phone 8.1.

Přehled všech nových funkcí naleznete zde: Windows Phone 8.1 (Blue) – Velký přehled novinek a vylepšení (průběžně aktualizováno). Doporučuji však také články věnované chybějícím funkcím: Jakých (dříve spekulovaných) funkcí se ve WP8.1 nedočkáme?Jakých novinek a funkcí Windows Phone 8.1 se v ČR nedočkáme?

O své postřehy a zkušenosti s novou verzí se můžete podělit v našem fóru nebo na Facebooku či Twitteru, kde navíc naeznete i praktické postřehy z testování.

Komentáře (124)

provaznikovaiveta

02 | 12 | 16 11:43
Dobrý den,potřebovala bych prosím poradit jak odsranit oddělený zvuk z nokia lumia 520. děkuji iveta 0

kontoxy

18 | 06 | 14 05:53
Problemy dnes rano - z nicoho nic som nasiel telefon zamrznuty, nastastie pomohol reset (stisenie hlasitosti + napajanie). Po restarte ale nefunguje synchronizacia s uctom google. Vyskusal som ucet odobrat, a pridat novy, bohuzial - novy ucet nie je mozne vobec pridat!!! Pritom som postupova klasicky: - nastavenie - e-mail+konta - pridat konto - google - Ak chcete Google pridat do telefonu, prejdeme na lokalitu Google,... - klik na pripojit -...a nic! proste sa nikam nepripoji! Nedokazem pridat ZIADNY ucet google! ...nejaka idea? Edit: Neda sa pripojit k uctu Goole ani cez prehliadac. Po opatovnom zadani nazvu a hesla sa objavi toto upozornenie: http://www.fastimages.eu/images/wp01.jpg 0

pinon69

30 | 04 | 14 14:36
Taky mi nejede zvuk v navigaci. Aplikaci jsem snad 3x odinstalovala, udělala HR a stejně nic. Přítelovi to nejdřív hlásilo, ale před týdnem už taky ne. Tak nevím. Oba máme 920. Naštěstí to moc nevyužíváme. Při navigaci byla paní také zticha,ale stačilo restartovat lumču a poté to šlo,problémy se zvukem sem také měl -NOKIA 720,NSR VODAFON. 0

maries

30 | 04 | 14 12:18
Taky mi nejede zvuk v navigaci. Aplikaci jsem snad 3x odinstalovala, udělala HR a stejně nic. Přítelovi to nejdřív hlásilo, ale před týdnem už taky ne. Tak nevím. Oba máme 920. Naštěstí to moc nevyužíváme. 0

Náhodnýkolemjdoucí

28 | 04 | 14 22:02
Jo, je to boj. Musím zaklepat, teď to zatím nedělá. Ale zase nejdou zvuky v navigaci grrrrrrrrrrr 0

pinon69

27 | 04 | 14 22:01
Mám problémy s hlasitostí systému. Cca po 1,5 dni mi přestane fungovat systémový zvuk. Naštěstí je to lehce zjistitelné, protože po vypnutí displaye se neozve to klapnutí. Když zvyšuji hlasitost je to přepnuté v 'Média + aplikace' . Proto si myslím, že to může dělat nějaká hra. Pomůže jen restart. Pomůže jen update, respektive doufám že to nedělá jen mě ... Ten samej problem sem měl i ja,nepřišel jsem na to,už sem to přehrál zpět na na 8,smůla. 0

tom

27 | 04 | 14 20:40
Mirku, s tím Viberem jsem bojoval několik týdnů nebo snad měsíců (Lum 620). Konečně od verze 4.1.1 to funguje jak má. Tedy, pokud máš nějakou předchozí verzi, nečekej, že to bude chodit. Dále je třeba mít ve WP 8.1 povolený Viber na pozadí (menu WP/Spořič baterie/Využití). Zde povolit Viber na pozadí vždy i při úsporném režimu. Jinak to nezvoní. Podobně i u Wathapp. Pokud máš poslední verzi Viberu, povoleno na pozadí a přesto nezvoní, zkus aplikaci odinstalovat a znovu ji stáhnout a aktivovat. 0

Mirek17

27 | 04 | 14 20:00
Mám problém s Whatsapp a Viberem. Když mi příjde zpráva, příjdu na to až když zapnu aplikaci, a nebo se stane, že upozornění na příchozí zprávu je až 10 minut po přijetí. Ve druhém případě, když mi někdo volá, musím mít zapnutý Viber. Má někdo stejné zkušenosti? Aplikace jsem několikrát reinstaloval. 0

Karel

26 | 04 | 14 01:31
Kontakty a kalendář mám nastaven na ruční synchro. Také jsem zkoušel synchonizovat kontakty z hotmailu a taky to nejde, přestože na webu v hotmailu jsou. Tak nevím 0

tom

26 | 04 | 14 00:44
Karle, zkontroluj klepnutím na příslušní účet Googlu, co máš nastavené k synchronizaci a jak často. 0

Karel

26 | 04 | 14 00:21
Dobrý den, chtěl bych se zeptat. S google účtem se mi synchronizuje kalendář, ale kontakty, ne. Nevíte, co s tím? Díky 0

Náhodnýkolemjdoucí

25 | 04 | 14 22:15
Mám problémy s hlasitostí systému. Cca po 1,5 dni mi přestane fungovat systémový zvuk. Naštěstí je to lehce zjistitelné, protože po vypnutí displaye se neozve to klapnutí. Když zvyšuji hlasitost je to přepnuté v 'Média + aplikace' . Proto si myslím, že to může dělat nějaká hra. Pomůže jen restart. Pomůže jen update, respektive doufám že to nedělá jen mě ... 0

Childe89

25 | 04 | 14 15:57
Ano, mobilne data mam stale zapnute, telefon nevypinam, akurat Wifinu nemam zapnutu a v Store mam nastavene stahovanie aktualizacii len cez Wifi - myslel som ze to funguje tak, ze aktualizacie kontroluje stale, aj na mobilnej sieti, ale stiahne ich az ked sa pripojim na Wifinu... cize on ich aj kontroluje iba na Wifine v tomto pripade? To je skoda, som si to predstavoval ze ked vecer pridem domov zapnem Wifinu, telefon sa zazalohuje, zosynchronizuje, skopiruju sa fotky a updatnu appky a pred spanim Wifinu zas vypnem. 0

