Creators Update pro Windows 10 Mobile oficiálně k dispozici – stahujte finální verzi (aktualizováno)

(3.5.): Spuštěna další vlna, tentokrát i v ČR. // Windows 10 Mobile Creators Update ve finální verzi uvolněn jako standardní aktualizace pro běžné uživatele. Pokud máte jeden z podporovaných přístrojů, můžete stahovat.

Microsoft dnes konečně uvolnil finální verzi druhé větší aktualizace systému Windows 10 Mobile s názvem Creators Update.

Aktualizace

(3.5.): Po prvním zveřejnění tohoto článku se začali objevovat nespokojení uživatelé, kteří aktualizaci zatím neobdrželi. Jak se později ukázalo, neobdržel ji téměř nikdo. Nyní se ale zdá, že Microsoft dnes spustil další, podstatně větší, vlnu aktualizací. Nyní již hlásí dostupnost aktualizace i uživatelé v ČR. Finální sestavení je 10.0.15063.251. 

 

Dostupnost

Creators Update je oficiálně dostupný pro širokou veřejnost od dnešního dne. Aktualizace ale jako obvykle bude uvolňována postupně ve vlnách v závislosti na regionu a distribuci zařízení. V praxi tedy nebude dostupná všem najednou, ale bude třeba v řádu dní až týdnů počkat, než se dostane do všech zařízení.  

Novinky

Co tato aktualizace přináší, se dočtete v samostatném článku: 

TIP: Windows 10 Mobile Creators update – Velký přehled novinek a vylepšení v druhé velké aktualizaci

Podporovaná zařízení

Jak již bylo dříve avizováno, Microsoft výrazně snížil počet zařízení, do kterých bude možné aktualizaci oficiální cestou nahrát. Konkrétně se jedná o:

  • HP Elite x3
  • Microsoft Lumia 550
  • Microsoft Lumia 640 / 640XL
  • Microsoft Lumia 650
  • Microsoft Lumia 950/950 XL
  • Alcatel IDOL 4S
  • Alcatel OneTouch Fierce XL
  • SoftBank 503LV
  • VAIO Phone Biz
  • MouseComputer MADOSMA Q601
  • Trojice NuAns NEO
 

Nepodporovaná zařízení

V případě, že vaše zařízení nepatří do výše uvedeného seznamu a zároveň již obsahuje Windows 10 Mobile, je možné Creators Update nahrát skrze program Insider. Finální verze Creators Updatu je již dostupná v té nejstabilnější vývojové větvi - Release Preview. Jedná se o zcela totožnou verzi, jako byla oficiálně uvolněna a která i na Lumiích 830, 930 apod. funguje velice dobře.

TIP: Program Windows Insider (Preview) – zapojte se do testování vývojových verzí systému Windows 10 (Mobile) – souhrnný přehled informací

Komentáře (242)

le3ky1

23 | 05 | 17 09:36
Moj prvy prispevok, mam lumiu 640 po prechode na najnovsi CU, youtube video sekne cca po 30s , potom treba posunut a za 30s zasa sekne. Vsetky videa pri prehravani na celu obrazovku blikaju ako stroboskop, pomoze prepnutie na malu obrazovku a zasa na celu. Edge niekedy nevyhodi pri pisani klavesnicu, niekedy nacitava stranku stale dookola, niekedy pri ppsuvani stranok dole refreshuje a nabehne zasa na zaciatok, pomale nacitavanie stranok. Vydrz baterie sa mi zda horsia. Trochu sa viac zahrieva. Zaseky celeho systemu co som do teraz nepoznal, niekedy treba restartovat 3x denne. Nie som insider a Nerobil som este reset ale asi budem.musiet . Prve mi pestal funhovat backspace nemozem mazat co som napisal. Za mna totalne zly update, prvy krat rozmyslam nad androidom 0

majla

19 | 05 | 17 08:06
@deanf registry přepisovat nemusíš, stačí byt v Insideru v Release Preview. Mám v L830 "15063.297" plus zvětšenou RAM na 1 GB a šlape jako hodinky. Zdá se mi to lepší než na L950. Trochu si to tady pročti. 0

sindeon

18 | 05 | 17 13:31
Začala se mi ztrácet historie volání - chvíli se tváří, že tam je, chvíli se tváří, že je vymazaná. Neustále se mi odpojuje outlook účet z Outlook Pošta a Kalendáře. Ten telefon přestává být použitelný už i pro základní práci. Zavolám zpět...tak ne, sorry, windows mobile... :-( 0

aldo46m1

17 | 05 | 17 15:19
deanf to proto že CU není pro L830-teda L830 nepatří mezi podporovné tel. pro CU,přepiš registry a pak se nabídne. 0

deanf

17 | 05 | 17 09:36
Ahoj, L830. Tak jsem čekal oznámení o aktualizaci, včera večer přišla, stahovala se, ale nesledoval jsem to. Dnes ráno mrknu a mám build 10.0.14393.1198 To ale není ten nový, že ne ? Tak si říkám jaká aktualizace mi tam teda proběhla. Hlavně mi přestalo fungovat odemknutí displeje dvojitým kliknutím a při vytočení čísla nebo zvednutí hovoru se mi vypne displej musím jej "otevřít" tlačítkem. Notifikace funguje jen zvuková, displej zůstává černý. Někdo nějaký nápad co to je, co s tím? Když dám aktualizovat, ukáže to že je systém aktuální. 0

skrob

12 | 05 | 17 21:49
Ano, to načítání zmizelo. 0

aldo46m1

12 | 05 | 17 14:59
skrob no L650 nevídím žádné načítám apod. edge se nesekal od HRasi jak kdo no,večer zkusím druhou L650........ 0

skrob

12 | 05 | 17 14:51
aldo46m1 - vynechám nadávky na použitý jazyk na YT:-)), ale tak nějak jsem tím prošel. Ten transfer mi ukazoval 2 "fajly", takže asi ok. Výsledky. Vše je nutno brát dost subjektivně. Nepřipadá mi to extra rychlejší, ale rozhodně plynulejší a "jistější". Přestal se sekat Edge a sdcard jede už plynule. Celkově bych řekl o kus lepší. L650 určená pro Orange. 0

aldo46m1

12 | 05 | 17 14:42
CZIvo co konkrétně se ti nepovedlo? typ tel?.......... 0

Kuba Till

12 | 05 | 17 08:34
Taky potvrzuji novou aktualizaci, mám teď 10.0.15063.297. Kuba, MS Lumia 950 LTE 0

CZIvo

12 | 05 | 17 08:34
On ten unlck je stejne celkem k nicemu, sice je pristup do registru, ale puka veci tam stejne nefunguje a nebo to jen rozesere telefon - viz muj pokus o nastaveni te virtualni pameti, skoncilo to hr, i kdyz jsem se striktne drzel navodu. Jediny vonus vidim v pristupu do systemu, jde tam pak zmenit boot logo a tak podpbne, i kdyz si stejne myslim ze to neni uplne uplnej filesystem access, nejaky veci jsou stejne zamknuty a to co clovek hleda se stejne nenajde. Ale je to furt lepsi nez u androidu, kde se sice odemkne vsechno, ale peknw to zacvici s vykonem telefonu, zkousel jsem root na jedny starsi xperii co jsem mel ve stole a po odemceni se ten telefon stal skoro nepouzitelnym :D. Celkove root na wp je na nic, akorat dira do zabezpeceni. 0

aldo46m1

11 | 05 | 17 21:13
skrob jo dej vědět,na jednéL650 se mi to povedlo na druhé to v cmd píše tranfer files 1 mají být 2 sakra............ 0

skrob

11 | 05 | 17 20:34
Díky, jdu testovat. 0

aldo46m1

11 | 05 | 17 20:28
skrob.............. https://www.youtube.com/watch?v=v6vbmCsaVIs https://www.youtube.com/watch?v=bD7ZuE-MGAc 0

skrob

11 | 05 | 17 19:55
aldo46m1 No postahoval jsem vše dle návodu, ale vcReg.zip jsem našel jenom v .xap a teď nevím jestli ten .xap do mobilu, nebo do PC, nebo jestli je to už po extrakci? A chybí mi tam to přepsání na 1024, no prostě mám v tom hokej:-) 0

ladaarmy

11 | 05 | 17 19:33
Ano 15063.297 0

slivovica

11 | 05 | 17 18:52
ladaarmy: aka aktualizacia? mozes blizsie specifikovat a napisat zostavu? 15063.297 ??? 0

ladaarmy

11 | 05 | 17 17:05
Dnes přišla další aktualizace,na L 950 super všechno běhá perfektně bez záseků,palec nahoru toto se konečně povedlo 0

aldo46m1

11 | 05 | 17 14:42
skrob co se nedařilo?měl jsem možnost porovnat L930 a L950 na CU a za sebe můžu říct že na L930 systém běhá lépe jediná úparva je změna paměti na 1GB postupoval jsi při odemčení dle návodu,někdo ještě psal o trhání nebo problémy s edge-je možno někde hodit video? 0

sindeon

11 | 05 | 17 11:37
@Tom46 Myslím, že to nejde. Neřešil jsem to, ale napadá mě v podstatě jedině odinstalovat daný jazyk klávesnice a pak jej nainstalovat znovu. Předpokládám, že to vymaže i naučená slova ve slovníku. Ale je to jen předpoklad. :-) 0

Tom46

11 | 05 | 17 07:41
Přišel někdo na to, jak se mažou slova ze slovníku telefonu? Díky za odpověď. 0

skrob

10 | 05 | 17 23:11
aldo46m1 - pustil jsem se do toho, ale moc se mi nedařilo. Celkově jedu doma na Linuxu, tak jsem na pracovním ntb pokoušel ten návod, ale ztratil jsem se. 0

aldo46m1

10 | 05 | 17 21:56
skrob no zdá se mi že CU jede lépe na nepodporovaných telefonech,L930 L830 běhá bez problémů Teď jsem konečně odemknul druhou L650 tak uvidíme no........... měnil jsi virtuální paměť u L650? 0

skrob

10 | 05 | 17 14:16
Já jsem rezignoval, přešel jsem na insider 10.0.152.10, provedl HR - poněkolikáté - a jede to jak před CU na AU se sekáním Edge, ale ten se snažím omezit. Není to dobré a jde to od 10....k .....5. 0

MiroslavK

10 | 05 | 17 13:47
Jaký je nejlepší build pro L925? Mám tam teď CU ale to se nedá. 0

sindeon

10 | 05 | 17 13:32
Tez se přidávám k názoru, ze je to pro me po dlouhé době opravdu spatny build. Připadám si jal kdybych z pohodového AU spadl do fast ringu insideru. Nic není úplně mizerny, po HR je telefon použitelný, ale rozhodne tsktka ve všech ohledech horsi nez pred aktualizaci. Edge, klávesnice, sekani se, samovolné restarty, telefon zamrza. Všechno je to jen občas, takže mne to nenutí hodit telefon pod kola projizdejiciho autobusu, ale je to tak zjevne, ze to kazdodennim pouzivanim proste vnímám. Vůbec bych se nedivil, kdyby s CU přišla další vlna odchodu uzivatelu. Ja osobně vnímám zhorseni. 0

CZIvo

10 | 05 | 17 10:08
A teda na to ze je to normalni produktova aktualizace, tak docela odpad.. Obcas se to trhbe, v edge problikava scrollbar a BT sluchatka ted funguji "divne", jako kdyz jsem je zkousel na andtosnejdu s malo pameti a telefon hudbu "nestihal" a tak se toobcsmas jakoby zaskobrtne.. Celkem ostuda, no.. Takovouhle aktualizaci bych cekal spis nekde na insideru a ne nezi normalnima ota updatama :/. Jedna dobra vec, whatsapp uz funguje normalne, zadny 30 sekundovy "obnovuji" nasledovany padem.. Aspon to.. 0

CZIvo

10 | 05 | 17 09:51
Taky jsem si zkusil pohrat s nastavenim te virtualni pameti, bohuzel vysledek byl ten ze i po dodrzeni postupu krok za krokem mi telefon v ulozisti ukazovsl velikost vp 0, pamet telwfonu se zaplnila na 10 volnych mb a kazdou chvilku to blilo ze je nedostatek pameti na vnitrnim ulozisti, jedine co pomohlo byl HR 0

aldo46m1

09 | 05 | 17 23:31
no,zkusil jsem odemknout L650 a zastavil jsem se respektive mi to vypsalo chybu command failed 0x80dd0001 na druhé L650 vše provedeno................... 0

skrob

09 | 05 | 17 21:43
Edge se seká, je to tak. Používám Maxthon a ten jede ok. 0

Martin Miletín

09 | 05 | 17 21:02
Tak jsem upravil dle návodu virtuální paměť na 1024 a musím říct, že se telefon zrychlil minimálně 2x. uvidíme, jak to bude běhat třeba po týdnu. L640XL DS 0

puppy2016

09 | 05 | 17 20:45
To je chyba v názvu, jinak je to pravidelná aktualizace. 0

dsrk

09 | 05 | 17 20:32
po instalaci "localization for czech" změněn build na 10.0.15063.297, ale co je upraveno či opraveno netuším... víte někdo? 0

dsrk

09 | 05 | 17 19:33
minulý týden staženo a nainstalováno 10.0.15063.251 na L650DS. pocity zatím převažují ty záporné, několikrát totálně zamrzlý telefon (bylo nutno vyndat baterku), zamrzá edge, 2x samovolný restart. mimochodem teď mi to ukazuje a stahuje dostupnou aktualizaci "localization for czech" netušíte co to je? 0

Kondyk

09 | 05 | 17 19:27
Tak je to tady, 19:00 a už stahuji build 10.0.15063.297 na Lumia 550 0

Zed

09 | 05 | 17 19:23
Moje pocity po aktualizace CU: Zlepšení nebo zrychlení jsem nepocítil, spíš naopak (L950). O víkendu se mi začal sekat Edge při prohlížení, což mě teda vytočilo tak, že jsem provedl tovární reset. Je to lepší, ale před aktualizací na CU to chodilo líp... No a od CU aktualizace jsem si sliboval, že konečně začne fungovat párování telefonu s hodinkama od Garminu (Forerunner 35 - předtím chodila aspoň synchronizace, ale nefungovaly notifikace), ale teď už se ani nepodaří udělat synchronizaci... achjo... 0

skrob

08 | 05 | 17 22:51
Ok, díky jdu si hrát:-) 0

aldo46m1

08 | 05 | 17 22:38
skrob záleží kolik místa máš nebo kolik aplikací používáš 512 nebo 1024........... vezme si to místo z paměti tel................. 0

skrob

08 | 05 | 17 22:35
Jen se zeptám na kolik to jde "vyladit"? 0

aldo46m1

08 | 05 | 17 22:15
skrob no bude-jen odemčení L650 je trochu komplikovanější................ http://www.windowsapps.cz/jailbreak-odemknout-lumie-rady-x50/ 0

skrob

08 | 05 | 17 21:59
@aldo46m1 Bude to mít efekt třeba i u L650 a půjde to? Děkuji 0

aldator

08 | 05 | 17 17:58
aldator@seznam.cz ted sem se dostal v tom programu mezi nejaky registry apod vselijaky nabidky ale jak se dostat uplne na ten začátek to zase nejde bud vyskocim z celyho programu nebop se nedostanu na začátek tech kroku co popisujou 0

aldo46m1

08 | 05 | 17 17:51
aldator sys, pusher nebo jak to je karta taky není asi???????????? napiš email............... 0

aldator

08 | 05 | 17 17:28
aldo ale od toho tovarka se uz stahnuli nejaky aktualizace atd ze stora to nevadi?Asi to nedam koukam .Asi znova tovarko glance screnn nejde nastavit i když sem dal ten sys, pusher nebo jak to je karta taky není asi. 0

aldo46m1

08 | 05 | 17 17:20
to je správné vývoj.režim jinak se ani IT nespustí................... 0

aldator

08 | 05 | 17 17:20
aldo ted zase nejde spustit IT 0

aldator

08 | 05 | 17 17:17
aldo Ja nejdriv dal vyvojarew a pak instaloval,zkusim znovu. 0

aldo46m1

08 | 05 | 17 17:11
no,proč karta,nechej soubory v tel. složka download dělal jsi HRpoté instal 4 soubory ano neukáže že byly nainstalovány,nic se neděje,pak certifikát co je ve složce s IT a pak samotný IT potom odemknout tel. a můžeš dělat co chceš.................... 0

aldator

08 | 05 | 17 17:07
aldo : nejsem si jistej jestli sem nainstaloval vsechny ty soubory z toho amr jak jsou asi 4 protoze to neoznami nejaky konec instalace.A kdyz dam uloziste tak mobil nevidi sd kartu.Muze to byt tim ze sem pri tovarku dal moznost smazat jen vse v telefonu?Mozna to udelat znovu?Jo mam vyvojarsky rezim 0

aldo46m1

08 | 05 | 17 17:00
aldator máš telefon odemčen? zřejmě jo hoď sem scren ale u položky registry-proště ji rozklikneš tam ta volba je 0

JiriTruhlar1

08 | 05 | 17 16:53
Tomáš jsem spokojenym uzivatelem L640XL a verim že windows nehodí flintu do žita,byla by to pro mobilní win. velká ztráta. 0

aldator

08 | 05 | 17 16:51
aldo46: prosimte zkousim zvysit tu pamet ale zadnou nabidku registry browser tu nemam jen registry history.nevis co s tim? 0

aldo46m1

08 | 05 | 17 16:46
Mirdyn asi tak každý používá co mu vyhovuje nicméně ty narážky jsou úsměvné viz.Tomáš ale samozřejmě každý má právo na svůj názor. 0

Mirdyn

08 | 05 | 17 14:30
@Tomáš - Když to tady tak čtu, příspěvek jednoho člověka, co používá Android, tak to je opravdu zoufalství... Telefon s tak nespolehlivým systémem bych nechtěl. Ale já vlastně zapomněl na jeden "pádný a nejdůležitější" argument jednoho diskutujícího a sice, že ten odpad má 500+ bezpečnostních chyb. Ještěže že jsem ho nikdy neměl :) Telefon používám hlavně k práci a mnoho funkcí mi Android nemůže nabídnout, Navíc právě z bezpečnostního hlediska se k firemní síti nikdo s Droiem nepřihlásí. 0