Mario

25 | 04 | 14 10:19
A máš 24h přístup na internet? Telefon jsem na noc vypínal a žádné aktualizace mi nechodily. Pak jsem jednou nechal telefon přes noc zapnutý s přístupem na internet a ejhle, naskákalo tam několik aktualizací. Asi se aktualizace kontrolují jednou denně a když v tu chvíli není přístup na internet, tak až zase za 24h. Mně to aktualizace kontrolovalo ve 23:30. Teď po HR a instalaci WP81 se to přenastavilo na cca 11h dopoledne. Ale i tak jsem si zvyknul každé ráno aktualizovat ručně na domácí Wi-Fi. 0

Childe89

24 | 04 | 14 23:35
Vsimol som si ze sa mi Store, resp. aplikacie vobec automaticky neupdatuju aj ked to mam tak nastavene, musim dat vzdy manualne aktualizacie skontrolovat, a az potom sa objavia v download liste a zacnu sa stahovat, neviete co s tym? 0

pinon69

21 | 04 | 14 17:29
Přeinstalováno zpět na WP8,ta občasná nefunkčnost zvuku mě drásala,nepřišel jsem na důvod,takže si počkám na oficialní verzi,až se to doladí tak to bude dobrý. 0

maries

20 | 04 | 14 15:37
Mám 920. Hlasitost je v pořádku, i to jsem zkoušela. Navíc pipnuti o překročení rychlosti jde slyšet normálně. To lupání ve videu pozoruji taky. Dělalo to občas i u wp8 při odemykání telefonu, před aktualizací zvuk. 0

Stepan PF

20 | 04 | 14 15:25
Při přehrávání videa a jeho posunu posuvníkem se ozve takové lupnutí. Dělá to ještě někomu? 0

Jindřich Lukeš

20 | 04 | 14 13:26
Nemůže to být jen hlasitostí? Jaký je to telefon? 0

maries

20 | 04 | 14 08:18
Mně zas nejede hlas v Here drive. Aplikaci jsem přeinstalovala, hlas nainstalovala a ta paní ne a ne se rozpovídat. Nemáte někdo radu? Po upgradu jsem dělala továrko. 0

pinon69

19 | 04 | 14 17:26
Tož sem nevydržel a aktualizoval na 8.1,trvalo to dlouho,ale je to tam,funguje tak jak má,ale stává se že když spadne nějaká aplikace,např.here drive+,tak v Lumče nejde zvuk,je potichu potvora,stačí foun restartovat a je to zas ok,ve verzi 8,to samozřejmě nedělalo,máte někdo taky tento problém? 0

Jindřich Lukeš

18 | 04 | 14 23:23
Nechci to zakřiknout, ale funguje mi hub Hry HR bez obnovení ze zálohy, nainstalování cca 15 appek + 1 hra. Vše aktualizováno (verze Hry - 2.0.1404.16001). Kdyby se něco změnilo dám echo, ale do té doby ... tralala Jinak bacha na to, ale Nokiácké mapy se musí nainstalovat, protože po hr nejsou v systému. Apropó, musím mít nainstalováno 'Preview for Developers' ? Docela mi to vadilo, respektive nebudu to instalovat a uvidím jestli budu o něco ochuzen. edit : hm tak to nebylo mejma rukama, ale Hry dostaly aktualizaci ) Nainstalováno mít nemusíš, ale pokud vydaj nějakou záplatu, nepřijde ti 0

puvel

18 | 04 | 14 22:13
synchronizacia s uctom Google: - kontakty ano - emaily ano - kalendar nie ! Pri ucte Google mam popis "neaktualne" , viz. obr.: http://imgupload.sk/viewer.php?file=9kaqblg9ri86dl8bys2a.jpg Stejný problém... jak jsi to tedy upravil? Já mám totiž tři maily a u všech mi to píše. I když jsem přidal a odebral... Otevři si nastavení účtu Google-upřesnit nastavení-server s kalendářem si změň na http://www.google.com 0

Náhodnýkolemjdoucí

18 | 04 | 14 21:49
Nechci to zakřiknout, ale funguje mi hub Hry HR bez obnovení ze zálohy, nainstalování cca 15 appek + 1 hra. Vše aktualizováno (verze Hry - 2.0.1404.16001). Kdyby se něco změnilo dám echo, ale do té doby ... tralala Jinak bacha na to, ale Nokiácké mapy se musí nainstalovat, protože po hr nejsou v systému. Apropó, musím mít nainstalováno 'Preview for Developers' ? Docela mi to vadilo, respektive nebudu to instalovat a uvidím jestli budu o něco ochuzen. edit : hm tak to nebylo mejma rukama, ale Hry dostaly aktualizaci ) 0

Zivan

17 | 04 | 14 08:59
Jde se tomu vyhnout, po prepnuti na video vyskocit tlacitkem Zpet nebo Start a pak zas do fotoaparatu. 0

Mirek17

16 | 04 | 14 16:07
Na Ativu S jsem zatim narazil na problem s fotakem, pokud se prepne na rezim video a zpet na foto, tak fotak vytuhne a nepomuze ani reset fotoaparatu v menu. Je potreba restartovat telefon. Také mám ATIV S a bez problémů přepnu zpět... Oprava, už mám stejný problém. 0

Mirek17

16 | 04 | 14 16:06
synchronizacia s uctom Google: - kontakty ano - emaily ano - kalendar nie ! Pri ucte Google mam popis "neaktualne" , viz. obr.: http://imgupload.sk/viewer.php?file=9kaqblg9ri86dl8bys2a.jpg Stejný problém... jak jsi to tedy upravil? Já mám totiž tři maily a u všech mi to píše. I když jsem přidal a odebral... 0

kontoxy

16 | 04 | 14 13:46
synchronizacia s uctom Google: - kontakty ano - emaily ano - kalendar nie ! Pri ucte Google mam popis "neaktualne" , viz. obr.: http://imgupload.sk/viewer.php?file=9kaqblg9ri86dl8bys2a.jpg Zkoušel jsi účet odebrat a znovu přidat? Mě se po aktualizaci na WP 8.1 Gmail dotázal na nové přihlášení a vše šlape jak má. Dokonce stahování nových emailů lze nastavit tak, aby se stáhly hned při doručení, tak jak to jde i u Hotmailu. To mě potěšilo. Mám těch účtů několik. Ve většině stačilo projít tím novým přehlášením,ale u jednoho bylo skutečně třeba jej odebrat a znovu přidat. Dik, uz som urobil tovarne nastavenie, .... , zatial funguje vsetko OK. Dik 0