Tomáš

08 | 05 | 17 14:11
Když to tady tak čtu, příspěvky té hrstky lidí, co ještě neztratili trpělivost a používají mobilní Windows, tak to je opravdu zoufalství... Telefon s tak nespolehlivým systémem bych už nechtěl. Ale já vlastně zapomněl na jeden "pádný a nejdůležitější" argument jednoho diskutujícího a sice, že ten odpad má 500+ bezpečnostních chyb. Ještěže jsem utekl už před půl rokem... 0

aldo46m1

08 | 05 | 17 13:06
zálohovat. 0

aldator

08 | 05 | 17 12:53
Jo je, jen se ptam a pametovka by se mohla vyndat aby se nemusela zalohovat? 0

aldo46m1

08 | 05 | 17 12:37
aldator přímo v tel. návod je přeci v odkazu............. http://www.windowsapps.cz/jailbreak-zvysit-virtualni-pamet-telefonu/ 0

aldator

08 | 05 | 17 12:33
aldo: A to se musi zase dělat pres pc nebo jen primo do tel? 0

aldo46m1

08 | 05 | 17 12:15
aldator ne jen to samozřejmě ukosne z paměti to je vše....... 0

aldator

08 | 05 | 17 12:13
aldo: A tim prepsanim teda se da jen získat žádný uskali ze by si to vzalo zase nekde jinde rychlost atd. neni? 0

aldo46m1

08 | 05 | 17 12:08
přepsat na 1024....................... 0

aldator

08 | 05 | 17 12:06
aldo46 : Mam Lumii 830 a verzi 10.0.15063.251 a k tomu prepsani pameti to se muze přepsat na tu největší kapacitu nebo jen na tu nejbližší? 0

aldo46m1

08 | 05 | 17 11:59
pokud je v tel. win 10 tak bude win 10,co máš za verzi v tel.typ tel.? 0

aldator

08 | 05 | 17 11:49
aldo46m1: A kam se po tom továrnu vrátí tel. rovnou na 10 nebo mi to da nějak vybrat? 0

aldo46m1

08 | 05 | 17 11:29
aldator-L930 L830 na testování L650-ale a je na prodej-NO SAMOZŘEJMĚ že po HR-všechny hodnoty jsou zpět tudíž jestli máš už v tel. CU provedeš HR nainstaluješ apky které používáš+ aktualizuješ systémové glance scren,budíky a hodiny atd. poté tel do vývojářského režimu a dle návodu změníš,pokud nechceš zase přepisovat tel. na podporovaný tak ........ http://www.techlive.cz/Jak-nainstalovat-Windows-10-Mobile-Creators-Update-do-starsich-Nokia-Lumia-A_3617 0

aldator

08 | 05 | 17 11:21
A ty si to zkusil s,tou pameti?A je to lepsi pred tovarkem nebo az po něm?Jaký mas telefon 0

aldo46m1

08 | 05 | 17 10:57
aldator AU Anniversary Update,musíš odemknout telefon.................. http://www.windowsapps.cz/jailbreak-zvysit-virtualni-pamet-telefonu/ nechat písmenko u změnil jsem ještě teď to písmo jo je to hezké........... 0

aldator

08 | 05 | 17 10:39
aldo46m1 : Co je prosim ta zkratka AU a co se tyce toho navodu na zvetseni pameti tak sem tedy nic nenasel pouze na androida nemas odkaz ? 0

aldo46m1

08 | 05 | 17 10:34
aldator-přesně tak sytém si pak sedne,vše je rychlejší-pomáhá i to zvětšení paměti-na to L830 je nepodporovaný tel.pro CU to běhá svižně oproti AU je to rychlejší 0

aldator

08 | 05 | 17 10:26
aldo46m1 : Takze tovarko ale potom neobnovovat data ale vse komplet stahnout a nainstalovat znovu?Zalohovat fotky a vse o co nechci prijit i na sd karte?Diky 0

aldo46m1

08 | 05 | 17 10:14
aldator-určitě to bude znát vše se zrychlí základem je HR-u L830 přepsáno na 1024 a jede vše jak blesk nevíte někdo jak zprovoznit na CU led diodu-logo Windows,dříve se mi rozblikalo log,nicméně nyní i když jsem provedl změny registru nic-volba LED oznámení je-zapnutá ale nefunguje.............. 0

skrob

07 | 05 | 17 23:27
@sindeon - taky jsem šel na to přes WDRT a nestačil jsem se divit:-), po připojení mi to našlo mnoho L650tek a nesčetněkrát je prověřoval. Nešlo to zrušit až došlo na kabel. 0

aldator

07 | 05 | 17 23:17
MistrEMM : Myslíte ze to bude znát na každém telefonu?Jsou u toho nějaká rizika?Me jde spis o to ze to tu někdo chvali jak mu to slape ale me teda moc ne.Teda po restartu to jde ale jak dlouho? 0

MistrEMM

07 | 05 | 17 23:06
4 aldator: Myslel to tak, že si úpravou v registrech zvýšil danou 256 Mb virtuální paměť na vyšší. Samotného mě to nenapadlo, ale dohledal jsem si způsob jak to změnit na netu, a můžu říct, že se mi má 640 sakra zrychlila při spouštění aplikací z pozadí ☺ 0

MistrEMM

07 | 05 | 17 23:06
4 aldator: Myslel to tak, že si úpravou v registrech zvýšil danou 256 Mb virtuální paměť na vyšší. Samotného mě to nenapadlo, ale dohledal jsem si způsob jak to změnit na netu, a můžu říct, že se mi má 640 sakra zrychlila při spouštění aplikací z pozadí ☺ 0

aldator

07 | 05 | 17 21:35
Mirdyn: Jak jste to myslel s tim prepsanim pameti? 0

Mirdyn

07 | 05 | 17 21:14
Aldator, ano Hard reset je tovární nastavení. 1

aldator

07 | 05 | 17 20:44
Ahoj všem prosim o radu ohledne této aktualizace CU.Mam Lumii 830 a řekl bych ze se mi to spise zhoršuje,caste sekani i pri normálním prohlizenim na netu,az po restartu je to lepsi.Pisete tu Hard reset to je jako tovarni nastaveni nebo neco jiného?Můžete to ovlivnit kolik místa je v paměti telefonu a i na kartě?Šlo by se vrátit pomoci recovery na 10 bez této poslední aktualizace?Diky vsem za pomoc.aldator 0

bedatr

07 | 05 | 17 20:42
Lumia 950 cz distribuce zatim taky nic...No nic cekame cekame...:-( 0

Jaroslav Valeček

07 | 05 | 17 20:03
Lumia 650, bez insideru. Aktualizace stale nikde;) 0

Mirdyn

07 | 05 | 17 10:32
Ahoj všem. Mám L640 XL DS Protože MS momentálně jen odstraňuje chyby je fast ring nejodladěnější verze systému, všem doporučuji. Po přepsání virtuální paměti z 256 na 1024 Mb zmizeli i občasné záseky a pády aplikací. 0

sindeon

07 | 05 | 17 07:58
@skrob Čas jsem měl díky víkendu, ale chuť už fakt moc není. Po HR to zatím vypadá líp, než před ním, ale kvůli postupu přes WDRT mi to zabralo půl dne. Tímto postup přes WDRT nedoporučuji, protože aktualizaci CU to našlo až po nainstalování AU. Čímž se vše protáhlo o několik hodin. 0

skrob

07 | 05 | 17 07:16
Tak HR a novém nastavení spokojenost, je to ale pro "hračičky", co na to mají čas a chuť. 0

xenaprincess

07 | 05 | 17 01:02
DOTAZ NA 1320 - Mám ještě tento starší telefon jako druhý a po upgrade na Windows 10 přes insider se dobral jen na Threshold a i s ním má potíže. Běhá na něm sice docela rychle, ale zamrzá a to často. Můj dotaz je, máte ještě někdo tento telefon a jestli jo, na jaké verzi / buildu ho uspokojivě provozujete? Dodávám, že jako produkční telefon mám nyní 640XL a s ním vcelku spokojenost, když 950XL by byl jistě lepší. 0

MiroslavK

06 | 05 | 17 11:35
Na co nejlépe přepsat v registrech L925 aby mi šel CU? 0

sindeon

06 | 05 | 17 07:30
A ještě jedna příjemnost. Přes WDRT jsem se vrátil na začátek, ale při vyhledávání aktualizací to už nenašlo CU, ale build 1066 AU. Takže to vlastně celé dělám zbytečně. Aktualizace na CU stejně proběhne až poté, co se nainstaluje AU. To jsem si to mohl zkrátit a udělat jen HR. :-( 0

sindeon

06 | 05 | 17 06:23
@puppy2016 Baterka by se podle me projevovala i rychlejsim vybijenim nebo podobným chováním, coz nepozoruji. Každopádně samovolné restarty zase samy od sebe přestaly. Nicméně se mi objevila jina chyba a to pri nacitani stranek v edge. Ačkoliv se to tyka výhradně a pouze této stránky, nicméně nikdy pred tim se to nestalo. Stránka po nacteni vypadá, jako by mel telefon vetsi rozliseni, nejde rolovat, telefon zamrzne. Stane se to i po vypnuti edge a znovunacteni te stránky, muzu replikovat donekonecna. Jediná cesta byla ve stejne zalozce otevřít jinou stránku, která se nacte korektne a v ni opět tuhle. Pak už je všechno ok. Stane se to třeba třikrát z deseti. 0

aldo46m1

05 | 05 | 17 21:35
majla jo díky za informaci já u L930 dělal HR a to co popisuješ zmizelo L830 musím nahodit CU jak píšeš tak asi jede v pohodě zdá se mi nepodporované tel.jedou lepší než podporované? 0

majla

05 | 05 | 17 21:10
@aldo46m1 (L830) Taky jsem to zjistil, ale děje se mi to jen když dám ručně"vyhledat aktualizace". Pokud je to nejde samo po spuštěni store, tak ne. Jinak snad jediný problém, mám s dočasným zamrznutím v nastavení "oznámení a akce". Takže za mě spokojenost. "Načítání" téměř neznám a znatelně se mi zrychlil edge. 0

aldo46m1

05 | 05 | 17 19:25
při aktualizaci aplikaci ze store-nastavení automaticky aktualizovat aplikace-vypnuto,přesto se aktualizují automaticky,lze jen pozastavit a obnovit-máte někdo s tím zkušenost?díky. 0