Jan Suchý

16 | 04 | 14 12:51
Jak vlastně funguje to "zobrazit mou obrazovku"? S čím to dokáže komunikovat? Předpokládám, že to bude zmiňovaný miracast, ten bude ale dostupný až po updatu na Cyan. Aha, ale v nastavení už je k dispozici. Plus v nastavení aplikace Video jsou k dispozici titulky. Ale nemám to momentálně jak vyzkoušet. 0

Jindřich Lukeš

16 | 04 | 14 12:47
Jak vlastně funguje to "zobrazit mou obrazovku"? S čím to dokáže komunikovat? Předpokládám, že to bude zmiňovaný miracast, ten bude ale dostupný až po updatu na Cyan. 0

Jindřich Lukeš

16 | 04 | 14 12:46
Taky mi nejdou přidávat nová slova, tak jak tomu bylo u WP 8 Tato funkce tam není, ale telefon se sám učí..když ho zadáš několikrát už si ho sám uloží. 0

Jan Suchý

16 | 04 | 14 12:42
Jak vlastně funguje to "zobrazit mou obrazovku"? S čím to dokáže komunikovat? 0

Jindřich Lukeš

16 | 04 | 14 12:41
synchronizacia s uctom Google: - kontakty ano - emaily ano - kalendar nie ! Pri ucte Google mam popis "neaktualne" , viz. obr.: http://imgupload.sk/viewer.php?file=9kaqblg9ri86dl8bys2a.jpg Zkoušel jsi účet odebrat a znovu přidat? Mě se po aktualizaci na WP 8.1 Gmail dotázal na nové přihlášení a vše šlape jak má. Dokonce stahování nových emailů lze nastavit tak, aby se stáhly hned při doručení, tak jak to jde i u Hotmailu. To mě potěšilo. Mám těch účtů několik. Ve většině stačilo projít tím novým přehlášením,ale u jednoho bylo skutečně třeba jej odebrat a znovu přidat. 0

Jindřich Lukeš

16 | 04 | 14 12:40
Udělal bych tovární nastavení přístroje a zkusil vyhledat aktualizace znovu. Pokud seš na dobrém připojení není důvod aby se aktualizace nevyhledaly. 0

Ceky

16 | 04 | 14 12:34
Čau, snažím se už od vydání aktualizaci stáhnout. Tímto způsobem(vývojářským) jsem používal GDR3 update, ale bohužel nyní se mi aktualizace nedaří. Ve vývojářích jsem, všechno by mělo být v pořádku, ale ať kontroluju aktualizace jak chci, nikdy mi kontrola nedoběhne, pořád jen kontrola aktualizací...Pak se vypne displej a po zapnutí píše, že nová aktualizace není a že poslední kontrola proběhla před měsícem...nevíte co s tím ? Děkuji 0

kukom6

16 | 04 | 14 10:40
Funguje Vám na 8.1 plants vs zombies ? 0

TommyTS

16 | 04 | 14 09:52
synchronizacia s uctom Google: - kontakty ano - emaily ano - kalendar nie ! Pri ucte Google mam popis "neaktualne" , viz. obr.: http://imgupload.sk/viewer.php?file=9kaqblg9ri86dl8bys2a.jpg Zkoušel jsi účet odebrat a znovu přidat? Mě se po aktualizaci na WP 8.1 Gmail dotázal na nové přihlášení a vše šlape jak má. Dokonce stahování nových emailů lze nastavit tak, aby se stáhly hned při doručení, tak jak to jde i u Hotmailu. To mě potěšilo. 0

Zivan

16 | 04 | 14 09:18
Na Ativu S jsem zatim narazil na problem s fotakem, pokud se prepne na rezim video a zpet na foto, tak fotak vytuhne a nepomuze ani reset fotoaparatu v menu. Je potreba restartovat telefon. 0

szoustal

16 | 04 | 14 07:16
jej to vím. Jenže u WP 8 to šlo u Tiles telefon, kterou jsem používal. Teď se tam dá editovat jen v historii. Když dám na plochu Lidé, tak tam to normálně jde. Uvidíme jak to bude ve finále. 0

Zeit

16 | 04 | 14 07:11
Zdravím. Jak mohu ve WP 8.1 upravovat kontakty. Když jsem v kontaktech tak ikonky pro ůpravu je jen v historii volání. Pak tam jsou oblíbené a volat. Tam jsou sice všechny kontakty, ale lze je jen vytočit, nelze je editovat. Máte to taky tak? Na spodní liště u kontaktu je ikonka tužky, nebo na OneDrive. 0

szoustal

16 | 04 | 14 06:58
Zdravím. Jak mohu ve WP 8.1 upravovat kontakty. Když jsem v kontaktech tak ikonky pro ůpravu je jen v historii volání. Pak tam jsou oblíbené a volat. Tam jsou sice všechny kontakty, ale lze je jen vytočit, nelze je editovat. Máte to taky tak? 0

kontoxy

16 | 04 | 14 01:21
synchronizacia s uctom Google: - kontakty ano - emaily ano - kalendar nie ! Pri ucte Google mam popis "neaktualne" , viz. obr.: http://imgupload.sk/viewer.php?file=9kaqblg9ri86dl8bys2a.jpg 0

zizalin

15 | 04 | 14 23:38
Jakékoliv zadávání CZ textu je díky tomuto asi o 50-100% pomalejší než na WP8. A to je škoda. 0

TommyTS

15 | 04 | 14 22:02
Taky mi nejdou přidávat nová slova, tak jak tomu bylo u WP 8 0

zizalin

15 | 04 | 14 21:49
Tak za sebe hodnotím aktualizaci kladně. Nezlobil bych se ale, kdyby v rychlých akcích v Notifikační liště bylo na výběr z více akcí. Taky jsem si všiml, že i když jde nastavit hlasitost médií a vyzvánění odděleně, tak pokud máte připojená sluchátka, nic jiného, než zvuk médií nastavit nelze. Vyzvánění jde maximálně vypnout nebo zapnout popřípadě vypnout nebo zapnout vibrace. Co mě zatím trochu štve, je navrhovaný text při psaní. Přijde mi, jakoby "zhloupnul". U WP 8 mi při případných opravách (přidávání interpunkce) slov naskakovalo mnohem více variant opravovaného slova a hlavně požadované správně opravené slovo bylo většinou na prvním místě a i v takovém formátu, jaký jsem chtěl a to jsem měl v nastavení vypnutou funkci opravy pravopisu. Teď mi našeptávač nabídne mnohdy úplně jiné leč podobné slovo, než jsem zamýšlel a taky většinou v úplně jiném formátu skloňování nebo časování. S našeptáváním mám podobnou špatnou zkušenost. Na WP8.1 je to dost naprd. Prostě to funguje o dost hůř než WP8. Zkoušel jsem odebrat klávesnici, jazyk, restart telefonu, přidat znovu a nepomohlo to. Navíc se zdá, že nemohu do CZ slovníku přidávat vlastní slova. Zatím se ozývá pramálo lidí, kterí by s tím měli problém. Tak doufám, že se to nevyskytuje jen u některých telefonů, jako například u mojí L920. 0

Mirek17

15 | 04 | 14 20:36
Přidal jsem si mail a stále se mi synchronizuje a v nastavení píše, že není aktuální. Někdo stejná zkušenost? Vypínal jsem, znovu přidával mail a nic... 0

Karel

15 | 04 | 14 20:31
Tak jsem to našel. Je to pod "dotykové ovládání". 0

Karel

15 | 04 | 14 20:28
Nevíte jak nastavit poklepáním otevřít "wake up" na Lumia 620 WP 8.1? Glance jsem zprovoznil, ale wake nevím, kde je. Díky 0

TommyTS

15 | 04 | 14 18:26
Jo jo česky slovník mam. (např. Ted při psaní slova "mam" bych čekal, ze mi našeptavač nabídne slovo "mám" a ne "mamka" ) S tou hlasitostí to byl jen postřeh:) 0

benassy2

15 | 04 | 14 17:38
Tak za sebe hodnotím aktualizaci kladně. Nezlobil bych se ale, kdyby v rychlých akcích v Notifikační liště bylo na výběr z více akcí. Taky jsem si všiml, že i když jde nastavit hlasitost médií a vyzvánění odděleně, tak pokud máte připojená sluchátka, nic jiného, než zvuk médií nastavit nelze. Vyzvánění jde maximálně vypnout nebo zapnout popřípadě vypnout nebo zapnout vibrace. Co mě zatím trochu štve, je navrhovaný text při psaní. Přijde mi, jakoby "zhloupnul". U WP 8 mi při případných opravách (přidávání interpunkce) slov naskakovalo mnohem více variant opravovaného slova a hlavně požadované správně opravené slovo bylo většinou na prvním místě a i v takovém formátu, jaký jsem chtěl a to jsem měl v nastavení vypnutou funkci opravy pravopisu. Teď mi našeptávač nabídne mnohdy úplně jiné leč podobné slovo, než jsem zamýšlel a taky většinou v úplně jiném formátu skloňování nebo časování. Ahoj Tome, stahl jsi si cesky slovnik ? jinak jednotna hlasitost pri zapojenych sluchatkach je naprosto logicka 0

TommyTS

15 | 04 | 14 17:08
Tak za sebe hodnotím aktualizaci kladně. Nezlobil bych se ale, kdyby v rychlých akcích v Notifikační liště bylo na výběr z více akcí. Taky jsem si všiml, že i když jde nastavit hlasitost médií a vyzvánění odděleně, tak pokud máte připojená sluchátka, nic jiného, než zvuk médií nastavit nelze. Vyzvánění jde maximálně vypnout nebo zapnout popřípadě vypnout nebo zapnout vibrace. Co mě zatím trochu štve, je navrhovaný text při psaní. Přijde mi, jakoby "zhloupnul". U WP 8 mi při případných opravách (přidávání interpunkce) slov naskakovalo mnohem více variant opravovaného slova a hlavně požadované správně opravené slovo bylo většinou na prvním místě a i v takovém formátu, jaký jsem chtěl a to jsem měl v nastavení vypnutou funkci opravy pravopisu. Teď mi našeptávač nabídne mnohdy úplně jiné leč podobné slovo, než jsem zamýšlel a taky většinou v úplně jiném formátu skloňování nebo časování. 0

Mirek17

15 | 04 | 14 16:46
Mám Samsung ATIV S. Váhám s instalací wp 8.1. Hlavně kvůli té reklamaci. Jak bych mohl popřípadě vrátit původní stav na wp8? Nějaký program? Děkuji. 0

kukom6

15 | 04 | 14 13:43
Momentálne mam problém s aplikáciou Video. Vcera ked som v nej kukal jeden videoklip fungovala. No dnes uz nie. Po zapnutí ju hned vypne, v Moli player nezobrazí videa vôbec len tie z fotaku nahrane a v Best player napíse na zlozku Videos "not readable". Pritom ked dam videa aj do inej zlozky tak ich nenájde. Ma niekto podobný problém ? edit: Tak to video som vyriešil až obnovou tovarenských nastavení. Aspon som si vyskúšal tu novú zálohu. Pred obnovením som dal Zalohovať. Po obnovení pri prihlásení do konta mi ponúklo obnovit zalohu Lumia 920(ser.cislo telefonu) alebo nechať tovarenske nastavenia. Po poslaní overovacieho kodu na druhy mail pbnovilo domovskú stránku a všetky aplikácie čo boli nainštalované aj ich data. Určite hodnotím ako dalšie pozitívum WP 8.1 0

Zeit

15 | 04 | 14 13:35
Ještě k těm hrám, sice se dostaly do aplikací, ale složka hry/Xbox je stále zobrazuje a fungujou. Není teda co řešit. Pro ostatní apl. doporučuji aplikaci " složka aplikací " funguje super a všechno se vejde na plochu 0

Zeit

15 | 04 | 14 13:20
Zobrazení SMS na PC fungovat nemělo a tedy ani nefunguje v této verzi. Dík, moc jste mně nepotěšil 0

Jindřich Lukeš

15 | 04 | 14 13:12
Zobrazení SMS na PC fungovat nemělo a tedy ani nefunguje v této verzi. 0

Zeit

15 | 04 | 14 13:08
Ahoj, na L620 všechno funguje jak má, spotřeba nijak výrazně nestoupla. Jen mi chybí správa SMS přes počítač (něco jako Nokia suite). To jsem si představoval pod pojmem synchronizace W8.1 ↔ WP8.1, a nebo to funguje a já na to nepřišel ???? Na malém telefonu se tři řady dlaždic moc nehodí (používám 4 zmenšené). Zatím se mi zdá že telefon má o dost rychlejší odezvu. Mějte se 0