Kuba Till

05 | 05 | 17 18:59
@puppy2016 já jsem tak trochu puntíčkář a řekl jsem si že to radši udělám ;) :D. Outlook email nepoužívám takže nevím, ale živá dlaždice u kalendáře funguje ;). Kuba ;) 0

puppy2016

05 | 05 | 17 15:51
@sindeon Odcházející baterka ? 0

puppy2016

05 | 05 | 17 15:49
@Kuba Till Stačilo udělat aktualizaci ze Store a restart, pak se ty anglické názvy spraví. Fungují po hard resetu živé dlaždice aplikací Mail a Calendar ? Tohle byla chyba v AU a není potvrzené, že to v CU opravdu opravili. Náprava byla dost složitá přes WDRT. 0

Kuba Till

05 | 05 | 17 09:21
Já jsem dělal aktualizaci na CU včera. Po aktualizaci jsem tam měl nějáké mouchy (místo ikony lidé jsem tam měl people - skočilo to do angličtiny). Jinak asi nic nebo jsem si nevšimnul. Pak jsem to hodil do továrního nastavení a udělal všechno od píky, potom už to bylo zas v češtině (to Lidé). Jinak po aktualizaci všechno funguje, zatím jsem nezaznamenal žádné chyby. Jinak jsem si všimnul že rozšířili některé nabídky v nastavení, mají to propracovanější. Takže za mně zatím ok ;). Kuba, MS Lumia 950 LTE 0

sindeon

05 | 05 | 17 07:56
Tak ode dneska už si připadám jako insider v nějakým nepovedenym buildu. Prohlizel jsem si jednu fotku, byl to seznam veci, které jsem potřeboval najit, tak mi telefon v necinnosti vypl display, normálka. Jenže pak už nesel display zapnout. Nesel zapnout ani mobil, nereagoval na soft reset ani na vypnuti. Musel jsem vytáhnout baterku a pak už jsem telefon zapnul. Jako třešnička na dortu se mi od té doby telefon samovolné v náhodných intervalech restartuje. WDRT a HR jsem se chtěl vyhnout, ale bohužel ted už to není rozmar, ale zřejmě nutnost, aby telefon vůbec fungoval. 0

CZIvo

05 | 05 | 17 02:12
No, taky se podelim.. Telefon se zrychlil a uz tak casto nevidam "obnovuji" a whatsapp uz se neorevira pulminuty jak pred tim (i kdyz stale obcas pada).. Nove rozlozeni menu je fajn, je to logictejsi.. Ovsem konkretne u me: Kdyz vypnu bluetooth sluchatka tak hudba se nevypne a zacne vriskat na hlas z repraku - pred touhle aktualizaci se hudba po vypnuti sluchatek sama pauzla. A klávesnice se mi porad vraci anglicka i kdyz dam v menu jazyku anglickou klavesnici ODSTRANIT tak kdyz tam vlezu znovu je zpet. A to jsou asi vsechny chybky co jsem nasel, jinak spokojenost. Telefon je rychlejsi a snad se i nekdy dockam toho ze pujde uplne vypnout ten zkurvenej senzor osvetleni a display si nebude menit jas OBCAS jak se mu zachce.. L640lte, tmo-cz ovsem s wwe fw, 128gb karta. 0

aldo46m1

04 | 05 | 17 23:00
Tak- L930 proveden HR nastavil jsem si tel. dle sebe+aktualizoval aplikace systémové ze store-znovu přepsal na podporovaný tel. L950 XL a musím říct že co se týká rychlosti a pohybu v tel. za mě spokojenost přestože je tento tel. pro CU nepodporovaný-po AU byl trošičku zpomalený ale cca.během týdne si to sedlo.... L650-vyfotil jsem spoustu fotek a jsou uloženy ať už v tel. nebo na kartě načítá vše svižně,např. oznámení nezamrzá otvírá hned-můžu ihned rolovat,základ je zřejmě ten HR-neobnovování ze zálohy,pak to nastavování no to je na dýl. Jediné co jsem provedl u bylo zvýšení virtuální paměti jak u L650 tak i u L930 Co je špatně jsou Windows mapy to je hnus........... 0

MiroslavK

04 | 05 | 17 21:27
Nainstalováno na L650 před okamžikem. S instalací žádný problém, mám i SD kartu, kterou jsem nechal při instalaci vloženou v telefonu. Stejnou Lumii také z cz distribuce má přítelkyně, tam zatím Update není ke stažení. 0

skrob

04 | 05 | 17 21:20
Tak po 2 dnech provozu neprovozu mám pocit, že jsem na úrovni AU s tím, že při listování ve fotkách na kartě se to jemně seká což nedělalo, jinak co se týká čistě systému to snad jede akorát teda načítá. 0

xenaprincess

04 | 05 | 17 21:14
Já když zatřesu se svojí 640xl při focení, tak po dotřepání to jen zaostřuje, ale nic se netřepe. 0

kontoxy

04 | 05 | 17 16:08
Tak doslo aj na mna - kedze v par pripadoch bolo nemozne vykonat online platbu cez edge, a ponuka na aplikaciu master je len pre ios a android, som nuteny vzdat sa windows-u v mobile. Na surface uz neverim. Sice som dlhorocny priaznivec win-mobile, ale pre par aplikacii som nosil navyse iphone 4s a uz ma to proste nebavi. Nerad, ale skusim android. 0

aldo46m1

04 | 05 | 17 16:04
no já nic takového nepozoruju,zkoušel jsem zatřepat a nic se netřepe,přemýšlím ještě na tím HR L930 jestli po přihlášení do insideru budou chodit ty udaty. Jinak L650 běhá bez problému tedy zatím,uvidíme. 0

skrob

04 | 05 | 17 15:58
Díky.Narazil jsem na věc, které jsem si dříve nevšiml. Pokud použiji fotoaparát a při zaostřování zatřepu celým mobilem obraz se dále třepe, jako by tam "byl navolno":-) nevím jak to popsat. 0

aldo46m1

04 | 05 | 17 14:58
to skrob no lepší je obnovit bez zálohy je to pak čistý CU je to lepší........... 0

CyberDeath

04 | 05 | 17 14:11
Tak ja uz taky hledal kam zase od windows utecu ... uz jsem byl prakticky na 100% rozhodly pro Huaweii P10 .. ale pak jsem zistil ze fotak na L950XL stale nebyl prekonan ... takze menit nemuzu ... jinak bych zase musel zacit nosit fotak. 0

xenaprincess

04 | 05 | 17 14:09
Koukám, že ta podpora pro eBooky v Edge je natvrdo svázaná s eBooky zakoupenými přes Store a zadarmo tam není ani jedna kniha, že by si to třeba člověk zadarmo vyzkoušel, jestli to vůbec funguje. Nehledě na to, že nahrát do toho ePub stažený odněkud a použít Edge jen jako čtečku nejde. No tak zase zůstanu u Bookviser. 0

ladaarmy

04 | 05 | 17 13:10
No myslím,že to není úplně ideální ale brzy určitě ještě vyjde balík oprav a do budoucna systém snad zase slušně poběží,určitě lépe než na Huewei 7P který je po roce používaní téměř nepoužitelný...tak potom se možná žena smát přestane,ale nepřeji jí to... 0

martindvrk

04 | 05 | 17 12:19
Já L640LTE, já tam mám BBC57C87... a taky 49FE2D37 což jsou "zbytky" aplikací "messaging+" a "gestures&touch", nemohu se toho ale zbavit protože v seznamu aplikací již nejsou.... Dále mi nejde vyhledávat na store, prostě se klávesnice nezobrazí, a když se zobrazí tak zase nejde psát. Už mi dochází s microsoftem trpělivost, žena má místo L640XL nový Huawei P7lite, dostala update na Android 7 prostě paráda, pokaždé se mi směje...................... 0

vip207

04 | 05 | 17 11:46
Otec má L650, z ofic. CZ distribuce, bez SD karty. Telefon se mu teď nekonečně restartuje, vůbec nenaběhne plocha. Reset ani vyndání baterky nepomohlo. Takže asi HR a ztráta dat, co? :-( 0

skrob

04 | 05 | 17 08:51
aldo46m1 - můžu to po HR pustit ze zálohy, nebo to nastavit komple znovu.Díky. 0