Jindřich Lukeš

15 | 04 | 14 11:44
Mám nainstalováno od včera. Žádné problémy před ani po aktualizaci jsem neměla. Jen dneska ráno jsem zjistila, že jsem měla zmeškaný hovor (prozvonění) a telefon nijak neupozornil. Tak netuším, jestli to bylo způsobeno wp8.1. teď vše funkční. Videa mi přehrává IE, jak na stránkách tak i youtube.com, nepřepíná do aplikace, což mě osobně až tak nevyhovuje, ale dá se na to zvyknout. Hry mezi aplikacemi mi taky vadí, ale zase je to jen o zvyku. Na všech ostatních platformách, jak už bylo psáno výše, je to dohromady s aplikacemi. Aplikace, které běží na pozadí jsou ve spořiči baterie. Potěšila mě procentuální ikonka baterie. Další věc, která mě mrzí, je zobrazení alb z onedrive. Je to další klik navíc. Víc mi vadí, že pokud chci fotku odtud vymazat, musím ji otevřít v aplikaci onedrive. Stahovací lišta, perfektní věc, jen bych tam ráda viděla něco jako tichý režim. Zobrazit mou obrazovku - na mém telefonu nefunkční, resp. chce to připojit kabel, takže pro mě zbytečná věc, zatím. Líbí se mi synchronizace mezi zařízeními (wp8.1 vs w8.1) Já jsem s wp8.1 docela spokojená a jde vidět krok kupředu. Ještě doplním, že se mi více vybíjí baterie. V tuto dobu mívám na telefonu něco kolem 85% - 90% baterie a teď tam je 75%. Telefon používám v dopoledních hodinách stejně, jeden mail, jeden hovor. Tichy režim jednoduze zapneš v ovladači hlasitosti jako dříve. Zobrazení obrazovky bude funkční až po příchodu Nokia Cyan Trochu větší spotřebu také pozoruji 0

Jindřich Lukeš

15 | 04 | 14 11:38
Jakou mělo logiku, vše instalovat do jedné nabídky a hry zcela nesystemove vložit do další podnabidky.? Já osobně rozlišuju funkce telefonu na aplikace a hry. Sám systém WP mě to naučil. Aplikace beru jako běžně používané funkce a hry hraju velmi zřídka, proto jsem byl rád, když jsem na ně nemusel při scrolování seznamem aplikací "narážet".. Pro někoho možná nelogické, pro mnohé praktické. V tom spořiči baterie je těch povolených aplikací nějak víc... Nepolemizuji o tom, že by původni řešení nebylo praktičtější, ale běžné nezkusene uživatele matlo a bylo nesystemove, proti obvyklým zvyklostem. 0

Tomin

15 | 04 | 14 11:06
Mám nainstalováno od včera. Žádné problémy před ani po aktualizaci jsem neměla. Jen dneska ráno jsem zjistila, že jsem měla zmeškaný hovor (prozvonění) a telefon nijak neupozornil. Tak netuším, jestli to bylo způsobeno wp8.1. teď vše funkční. Videa mi přehrává IE, jak na stránkách tak i youtube.com, nepřepíná do aplikace, což mě osobně až tak nevyhovuje, ale dá se na to zvyknout. Hry mezi aplikacemi mi taky vadí, ale zase je to jen o zvyku. Na všech ostatních platformách, jak už bylo psáno výše, je to dohromady s aplikacemi. Aplikace, které běží na pozadí jsou ve spořiči baterie. Potěšila mě procentuální ikonka baterie. Další věc, která mě mrzí, je zobrazení alb z onedrive. Je to další klik navíc. Víc mi vadí, že pokud chci fotku odtud vymazat, musím ji otevřít v aplikaci onedrive. Stahovací lišta, perfektní věc, jen bych tam ráda viděla něco jako tichý režim. Zobrazit mou obrazovku - na mém telefonu nefunkční, resp. chce to připojit kabel, takže pro mě zbytečná věc, zatím. Líbí se mi synchronizace mezi zařízeními (wp8.1 vs w8.1) Já jsem s wp8.1 docela spokojená a jde vidět krok kupředu. Ještě doplním, že se mi více vybíjí baterie. V tuto dobu mívám na telefonu něco kolem 85% - 90% baterie a teď tam je 75%. Telefon používám v dopoledních hodinách stejně, jeden mail, jeden hovor. Taky jsem postřehl, že se baterie vybíjí o něco rychleji. 0

mydyingbride

15 | 04 | 14 10:42
Jakou mělo logiku, vše instalovat do jedné nabídky a hry zcela nesystemove vložit do další podnabidky.? Já osobně rozlišuju funkce telefonu na aplikace a hry. Sám systém WP mě to naučil. Aplikace beru jako běžně používané funkce a hry hraju velmi zřídka, proto jsem byl rád, když jsem na ně nemusel při scrolování seznamem aplikací "narážet".. Pro někoho možná nelogické, pro mnohé praktické. V tom spořiči baterie je těch povolených aplikací nějak víc... 0

maries

15 | 04 | 14 10:15
Mám nainstalováno od včera. Žádné problémy před ani po aktualizaci jsem neměla. Jen dneska ráno jsem zjistila, že jsem měla zmeškaný hovor (prozvonění) a telefon nijak neupozornil. Tak netuším, jestli to bylo způsobeno wp8.1. teď vše funkční. Videa mi přehrává IE, jak na stránkách tak i youtube.com, nepřepíná do aplikace, což mě osobně až tak nevyhovuje, ale dá se na to zvyknout. Hry mezi aplikacemi mi taky vadí, ale zase je to jen o zvyku. Na všech ostatních platformách, jak už bylo psáno výše, je to dohromady s aplikacemi. Aplikace, které běží na pozadí jsou ve spořiči baterie. Potěšila mě procentuální ikonka baterie. Další věc, která mě mrzí, je zobrazení alb z onedrive. Je to další klik navíc. Víc mi vadí, že pokud chci fotku odtud vymazat, musím ji otevřít v aplikaci onedrive. Stahovací lišta, perfektní věc, jen bych tam ráda viděla něco jako tichý režim. Zobrazit mou obrazovku - na mém telefonu nefunkční, resp. chce to připojit kabel, takže pro mě zbytečná věc, zatím. Líbí se mi synchronizace mezi zařízeními (wp8.1 vs w8.1) Já jsem s wp8.1 docela spokojená a jde vidět krok kupředu. Ještě doplním, že se mi více vybíjí baterie. V tuto dobu mívám na telefonu něco kolem 85% - 90% baterie a teď tam je 75%. Telefon používám v dopoledních hodinách stejně, jeden mail, jeden hovor. 0