aldo46m1

03 | 05 | 17 21:34
Metallista L650 vše plně funkční dělal jsem HR polozka v zatvorke, konkretne {BBC57C87-46AF-4C2C-824E-AC8104CCEB38-to jsem mě taky po HR nic-jen app a jejich oznámení,pocitově je tel. rychlejší sedá si ... u L930-bez HR-určitě rychlejší než AU ty položky v závorce samozřejmě mám-nedělal jsem zatím HR -nepodporovaný tel. pokud udělám HR a zvolím Release Preview takže nevím zda potom budou na CU chodit servisní aktualizace,podle tohoto článku asi jo......... https://www.cnews.cz/microsoft-ustoupil-nepodporovane-mobily-mohou-ziskat-creators-update-jak-na/ 0

kuprt

03 | 05 | 17 21:30
Tak největší rozdíl je v multitaskingu. Aspoň na mé L950 to přepíná aplikace bez obnovuji. A to třeba 10 aplikací dozadu, ale nikdy jsem je nepočítal. Jinak nezapomínejte, že se spousta aplikací znova stahuje, dost dlouho mi trvalo i stažení novým mapových podkladů. Tohle vše ze začátku zpomaluje telefon. Centrum akcí se trhá jen pár chvil po restartu. Rychlý přehled se snad nijak nezměnil. Nebo jsem žádnou změnu nezpozoroval. To BBC57C87-... tam mám taky. Už to používám asi dva týdny a paráda... Ale pokut tam jsou zase chyby při aktualizaci, tak to nasere. 0

xenaprincess

03 | 05 | 17 21:28
Jo, mám tam dokonce dvě takový aplikace v nastavení notifikací, co maj místo jména jen řetězec znaků v závorce. Hádal bych, že nějaká již odinstalovaná aplikace si zde zachovala klíč pro svoje nastavení a ta nekonzistence kdesi v registrech nebo v čem způsobuje tu prodlevu. Zřejmě ač mobilní, jsou to pořád Windows. :D 0

ladaarmy

03 | 05 | 17 21:28
L950 tak teď začalo z ničeho nic vše normálně fungovat i ta obrazovka rychlého přehledu...asi zázrak... 0

mirdoh

03 | 05 | 17 21:22
L640 LTE po aktualizace zatím vše ok a pocitově po pár restartech svižnější 0

ladaarmy

03 | 05 | 17 21:15
L950 taky to tam mám 0

Metallista

03 | 05 | 17 21:12
aldo46m1: to mrznutie mi robi tiez, L950XL a este sa mi v oznameniach objavila akasi polozka v zatvorke, konkretne {BBC57C87-46AF-4C2C-824E-AC8104CCEB38} Ma tam niekto tiez nieco podobne ? 0

ladaarmy

03 | 05 | 17 21:07
Na lumia950 vše jednoznačně rychlejší..až na to chvilkové zamrznutí oznámení a akcí a nefunkčnost obrazovky rychlého přehledu.Vám někomu ten rychlí přehled funguje normálně? 0

puppy2016

03 | 05 | 17 20:53
Údajně mělo jít odinstalovat či alespoň resetovat data základních aplikací jako Mail apod. Tu volbu Resetovat mám ale nedostupnou. Prý se to zpřístupní až po HR. Může to někdo potvrdit ? 0

martindvrk

03 | 05 | 17 20:32
L640 LTE mám to tady! 0

aldo46m1

03 | 05 | 17 20:08
Pokud otevru v nastaveni polozku "oznameni a akce", telefon na několik vteřin zamrzne. Obrazovkou pak nejde rolovat ano psal jsem že to samé L650,teď jsem to zkusil a běhá bez záseku................ 0

sindeon

03 | 05 | 17 20:00
V čem je jako ta rychlost? Ja pozoruju jen zpomaleni, nacitani a obnovovani. Proti posledním buildum AU je to znatelne. Mne to lítalo jako z praku, absolutně srovnatelne s 8.1 na L735 a ted je ten telefon dychavicny jak důchodce pred kauflandem. Whatsapp rychlejší? Opět musím říct, ze v mem případě ne. Jako fakt zase pul dne zabiju Wdrt a HR? :-( 0

puppy2016

03 | 05 | 17 19:40
@ladaarmy Nepozoruji žádný rozdíl. Nicméně první co jsem po dokončení aktualizace udělal byl restart (soft reset). 0

Kondyk

03 | 05 | 17 19:33
Uvolnění aktualizace pro Lumii 550 odhaduji na 9.5 19:00. 0

ladaarmy

03 | 05 | 17 19:10
Ale zase se o polovinu zrychlilo načítání whats app což je pozitivní před tím to bylo nekonečné 0

ladaarmy

03 | 05 | 17 19:06
Tak já pořád doufám že ano jsem běžec na dlouhé tratě,ale tyto "drobnosti"už mě někdy trochu unavují... 0

tascert

03 | 05 | 17 18:46
Když to čtu, vyvstává zásadní dilema: MÁ TO VŮBEC CENU? 0

ladaarmy

03 | 05 | 17 18:40
Lumia 950 po upgradu mi nefunguje obrazovka rychlého přehledu nastavení je hrozně ořezané oproti starší verzi 0

aldo46m1

03 | 05 | 17 18:30
@sindeon ano dělá mě přesně to samé,po HR , rychlost viditelně lepší,uvidíme jak si to sedne L650 L830-neví někdo- když přes insider Release Preview nahodím CU pak HR přihlásím tel. kanálu Release Preview zda budou chodit aktualizace? 0

davidkab

03 | 05 | 17 18:11
Bluetooth a WiFi pěkné ale poprvé mi nešla stáhnout lišta (vyřešil restart) a přihlášení blblo.. tak já nevím co se děje :/ snad nenajdu další bugy. 0

puppy2016

03 | 05 | 17 17:56
@Pavel Buček Ne, to je nějaká testovací betaverze. 0

skrob

03 | 05 | 17 17:32
Už to asi nepatří do tohoto vlákna, ale přešel jsem raději do insaderu 10.0.15.208 a dělá to tam taky, takže jsem si moc nepomohl, AU jel vpohodě, třeba se to vstřebá. Už to přestává bavit i mě. 0

Pavel Buček

03 | 05 | 17 17:11
Já mám v L650 Build operačního systému :10.0.15063.351... Tak je to asi ono,že? 0

Pavel Buček

03 | 05 | 17 17:06
Je to verze 1703? Přes noc se mi to asi aktualizovalo . Mám L650... Přibyla aplikace Zobrazení 3D. Tak nevím. 0

puppy2016

03 | 05 | 17 17:05
@sindeon To teď dělá všude, ale vše ostatní je výrazně rychlejší :-) 0

sindeon

03 | 05 | 17 17:00
L650 DS Pokud otevru v nastaveni polozku "oznameni a akce", telefon na několik vteřin zamrzne. Obrazovkou pak nejde rolovat a ani otevřít žádné podmenu. Reaguji jen tlačítka navigacni listy. Zatím mi to dela jen toto konkrétní menu, ale ani nemam chut zkoušet další. Pro me opět krok k horšímu oproti AU, tam jsem nic takového neresil v posledních buildech. 0

tdlmarek

03 | 05 | 17 14:34
Je tu i někdo, kdo už update dostal na některou Lumii z distribuce T-Mobile CZ? 0

Loudal

03 | 05 | 17 14:34
Údajně by měly náramky Fitbit podporovat notifikace, jestli ano, tak já jsem na to nepřišel. 0

adosq

03 | 05 | 17 13:16
L950XL gb distribuce - vcera aktualizace dosla zatim jsem nepocitil vsak zadnou zmenu :D 0

xenaprincess

03 | 05 | 17 13:01
@bepro po HR ti zůstává aktuálně nainstalovaná verze Windows, tedy W10M AU, jen přijdeš o aplikace, data a nastavení. 0

bedatr

03 | 05 | 17 12:18
L950 cz distribuce stale nic :-( 0

puppy2016

03 | 05 | 17 11:23
L950 drobný problém. V nastavení Wi-Fi, další nastavení, to ukazuje žlutý text "Některá nastavení jsou skrtyta nebo spravována vaší organizací" a přepínač "Připojovat se k navrhovaným otevřeným hotspotům" je vypnutý a zakázaný (šedý). Mám osobní účet. Tu funkci stejně nechci používat, jen mne zajímá zda to má ještě někdo jiný. Podle Feedbacku se ten žlutý text vyskytuje různě lidem na různých místech. HR a pak den vše znova nastavovat jen kvůli tomu nechci :-) 0

bepro

03 | 05 | 17 11:17
Vypnul jsem synchronizaci pošty, nic, odstranil poštovní účet + restart tel. nic...vše při starém 0

bepro

03 | 05 | 17 11:00
Ano v synchronizaci bylo povoleno stahování celých zpráv a obrázků... 0

bepro

03 | 05 | 17 10:58
Pokud udělám HR jestli tomu rozumím vrátí se vše do stavu po zakoupení = win 8,1 a v tel žádná data ani app, je tak? A dále co, provede se sama aktualizace až k W10m a CA nebo musím vše ručně dodělávat včetně všech nastavení, instalací atd.? A co data načtou se ze zálohy? Do toho by se mi moc nechtělo.... 0

Loudal

03 | 05 | 17 10:54
@bepro Myslím že máš v nastavení synchronizace povoleno stahování celých zpráv a obrázků. To by tu velikost vysvětlovalo. 0