Jindřich Lukeš

15 | 04 | 14 09:58
Aplikace na pozadí jsou "logicky" ve spořící baterie. Já hry nainstalovane vůbec nemám, ale jde od princip, kdy zejména uživatel začátečník hledal naistalovanou hru. Jakou mělo logiku, vše instalovat do jedné nabídky a hry zcela nesystemove vložit do další podnabidky.? Obávám se že rychlá nabídka vypínání dat není k dispozici mozna kvůli operátorům. Každopádně to obecně není často používaná funkce. 0

mydyingbride

15 | 04 | 14 09:47
I mě se změny moc líbí, kalendář je parádní, menší fonty a celé uspořádání prvků vypadá skvěle. potěšil mě speed dial, možnost nastavení znovuzapnutí wifi za určitou dobu, přehrávání streamovaného videa přímo v prohlížeči a samozřejmě "cool" pozadí dlaždic:) atd... ...ale taky už vidím určité nepotěšující změny nebo "nemožnosti" nastavení. Vypínání dat také hojně používám. V práci je horší signál a při plně zapnutých datech jdu domů s 50% baterie, na wifi doma pohoda. S občasným zapínáním dat mám při běžném použití 85-90% baterie. Ale mám dlaždici na data z Quick settings, tak budu používat stále ji. Jinak (zřejmě, neboť i když je nastavená nefunguje) zmizela moje oblíbená utilita obrázku interpreta na pozadí, při přehrávání hudby a na lockscreenu, to bylo výjimečné i v porovnání s jinými systémy. A možná jsem přehlédl informaci, ale nevidím nastavení aplikací, které můžou běžet na pozadí nebo je to snad konečně neomezeno? A hry mezi aplikacemi mě také nepotěšily. Člověk si na to pohodlí rozdělení zvykl a teď mu to příjde divný. Myslím, že kdyby přidali možnost nastavení, aby si každý vybral, jestli to chce mít ve složce jen s hrami nebo společně s ostatními, určitě by to mnohé potěšilo. Jindro, ty to sice obhajuješ, ale ty jsi známý tím, že zas tolik toho naistalovaného nemáš.. 0

Jindřich Lukeš

15 | 04 | 14 07:59
Kompletně přizpůsobený systém velkému displeji na Lumia 1520...přehled sms, emailů, zmenšení klávesnice, ikon atd...paráda! Také jsem u L1520 hodně spokojeny 0

Jindřich Lukeš

15 | 04 | 14 07:57
Díky a bude mít Glance lumia 620 pod 8.1? Díky Ano má a bude mit 0

newkeny

15 | 04 | 14 07:01
Kompletně přizpůsobený systém velkému displeji na Lumia 1520...přehled sms, emailů, zmenšení klávesnice, ikon atd...paráda! 0

Karel

15 | 04 | 14 01:47
Díky a bude mít Glance lumia 620 pod 8.1? Díky 0

Jindřich Lukeš

15 | 04 | 14 01:16
Pokud se nic nezměnilo, tak platí tento článek: http://wmmania.cz/clanky/obecne/nokia-lumia-520-a-625-se-nedockaji-glance-screen-rychly-prehled/ 0

Karel

15 | 04 | 14 00:55
Lumia 520 0

Jindřich Lukeš

15 | 04 | 14 00:28
Zdravím, funguje Vám někomu funkce poklepu Wake up a Glance screen? Já nemohu najít Glance screen. V telefonu není. Díky Jaký máš telefon? 0

Jindřich Lukeš

15 | 04 | 14 00:26
Je tam někde možnost zapnout ty tlačítka na displeji? hledám kde můžu, ale nikde to nemohu najít.. tlačítka na displeji budou jen v případě, že má uživatel telefon bez klasických sensorových tlačítek 0

karaya1

14 | 04 | 14 23:54
htc 8x, zmizel mi z menu i live tile kalendar, nelze jej ani vybrqt jako polozku pri moznosti zobrazeni na zamykaci obrazovce. ma to nekdo taky? jinak probuzeni poklepanim sem tez nenasel. 0

Náhodnýkolemjdoucí

14 | 04 | 14 23:25
Ano funguje, ale mám Cortanu tzn. region USA a měl jsem WakeUp a Glance nastaveno i před updatem. V anglickém prostředí je to předposlední položka v nastavení s názvem Glance. Vše stejné jako ve W8, čili doba trvání/notifikace/noční režim ... Nokia 920 0

Karel

14 | 04 | 14 23:08
Zdravím, funguje Vám někomu funkce poklepu Wake up a Glance screen? Já nemohu najít Glance screen. V telefonu není. Díky 0

Náhodnýkolemjdoucí

14 | 04 | 14 22:59
Ve 13.10 jsem stahoval update bez problémů a ve tři v úžasu ještě stihl čuměl na parádnost Store. Se divím že jim kleknul jen Store, když je dnes vývojář úplně každej . Já jsem taky naštvanej na hry, v už takhle nepřehledném seznamu 'všeho'. Jediný důvod co mě napadá je budoucí vytváření složek i v tomto seznamu. Jinak skok z Hubu do appky Fbook je bez zpoždění a plynulé, jen bych to samé kvitoval i s Twitterem. Abych nebyl jen negativní, tenhle update bych se odvážil přirovnat ke generační obměně telefonu. (tady měl být smajlík palec nahoru, ale jak to že tu, v takto významný den, chybí admine ? ) 0

Childe89

14 | 04 | 14 22:35
Nakoniec sa mi to nejako podarilo nainstalovat, prijemny upgrade, pridal same prakticke veci Mrzi ma ze nevyriesil moj problem s WiFi - nefunguje mi cez nu Facebook, a dnes som zistil ze ani ten Games herny hub a ani aktualizacie... musel som update nechat tahat cez mobilne data 0

ikdobpra

14 | 04 | 14 22:29
Je tam někde možnost zapnout ty tlačítka na displeji? hledám kde můžu, ale nikde to nemohu najít.. 0

bedatr

14 | 04 | 14 21:17
Zatím se pořádně neví Myslis jako ve finalni verzi? To byla odpověď na "reklmaní ID" vložil si příspěvek dříve než já Ok 0

Jindřich Lukeš

14 | 04 | 14 21:12
Zatím se pořádně neví Myslis jako ve finalni verzi? To byla odpověď na "reklmaní ID" vložil si příspěvek dříve než já 0