Martin Miletín

03 | 05 | 17 10:48
mě pošta zabírá 117 mb. možná budeš muset udělat HR. 0

bepro

03 | 05 | 17 10:31
Přesunul jsem vše co šlo na SD a odinstaloval mé aplikace které přesunout nešly a to již před dotazem... Nejvíce zabírá pošta a kalendář 1,19 GB, pošta se načítá z outlook.com, a to pouze zprávy 14 dní zpět. Pomůže odhlásit poštovní účet případně vypnout synchronizaci a vše v tel smazat nebo je o této velikosti samotná app? 0

sindeon

03 | 05 | 17 10:27
Když už to tady xenaprincess zmínil, tak navigace, byť na L650 patří k tomu opravdu slabšímu na lumiích, na wifi byla vždy přesná. Přes data nebo úplně offline trochu posunutá, ale při jízdě se to vždycky srovnalo tak nějak odhadem na silnice a jezdil jsem v pohodě. Teď i na wifi jsem asi o 30m jinde. Ještě jsem to nezkoušel v provozu v autě, tak je to též jen první dojem, ale opět mizerný. 0

Martin Miletín

03 | 05 | 17 10:08
pokud potřebujete uvolnit místo, srovnejte si v úložišti aplikace podle velikosti a to co máte nainstalováno od sebe a ne od systému vymazat. pomůže vymazat i třeba mapy atd. jinak co se týče systému CU, tak jsem s ním spokojený. už v insider se jevil lepe než AU. níže popisované problémy ohledně přeskakování v kalendáři proběhlo pri prvním spuštění. nechal jsem to doproblikat a od té doby zatím klid. 640xl ds 0

xenaprincess

03 | 05 | 17 10:02
@bepro 1.) Na SD kartu přesunout úplně všechno, co jde 2.) Odinstalovat programy, které nejdou dát na SD kartu a přitom lze očekávat, že jejich odinstalací a opětovnou instalací se nic nepokazí. Já jsem takto odinstaloval nějaký 8Zip a i Skype a tak uvolnil potřebné místo. Po opětovné instalaci Skype běží bez problémů. 3.) Po odinstalaci aplikací restartovat telefon. Píše to, že to chce 1,03 GB, ale spíš asi ještě o fous víc. Do restartu mi to nešlo i když už Storage ukazoval volného místa víc než 1,03 GB. Jinak moje dojmy jsou dobré, je to minimálně stejně rychlé jako před tím. Bylo nutno znovu napárovat bluetooth myš a klávesnici - audio zařízení to zachovalo. Zatím nepozoruju, že by se něco výrazně zpomalilo či nefungovalo. I navigace jede dostatečně rychle, i když vypadá jinak. Bylo nutno znovu nastavit místo pro Work, protože mě to navigovalo někam jinam :) Probrala se Cortana, už umí zase "Play my workout playlist" a "Navigate to work" hodí rovnou navigaci a ne web jako před CU. 0

skrob

03 | 05 | 17 09:46
sindeon - přesně, potvrzuji, navíc pohyb v nastavení je přímo tragický. 0

sindeon

03 | 05 | 17 09:14
Nechám tomu ty povestne dva týdny, at se system srovná, ale první dojem není dobry. Vic se mi líbil poslední build AU. 0

sindeon

03 | 05 | 17 09:11
Ja tedy na L650 DS rozhodne nevidím uadne zrychleni, spis naopak. Mam z toho úplně stejný dojem jako na PC. Otevru kontakty, vidím černou obrazovku, za vteřinu dědou obrazovku, za další vteřinu nebo dvě teprve začíná nacitani kontaktu. A tak je to ve všech aplikacich - telefon, zprávy, kalendář, posta. Nejčastěji vidím na displayi slovíčko "nacitam". Předchozí build tohle neznal. Navíc mi to po každém restartu hlásí chybu sd karty, coz se mi delo jen v nekterem z produkcnich buildu v minulosti, ale už si nevzpomenu, ve kterém. Asi by pomohl HR, ale ja už do toho proste ztrácím chut. 0

CZIvo

03 | 05 | 17 09:08
A to nemluvim o tom, ze celou dobu co jsou w10p oficialne k dispozici porad nikdo neopravil problem s podsvetlenim, i kdyz je automaticka regulace VYPNUTA tak display intenzitu svetlosti za horsich svetelnych podminek - napriklad vecer v buse - samovolne meni.. Stve me to uz od prvniho oficialniho vydani, v 8.1 se to nedelo, ale tady to prudi furt... 0

CZIvo

03 | 05 | 17 09:01
Coz o zo, stahlo se to, nainstalovalo, docela to trvalo, asi pul hodiny.. Ale krom preskupeni menu a trochu jinyho rozhrani pro ovladani bluetooth celkem zadna zmena.. Kalendar se posouva porad stejne na hovno, jako v predchozim buildu, jo libi se mi moznost resetovat aplikace.. Ale ze by to stalo za tu pulhodinovou aktualizaci? No nevim. Cekal jsem 2x2 dlazdice, proste nejaky novinky.. A ono prd. 0

Hugajev

03 | 05 | 17 08:58
Kamarád má také problém s místem, ale jemu nejvíce zabírá místo "pošta a zasílání zpráv" - neví někdo jak to promazat? 0

bepro

03 | 05 | 17 08:48
Aktualizace se stáhne ale následně při přípravě instalace hlásí nedostatek místa. Je potřeba 1,05 GB, mám 0,77 GB? Nejvíce místa zabírají aplikace které nelze odebrat (OneDrive, OneNote) kařdá cca 100 MB... 0

Loudal

03 | 05 | 17 08:44
Tak mám CU a náramek Fitbit Alta, má někdo tušení jak je to s těmi notifikacemi? Fungují už? A pokud ano, kde se to nastavuje? @bepro nevím kolik to chce místa, já mám teď po aktualizaci využito 5,82GB z 7,28GB a to prošlo bez problémů. V "nastavení/úložiště/toto zařízení" uvidíš co ti žere místo. @brodak L950 povolil jsi sledování polohy a další sledování za účelem zlepšování služeb, pak tam bylo něco o odebrání ledviny, ale já to moc pozorně nečetl :-) 1

bepro

03 | 05 | 17 08:07
Jak uvolnit potřebné místo pro aktualizaci CA na L640? Stahuje se, ale pak píše chybu s nedostatkem místa. Pročistil jsem co šlo? 0

brodak L950

03 | 05 | 17 07:18
Taky nainstalováno, zatím bez problému. Jen jsem na to přišel, když mi zvonil budík a tak jsem při probuzení něco potvrdil a nevím co. Víte někdo, co to bylo?? 0

skrob

03 | 05 | 17 06:55
Tak zatím to u mne lepší rozhodně není. Problikává ikony na zamykací obrazovce, kalendář blbě reaguje a zmatečně přepíná dny, načítání kontaktů v Lidé, při posunu se to seká. A celkem všechno řeší "kolečkem a hledáním". 0

skrob

03 | 05 | 17 06:03
Staženo - těsně po instalaci se to pořád tak nějak usazuje, profilové fotky byly hranaté, teď už se vrátili ke kruhům. Změnila se vyzvánění budíku na default. 0

Josef

02 | 05 | 17 23:32
Lumia 950XL taky stahuje, ještě odpoledne to nešlo. Konečně to snad bude aspoň z půlky tak použitelné jak CU na Lumia 830 0

puppy2016

02 | 05 | 17 22:34
Na L650 je ten přínos dost vidět, je teď tak odhadem 2x rychlejší. 0

skrob

02 | 05 | 17 22:08
L650 stahuje, tak uvidíme. 0

gsmp

02 | 05 | 17 21:44
Lumia 640lte už taky je :-) 0

Martin Miletín

02 | 05 | 17 21:30
bez toho otazníku na konci 0

Martin Miletín

02 | 05 | 17 21:29
tak to oficiálně vypadá na CU? 0

tmaska

02 | 05 | 17 20:56
lumia 640 xl stahuje 0

sindeon

02 | 05 | 17 19:55
Jop, 251 je podle cislovani CU (poslední v AU bylo 1066). Taky už se mi aktualizace nabidla. Tak uvidíme. Na PC spis zklamani vo se proklamované rychlosti tyce, tak jsem skepticky i ted. 0

puppy2016

02 | 05 | 17 19:50
Potvrzuji. 0

jendadivis

02 | 05 | 17 19:23
Taky stahuji 10.0.15063.251, ale netuším, co to je :-). Lumia 950 CZ 0

Martin Miletín

02 | 05 | 17 19:13
ps: mám oficiální build 0

Martin Miletín

02 | 05 | 17 19:12
zdravím. právě stahuji aktualizaci 10.0.15063.251. nevím jestli to je již CU. L640XLDS 0

peterpauljohnson

02 | 05 | 17 17:32
Oficiální CU se možná uvolní 9.Května http://www.windowslatest.com/2017/05/02/windows-10-mobile-creators-update-released-public-next-week/ 0

Pavel Buček

02 | 05 | 17 12:57
Stále čekám a aktualizace nikde. :-( 0

tmaska

01 | 05 | 17 20:42
Tak jestli je to opravdu tak , toz at jde ten co psal tento clanek do prd..e , kdyz nevi co pise --- pry OFICIALNE ( a ja vul to porad zkousim :) ) 0

skrob

01 | 05 | 17 10:58
Ok.Děkuji 1

peterpauljohnson

01 | 05 | 17 02:05
Nikdo. Tento článek je nesmysl. CU byl uvolněn jen v ringu Release Preview v Insideru. Oficiálně ještě nevyšel. 0

skrob

30 | 04 | 17 22:46
Už to někdo stáhnul? Díky 0

Carboxen

30 | 04 | 17 17:44
Zdravím, a prosím o radu. Opět se mi po čase stalo, že mi po tomhle posledním updatu na mé L830, odešel hlas v navigaci. Už jsem to jednou v minulosti řešil, ale nemůžu si vzpomenout jak to bylo. Mohli byste mi dát někdo rychlý tip co s tím? Předem dík. 0

jozkosliacky

29 | 04 | 17 19:19
Ahojte.skoda ze blu win hd lte x150e nema nove update.win 10 funguje bez problemov 0