Jindřich Lukeš

14 | 04 | 14 21:11
Nevím jak vy, ale mám z 8.1 spíše smíšené pocity...hry v seznamu (zvykl jsem si, že jsou u Her), mobilní data nejdou vložit do lišty, správce souborů nepřidali, momentálně nefunguje Store..moc by mě potěšili, kdyby v oficiální verzi vše napravili, ale o tom si nechám dnes v noci jen zdát Promiň ale to co jmenuješ jsou s prominutím "blbosti". Řazen her je konečně logický a neschová se někam, kam nemá. Tlačítko na data beru, ale kolik lidí potřebuje vypínat data? Já to v životě nepotřeboval. Stor je krátkodobě přetížený pod tlakem aktualizací. Za jediný relevantní argument beru průzkumník, ten by to chtělo. 0

Zivan

14 | 04 | 14 21:00
Store mi momentalne nefunguje ani na WP8.0, takze to nebude updatem, spis pretizenim. 0

Jehla23

14 | 04 | 14 20:21
Nevím jak vy, ale mám z 8.1 spíše smíšené pocity...hry v seznamu (zvykl jsem si, že jsou u Her), mobilní data nejdou vložit do lišty, správce souborů nepřidali, momentálně nefunguje Store..moc by mě potěšili, kdyby v oficiální verzi vše napravili, ale o tom si nechám dnes v noci jen zdát 0

paveljakl

14 | 04 | 14 20:17
Zjistil jsem jeden "problém". Když dám vypnout telefon, telefon nezůstane vypnutý, ale nastartuje hned zpět. To je naschvál? Tak nic teď už se mi vypnul. Omlouvám se za planý poplach. 0

deextaar

14 | 04 | 14 19:57
Nevíte někdo jak je to s kartami Class 4 a méně ? Mám class 4 normálně mi v nastavení jde zvolit instalace na sd kartu, a co já vím tak to mělo jít na class 6 a výše...bohužel to nemůžu zkusit když mi nejde store :/ 0

bedatr

14 | 04 | 14 19:56
Zatím se pořádně neví Myslis jako ve finalni verzi? 0

Jindřich Lukeš

14 | 04 | 14 19:51
Zatím se pořádně neví 0

bedatr

14 | 04 | 14 19:51
Ahoj. Vše dnes proběhlo v pohodě - Store nejde, ale ono to určitě později půjde. Aplikace jdou přesouvat na kartu, na úvodní obrazovce jdou tři sloupce ikon, skvělé. Zamrzí v notifikacích chybějící mobilní síť. Nevím, co je reklamní id - k čemu to slouží? Sím. Pavel Souhlas...Jen me vazne stve ze nejdou ty videa na netu...V tomhle android bohuzel WM utekl hodne dopredu....Jinak by wm nemel pro me chybu..Chjo..:-(:-( 0

paveljakl

14 | 04 | 14 19:36
Ahoj. Vše dnes proběhlo v pohodě - Store nejde, ale ono to určitě později půjde. Aplikace jdou přesouvat na kartu, na úvodní obrazovce jdou tři sloupce ikon, nastavení hlasitosti je pohodlnější, skvělé. Zamrzí v notifikacích chybějící mobilní síť. Nevím, co je reklamní id - k čemu to slouží? Sím. Pavel 0

Karel

14 | 04 | 14 19:17
Děkuji, za odpověž na nefunkční Store. Také jsem zaznamenal. Jinak jsem tedy čekal rozsáhlejší rozšíření. 0

Jindřich Lukeš

14 | 04 | 14 19:07
aktualizoval jsem už kolem 2. odpoledne, vše v pořádku. Jen mě neskutečně štve, že ve zprávách už není fb chat ani messenger v rámci prostoru přátel. Aplikace messenger je neskutečně pomalá. Existuje nějaké jiné řešení? hlavně pro ten FB chat. FBchat umí např. aplikace IM+ 0

Jindřich Lukeš

14 | 04 | 14 19:06
Vše proběhlo bez problémů. Telefon (L920) jsem si nachystal už o víkendu a dnes se doinstalovala ještě jedna menší aktualizace a poté již WP 8.1. Po prvním spuštění mi přišel telefon zasekaný a pomalý. Pomohl restart a vše jede tak, jak jsem zvyklý. Jediné, co mě opravdu otravuje, jsou hry naházené v seznamu aplikací. -_- Snad na to někdo přijde, jak s tím zpět do Xbox centra a bude vše super. Já myslím, že takto to má být správně. předchozí řešení bylo trochu na hlavu, když musel člověk hledat hry jinde. uživatele to akorát mátlo. v žádném jiném systému ani na PC se ti hry resp. jakékoliv jiné aplikace neseskupují pod "jinou". 0

dave007

14 | 04 | 14 19:02
aktualizoval jsem už kolem 2. odpoledne, vše v pořádku. Jen mě neskutečně štve, že ve zprávách už není fb chat ani messenger v rámci prostoru přátel. Aplikace messenger je neskutečně pomalá. Existuje nějaké jiné řešení? hlavně pro ten FB chat. 0

Jindřich Lukeš

14 | 04 | 14 18:58
Zdravím, po nainstalování wp 8.1 my přestal fungovat store, nelze se tam přihlásit a hlásí to chybu 805a01f7, nevíte co s tím ? Dělá to ještě někomu? vypadá to, že to je jenom normální výpadek, dnes to mám na všech windows zařízeních. sesypalo jse jim to, všichni stahují 8.1 přesně tak, Store je přetíženy 0

al.rashid

14 | 04 | 14 18:45
Zdravím, po nainstalování wp 8.1 my přestal fungovat store, nelze se tam přihlásit a hlásí to chybu 805a01f7, nevíte co s tím ? Dělá to ještě někomu? vypadá to, že to je jenom normální výpadek, dnes to mám na všech windows zařízeních. sesypalo jse jim to, všichni stahují 8.1 0

milsan82

14 | 04 | 14 18:25
Zdravím, po nainstalování wp 8.1 my přestal fungovat store, nelze se tam přihlásit a hlásí to chybu 805a01f7, nevíte co s tím ? Dělá to ještě někomu? 0

bedatr

14 | 04 | 14 18:19
Trochu ma sklamalo ze do notifikacneho centra nejde pridat zapnutie mobilneho internetu, tak ako je to tam napr. u wifi Tak tak... 0

tinak

14 | 04 | 14 17:57
Trochu ma sklamalo ze do notifikacneho centra nejde pridat zapnutie mobilneho internetu, tak ako je to tam napr. u wifi 0

bedatr

14 | 04 | 14 17:17
Tak explorer 11 neprehrava stejne videa na netu 0

Grygi

14 | 04 | 14 17:12
Vše proběhlo bez problémů. Telefon (L920) jsem si nachystal už o víkendu a dnes se doinstalovala ještě jedna menší aktualizace a poté již WP 8.1. Po prvním spuštění mi přišel telefon zasekaný a pomalý. Pomohl restart a vše jede tak, jak jsem zvyklý. Jediné, co mě opravdu otravuje, jsou hry naházené v seznamu aplikací. -_- Snad na to někdo přijde, jak s tím zpět do Xbox centra a bude vše super. 0

hlousekm

14 | 04 | 14 16:01
nepřišel někdo jak zase dat pryč hry tak jak bývávalo dřív 0

Jindřich Lukeš

14 | 04 | 14 15:57
Tak první zkušenost s Lumii 920. Slabý příjem signálu(neustále jen dvě čárky), u wi-fi je těch čárek také méně než obvykle. Systém by neměl mít na příjem signálu vliv...možná je jen jinak řešen ukazatel...příjem signálu řeší firmware výrobce a ten se nezměnil 0

Jindřich Lukeš

14 | 04 | 14 15:56
Ahoj Jindřichu, prosim tě do jaké míry zmizela integrace FB v systému? Vůbec, oficiální aplikace se umí integrovat do systému a vrátit původní funkcionalitu. 0

Jindřich Lukeš

14 | 04 | 14 15:55
Zkusil bych obnovení továrního nastavení 0

Childe89

14 | 04 | 14 15:35
Tiez mate take problemy s aktualizaciou? Stale to nejde, zaseknute na 0%, po case vyhlasi ze sa nepodarilo stiahnut, uz som asi 6 krat vypol telefon a skusal znova, ani na mobilnych datach ani na wifine, zrazu sa znicoho nic podarila ta prva 2 megova, teraz rovnaka krizova cesta s tou druhou velkou aktualizaciou, precerpala mi datovy limit lebo z nejakeho dovodu to ignoruje WiFinu, s ktorou ma moja Lumia vseobecny problem, a teraz je to stucknute na 86% skusal som vypinat zapinat wifinu, restartovat router, a nic. 0

xorhor

14 | 04 | 14 15:22
... hry se nasypaly mezi ostatni aplikace 0

necisty

14 | 04 | 14 15:10
Ahoj Jindřichu, prosim tě do jaké míry zmizela integrace FB v systému? 0

MG42

14 | 04 | 14 15:05
Tak první zkušenost s Lumii 920. Slabý příjem signálu(neustále jen dvě čárky), u wi-fi je těch čárek také méně než obvykle. 0

ladin2

14 | 04 | 14 15:03
na kolik restartů se to aktualizuje? U mně to bylo dvakrát ,prvně jsem to udělal sám pač se mi zdálo ,že se nic neaktualizovalo a hned nato byla druhá aktualizace a během ní už byl mobil sám restartoval 0

vfox67

14 | 04 | 14 14:50
na kolik restartů se to aktualizuje? 0

ladin2

14 | 04 | 14 14:35
taky už nainstalované na lumii 1320 0

ladin2

14 | 04 | 14 14:29
tak mam uspesne nainstalovano...To jo ještě mě čeká 6 kroku ... po vic jak hodine 0

xorhor

14 | 04 | 14 14:25
tak mam uspesne nainstalovano... ... po vic jak hodine 0

ladin2

14 | 04 | 14 14:23
:D A OZUBENÁ KOLEČKA SE TOČÍ ATOČÍ MIGRACE DAT 0

Icheb

14 | 04 | 14 14:19
Telefon stáhl druhou aktualizaci a při její instalaci se zasekl na 0 % a piše : IF YOU'D like to know more, you can search online later for this error. Process1 initialization failed. S telefonem nejde nic dělat co teď ? Doporučuji vyčkat, pokud se dlouhou dobu nebude nic dít, restartuj telefon. Ještě počkám ale cca 20 minut se nic neděje. A restart provedu jak ? Děkuji NAINSTALOVÁNO A JE TO BOMBA 0

ladin2

14 | 04 | 14 14:19
A OZUBENÁ KOLEČKA SE TOČÍ ATOČÍ 0

Jindřich Lukeš

14 | 04 | 14 14:13
Telefon stáhl druhou aktualizaci a při její instalaci se zasekl na 0 % a piše : IF YOU'D like to know more, you can search online later for this error. Process1 initialization failed. S telefonem nejde nic dělat co teď ? Doporučuji vyčkat, pokud se dlouhou dobu nebude nic dít, restartuj telefon. 0

Jindřich Lukeš

14 | 04 | 14 14:13
Telefon stáhl druhou aktualizaci a při její instalaci se zasekl na 0 % a piše : IF YOU'D like to know more, you can search online later for this error. Process1 initialization failed. S telefonem nejde nic dělat co teď ? Doporučuji vyčkat, pokud se dlouhou dobu nebude nic dít, restartuj telefon. 0

xorhor

14 | 04 | 14 14:11
SKORO HOTOVO ... ... a uvidite, ze to cekani za to stalo. 0

Icheb

14 | 04 | 14 14:10
Telefon stáhl druhou aktualizaci a při její instalaci se zasekl na 0 % a piše : IF YOU'D like to know more, you can search online later for this error. Process1 initialization failed. S telefonem nejde nic dělat co teď ? 0

szoustal

14 | 04 | 14 13:56
jj taky mi to našlo a za chvíli bude aktualizováno 0

Jindřich Lukeš

14 | 04 | 14 13:47
Ano, aktualizace už běží 0

Childe89

14 | 04 | 14 13:10
Myslim ze uz sa to spustilo Telefon mi po skontrolovani vyhodil aktualizaciu, dal som ju stahovat, ale stoji to na 0% - zrejme pretazene servery, skontrolujte si aktualizacie 0

Jindřich Lukeš

14 | 04 | 14 01:07
V tomto vláknu naleznete uživatelské zkušenosti s novou verzi Windows Phone 8.1. 0

Mohlo by vás zajímat

AKCE: Bezdrátová nabíječka Nokia DT-910 za 299 Kč

Jindřich Lukeš | články 26 | 10 | 17

Akce: Microsoft Office 365 pro domácnosti na 1 rok za 899 Kč

Jindřich Lukeš | software 20 | 10 | 17

WMM Jízdní řády zpět na Storu

Jindřich Lukeš | software 27 | 09 | 17

Virtuální operátoři lákají na výhru 250 000 Kč a na data i volání zdarma

Co je to virtuální operátor? Proč využít služby právě od něj? A kteří virtuální operátoři jsou v Česku k mání?

Jindřich Lukeš | články 14 | 09 | 17

Dnes končí oficiální podpora Windows Phone 8.1

Jindřich Lukeš | články 11 | 07 | 17