Zed

29 | 04 | 17 06:22
já v to doufám... :-) 0

eridanus94

28 | 04 | 17 12:54
Chapu dobre ze po tomto update bude mozno ve vsech chytrych hodinkach zobrazovat notifikace ? 0

marian

27 | 04 | 17 23:27
@sareth01 Phonly je ďalšia aplikácia, ktorá skončila pod windows mobile - vývojár Daniel Berg na twitteri 18.4. 2017 napísal: Sadly, starting today Phonly will be unavailable. Thank you for your support. Perhaps we'll see you again! #windev #winphone 0

Roman Burian

27 | 04 | 17 14:07
@puppy2016 taky mám ten pocit. Byl tento problém i před rokem (RS1) ? 0

puppy2016

27 | 04 | 17 12:33
Vše nasvědčuje tomu, že finální verze ještě nebyla vypuštěna. 1

CZIvo

27 | 04 | 17 12:19
Heh, to je zrovns vec co jsem asi nezkousel.. Naposled jsem telefon resetoval asi pred mesicem.. Zkusim.. 0

puppy2016

27 | 04 | 17 11:32
@CZIvo Zkusil si už restart ? 0

CZIvo

27 | 04 | 17 11:28
Furt nic :D. A k tem budikum, ja nastavuju zvuk budiku rucne primo v tech jednotlivych budicich, je fakt ze ve zvucich je tam fakt chaos... Nikdy nevis jaky bastaveni prepise nejaky jiny a nebo jaky jakoze plati a jaky ne.. 0

bledy5

27 | 04 | 17 10:33
LUMIA 735 včera : Insider Prewiew / Fast ring/ build os:15063.138 ***o 23.00 zmena na Insider Prewiew / Release prewiew ***a dnes ráno build os: 15063.251 tel. musí byť v cz lokalizaci (som slovák) Pozorujem zasekávanie systemu na 3-5sec. pri behaní po nastaveniach a nastavovaní.(tovarko-hard reset som nerobil asi od win10,) 0

pynosol

27 | 04 | 17 10:31
@czivis: díky moc! Vyzvánění vyřešeno. Jak logické opravdu, že nastavení tónu v Telefon nefunguje a přebírá se to ze Zvuky. Geniální. Jen budík stále budí jiným tónem. Tam můžu nastavit cokoliv a hraje to stejně. Asi musíme počkat, než vytvoří aplikaci nastavení Zvuky Budík :/ 0

puppy2016

27 | 04 | 17 10:08
@Josef Ano, vše co má v názvu 'Preview' je určeno jen a pouze k testování, ne pro trvalé běžné použití. Tady to vypadá, že Microsoft už ani neví, zda tu aktualizaci vůbec vypustil. 1

sareth01

27 | 04 | 17 09:48
Po inštalácii Creators Update na L950 cez Release Preview som zistil, že zo storu zmizla aplikácia Phonly a teda mi ju nestiahlo. Poradíte niekto rozumnú náhradu tejto RSS čítačky? 0

czivis

27 | 04 | 17 09:45
http://windows10mobile.cz/nastaveni/windows-10-mobile-nastaveni-vyzvaneni-oznameni-pro-telefon-sms-a-emaily/ Tady to je dobře napsané. 0

czivis

27 | 04 | 17 09:41
Pyno vydrž už hledám tu stránku , kde píšou jak to nastavit. Já si pamatuji , že jsem musel dokonce změnit barvu pozadí abych ty volby pro nastavení viděl 0

pynosol

27 | 04 | 17 09:16
L640LTE 15063.251,Prosím funguje vám správně tón vyzvánění (telefon a budík). Používal jsem zvuk "Úsvit" protože jej dobře slyším a probudí i mrtvého, ale i když je vybrán, tak po zavolání to hraje nějakou úplně jinou melodii, asi výchozí zvuk. Pokud nastavím cokoliv jiného tak stále stejné. 0

Josef

27 | 04 | 17 09:06
A je nějaký rozdíl mezi instalací Release preview z Insideru a cekáním na finální verzi, která přijde bůhvíkdy? 0

karlzeiss

27 | 04 | 17 08:47
L1020 včera - 15063.251, běhá super (ale ani předtím jsem nikdy větší problémy neměl) Jsem na W10M od začátků, přes změnu registru (L950XL), Insider slow, zatím nikdy HW Reset:) 0

michaladamek

27 | 04 | 17 06:38
@peterpauljohnson Díky, tohle jsem hledal. 0

Roman Burian

27 | 04 | 17 05:10
@puppy2016 Přesně tak :-( Mám L950 ČR a předpokládám tak květen. 0

puppy2016

27 | 04 | 17 00:50
@DEiO V diskusi na Reddit to vypadá, že aktualizace zatím nedostal ve skutečnosti skoro nikdo. Někteří do toho totiž motají Preview verze. 0

DEiO

26 | 04 | 17 23:56
Otázka za milion: Vas odhad na datum ofic update pro l550 v ČR? Osobně doufám v max 3 dny. Ale nekde vzadu v hlavě mi rezonuje týden az (spise) 14 dni ci 3 tejdny... :) 1

Jan Karasek

26 | 04 | 17 23:06
@skob I v pripade, ktery jsem popsal? 0

melipa

26 | 04 | 17 22:55
marccy1: "...nauč se psát jako dospělý člověk". Tak určitě, ale až dáš čárku ža "přečti si,...", potom taky "pochopíš,...", tak poučuj ;-) 0

peterpauljohnson

26 | 04 | 17 22:54
http://www.windowsapps.cz/jailbreak-instalovat-natvrdo-creators-update-nepodporovane-lumie/ 0

michaladamek

26 | 04 | 17 22:52
Prosím, jake hodnoty zadat do registru pro NL1520, aby se mi nainstaloval CU bez vstupu do Insider režimu? Díky 0

marccy1

26 | 04 | 17 22:16
kuprt: přečti si co psal sareth01 a pak pochopíš proč jsem diskutoval. Jo a nauč se psát jako dospělý člověk :) 0

marccy1

26 | 04 | 17 22:13
peterpauljohnson: Souhlasím s tebou. Konečně jsem se koukl na čísla verzí a dle mého bych měl po přechodu do "production" běžně dostávat update CU, tak jak ostatní. Aspoň tedy nevidím nic co by mě mohlo bránit. Je fakt, že kompatibilita už nebude od MS zajištěna. Pokud tam vidíte ještě jiný háček, tak sem s ním 0

peterpauljohnson

26 | 04 | 17 21:56
kuprt - "...Bude ti nabízet normálně desetinkové updaty creators updatu. ..." Tak bacha. Na nepodporované telefony aktualizované přes Insider RP - NEBUDE nabízet normálně desetinkové updaty Creators Updatu! 0

Kondyk

26 | 04 | 17 21:42
Lumia 550 - zatím taky nic. 0

Dejv

26 | 04 | 17 21:41
Co se týče verze 15063.251 a jak ji nainstalovat na nepodporované zařízení, tak je to pro mě taky matoucí, protože na smartmania se píše, že si mám stáhnout build z Fast ring (získám 15063.138) a pak přepnout do Release preview a získat 15063.251. Jenže, mě se ke stažení v Release preview nic nenabízí a myslím, že má pravdu sareth01. Abych dostal Creators update musel bych použít Recovery Tool na WP8.1, pak nainstalovat desítky a následně se přihlásit do Release Preview a stáhne se mi verze 15063.251, s tím, že už pravděpodobně nedostanu žádný update, ten bude chodit jen do Production buildu a do Release Preview se po čase dostane Redstone 3, ale ten pro moji 830 už nebude podporovaný. Otázkou tedy je, zůstat na Aniversary update v Production ringu na který budou chodit bezpečnostní updaty nebo jít do Creators update s tím, že to je moje konečná stanice nebo to ještě půjde ošálit tím, že se pomocí továrního nastavení z Insider programu odhlásím a zůstanu na Creators update Production verzi? Nezískal bych nové funkce, ale aspoň nějaké optimalizační aktualizace by se hodily. 0

kuprt

26 | 04 | 17 21:39
Bože marccy1 místní publikum se nijak nedomnívá ale snaží se ti vysvětlit :D Když se dostaneš do creators, tak ti Windows update už nikdy nenabídne předchozí verzi systému. Bude ti nabízet normálně desetinkové updaty creators updatu. Stejně pokut se dostaneš přes insider fast do ještě vyšší verze nad creators, tak už bez WDRT ti to nikdy nenapídne aktualizaci v creators větvi. 0

peterpauljohnson

26 | 04 | 17 21:34
já myslím, že lepší cesta na CU než přes Insider Release Preview, kde to je opravdu konečná a zpět možnost jen přes WDRT, je změna registrů (v mém případě z NL1520 na L950XL) protože to dostane případné opravy čerstvého CU. 0

marccy1

26 | 04 | 17 21:27
Takže to shrnu... místní publikum se tedy domnívá, že se mi na věky přestane aktualizovat telefon, protože jsem si nainstaloval něco co už pro mne nepokračuje. Podle mne je tato varianta nejméně pravděpodobná. Osobně se domnívám, že přijde aktualizace, která mi Creators Update prostě vymázne a budu mít aktualizace na můj jediný možný systém v rámci své vývojové větve. Protože a jednoduše jsem svou vývojovou větev nikdy ani neopustil. Nebo je teoretická možnost, že jsem instalací Cerators Update vstoupil i do jiné vývojové větve a tím pak musím dostávat aktualizace včetně Creators Update. Asi se do toho trošku ponořím a zkusím pohledat čísla jednotlivých verzí, z toho by to mohlo být patrné. 0

sareth01

26 | 04 | 17 21:12
marccy1: Pokiaľ viem, žiaden downgrade update na staršiu verziu neexistuje. Systém vždy vyhľadáva update na najnovšiu verziu pre daný ring a zariadenie. Pre L930 po nainštalovaní Creators Update cez "Release Preview" ring a následnom prepnutí na "Production" ring už jednoducho systém nikdy nenájde novšiu verziu pre Creators Update, keďže pre uvedený telefón je pre "Production" ring dostupná len najnovšia verzia pre Anniversary Update. 1

kuprt

26 | 04 | 17 21:12
Marccy1: Nikdy ti to nezaktualizuje telefon níž než si, ať si to přehodíš na co chceš. Na to už musíš přemazat celý telefon přes WDRT 0

marccy1

26 | 04 | 17 20:58
sareth01: Jako pořád si neodpověděl jednoznačně a jen si zopakoval obecné věci. Tvrdíš tedy, že po příštím updatu přijdu o verzi s Creators Update? Neboli, že Creators Update se sám zaktualizuje z balíčkem z jiné vývojové větve? 0

sareth01

26 | 04 | 17 20:43
marccy1: W10 sťahuje a inštaluje update na najnovšiu možnú verziu pre aktuálne nastavený ring. Návrat k staršej verzii je možný jedine cez Windows Device Recovery Tool. Ak si teraz prepneš a nainštaluješ najnovšiu verziu pre "Release Preview" ring a následne prepneš naspäť na "Production" ring, ďalší update ktorý dostaneš bude novšia verzia pre tento ring, tj. "Production". 2

marccy1

26 | 04 | 17 20:23
Pánové, tak to tady čtu a fakt mám pocit, že neřešíte pro mne základní otázku. Když si na L930 naistaluji Creators Update přes insider program a switchnu se zpět do normálního release planu. Bude se mi Creators Update při příští aktualizaci také aktualizovat, nebo se mi tam další aktualizací nasere zpět verze bez Creators Update? Teď se vytaste, odborníci ? 0

JS

26 | 04 | 17 20:21
Elite X3, nabite dnes o 14:00, ver.15063.251 0

brejlovec640XLLTE

26 | 04 | 17 20:06
Zatím je to pro Release Preview. Kdo není aspoň tam tak asi ne, aspon doma to nikomu nenabidlo. 0

JS

26 | 04 | 17 19:33
to DEiO mam elite x3 aj Lumia 950Xl a tu je asi zopar idei, preco ostat alebo dokonca prejst na windows phone https://www.youtube.com/watch?v=7O_EvSTth-A&feature=youtu.be prosim pozerajte cele a do konca a bez prerusovania 0

alexsky

26 | 04 | 17 19:05
L950DS - nic :-( 1

skrob

26 | 04 | 17 19:05
Jan Karasek Já to vedu přes phonecopy.com a normálně to zobrazuje a nabízí. 0

skrob

26 | 04 | 17 19:01
Lumia 650 - taky nic 1

dsrk

26 | 04 | 17 18:30
L650DS stále nic 1

hedaska

26 | 04 | 17 18:24
Chci se zeptat mám L 930 mam nainstalovanou v.15063.138 v insideru pomalu. Přepnul jsem do release preview a nic mi to nenabízí. Musím udělat reset nebo počkat abych dostal stabilnější verzi? Děkuji. 0

kuprt

26 | 04 | 17 17:35
puppy2016: Jasně. Ale stejná verze je hned na to na stažení i bez RP. Problém je hlavně s přechodem na novější sestavení, tam to může trvat týdny i měsíce. Teď jsem četl článek, že jen 10% zařízení s W10 má Creators za 2týdny. A právě s RP jsem to měl v ten den ofic uvolnění. DEiO: Hele hlavně v té rychlosti a bezproblémovosti. Žádný HR, vše šlapalo hned po aktualizaci. To byla ještě ta verze 15063.2 teď je i ještě novější. Začal hlavně funguvovat pořádně ten multitasking, vymizelo to otravné neustálé obnovuji. Pak pro mě to nejdůležitější, rychleji se spouští whatsapp... Ale od messenger a face nečekej moc zlepšení. Nějaké novinky se objevily v nastavení ale už ani nevím co to vše bylo. 0

DEiO

26 | 04 | 17 16:59
Lubosakh, kuprt - Proc byste teprve ted doporucili prechod na w10m? To je v updatu nejaka zasadni zmena, nebo je znatelne nejake zrychleni oproti minule "verzi".? 0

Jan Karasek

26 | 04 | 17 15:11
Vim, ze je to mimo tema, ale nevim kam to napsat. Narazil jsem na problem s ukladanim tel. cisel. Pokud chci k jednomu kontaktu ulozit dve tel. cisla, ktera se lisi v prvnich trech cislech, ale zbylych sest cisel je stejnych, napr.: 721 444 555 602 444 555 tak se u kontaktu zobrazuje pouze jedno cislo. Kdyz chci kontaktu zavolat, druhe cislo na vyber nedostanu, vola se automaticky na prvni ulozene. Obe cisla jsou videt pouze v pripade, ze si rozkliknu editaci kontaktu. Jedna se o bug, pripadne je na to nejaky figl? Nebo musim mit dotycneho v takovem pripade ulozeneho jako dva kontakty? 0

puppy2016

26 | 04 | 17 15:09
@kuprt Stále jsou to *Preview* verze. Ohledně PC, tam musí být nějaká chyba. 0

kuprt

26 | 04 | 17 14:21
Puppy2016: Tak víš jak je to bez RP i u PC. Táta má na starém počítači stále původní W10, WU mu hlásí stále aktuální verzi. Takže můžeš čekat i pár měsíců po oficiálním vydání. Ještě že to RP tady je, kdo se více zajímá o novinky. Jsou to oficiální verze ale dostupné hned. Samozřejmě i ty můžou obsahovat chybu a týden si třeba počkat se může vyplatit. 0

lubosakh

26 | 04 | 17 13:49
Potvrzuji kuprta, Ráno nainstalováno 15063.251 v RP Language for czech. Jede to zatím jak z praku:-). Taky bych doporučil teď přejít na W10. Je jen škoda, že se neintegroval do systému Facebook od Microsoftu. 0

puppy2016

26 | 04 | 17 13:47
@kuprt Tady jde ale o verzi pro běžné použití, ne testovací 0

kuprt

26 | 04 | 17 13:38
Ráno nainstalováno, po tom co se zaktualizovalo i PC. A bylo to tam pod zvláštním názvem Language for czech. Jinak verze je 15063.251 a jsem také v RP. Zatím pohoda a s touhle větví jsem zatím nejvíce spokojen a teprve teď bych doporučil přechod na WM10. 0

RadekLaz

26 | 04 | 17 13:25
Tomasx@ Mně se to dřív také stávalo, ale teď už ne. Creator update nanistalován, mám RP. 0

puppy2016

26 | 04 | 17 12:52
@tomasx Tohle bych řešil přes outlook.com web 0

puppy2016

26 | 04 | 17 12:50
Zatím nic 0

tomasx

26 | 04 | 17 12:44
Tak u mě stále nic. Kontrola aktualizací ve 12:41 a nic. Čekám na to jak na slitování boží, páč chci telefon resetnou do továrního nastavení. V současném sestavení 14393.1066 mám problém s kontakty. Nestává se vám, že widle spojují kontakty, které nemají nic společného? Běžně se mě stává, že vyberu v kontaktech jméno vytočím ho a dovolám se úplně někomu jinému, následně zjistím, že je s tím druhým kontaktem ve spojení. Dá se někde zamezit, aby se ty kontakty párovali automaticky? 0

Mohlo by vás zajímat

Jak automaticky synchronizovat obsah plochy, dokumentů a obrázků na Windows 10?

V tomto jednoduchém návodu si ukážeme, jak jednoduše synchronizovat nejfrekventovanější složky ve Windows 10 s OneDrive a umožnit přístup k nejdůležitějším souborům odkudkoliv.

Jindřich Lukeš | návody 11 | 01 | 18

AKCE: Bezdrátová nabíječka Nokia DT-910 za 299 Kč

Jindřich Lukeš | články 26 | 10 | 17

Akce: Microsoft Office 365 pro domácnosti na 1 rok za 899 Kč

Jindřich Lukeš | software 20 | 10 | 17

WMM Jízdní řády zpět na Storu

Jindřich Lukeš | software 27 | 09 | 17

Virtuální operátoři lákají na výhru 250 000 Kč a na data i volání zdarma

Co je to virtuální operátor? Proč využít služby právě od něj? A kteří virtuální operátoři jsou v Česku k mání?

Jindřich Lukeš | články 14 | 09 | 17