Nákup na Markeplace: Jak získat placené aplikace pro Windows Phone 7

Aktualizace: Na Marketplace je již možno oficiálně nakupovat také v ČR. V tomto článku naleznete všechny dostupné metody a postupy, pomocí kterých je možno nakoupit, popř. jiný způsobem obstarat, v České republice placené aplikace pro Windows Phone 7. V současnosti jsou k dispozici dvě metody (oficiální i neoficiální).

Aktualizace (1.8.11): Na Marketplace je již možné nakupovat oficiálně také v České republice (tedy s českým LIVE účtem a kreditní kartou)
---------------------------------------------------------------

V současnosti za největší nevýhodu operačního systému Windows Phone 7 považuji nemožnost oficiálního nakupování placených aplikací z Marketplace. Chápu, že je problémové zpřístupnit Marketplace v lokalizovaných verzí pro velkou část světa, je to ale veliká škoda a také překážka, která brání většímu rozšíření WP7 v ČR. Na Marketplace se nalézá v současnosti celkem 10 000 aplikací. Ty kvalitnější jsou však zpoplatněny. Ovšem ceny jsou velice příznivé a pohybují se ve většině případů na hranici 1 USD. Na obhajobu Microsoftu mohu říci snad jen to, že možnost nákupu placených aplikací pro Android byla v ČR zpřístupněn až po dvou letech existence systému. ČR bohužel není prioritní trh, což je z pohledu počtu obyvatel, zcela pochopitelné.

V současnosti však existují dvě metody, jak tyto placené aplikace získat a bez problému používat. Ovšem ani jedna z těchto metod není zcela oficiální.

 

1. Nákup aplikací pomocí české platební karty

Aktuálně je možné využívat plnohodnotně Marketplace také v České republice. Nyní již nic nebrání bezproblému nakupování. Tento způsob je zatím přístupný pouze s nainstalovanou aktualizací Mango (beta). Následný postup přiřazení karty k Vašemu účtu je velice jednoduchý. Stačí si na Marketplace najít placenou aplikaci, kterou si chcete koupit a kliknout na tlačítko "koupit" (buy). Následně budete vyzváni k zadání všech potřebných údajů k Vaší platební kartě.


2. Nákup aplikací pomocí zahraniční platební karty

Aktualizace: K zahraničnímu (popř. i českému) Live ID účtu by již neměl být problém připojit také českou platební kartu.

Pokud vlastníte nějakou zahraniční platební kartu, máte vyhráno a v nákupu aplikací Vám téměř nic nebrání. Pro majitele českých platebních karet je situace poněkud složitější. Tuzemské karty totiž není možno přiřadit k Vašemu Live ID. Řešení však existuje a spočívá v založení "zahraničního" účtu a vytvoření nové, "zahraniční" platební karty." V několika následujících bodech si ukážeme, jak na to.

Celý postup tento postup je prakticky vyzkoušen a vychází z předpokladu "vytvoření" účtu a bydliště ve Velké Británii. Neměl by však být problém vytvořit daný účet v souvislosti s jakoukoliv zemí (měnou), která je oficiálně podporována v Marketplace (USA, Německo,...).

Tento postup je v podstatě velice jednoduchý, v následujících bodech se však snažím celý proces popsat velice podrobně.

  • V první řadě je třeba v nastavení telefonu zvolit lokalizaci (umístění) na požadovanou zemi ve které budete mít vytvořen "zahraniční" účet.
  • Základem úspěch je také založení zahraničního Live ID, neboli e-mailové schránky u Microsoftu. Pokud provedete registraci na lokalizovaných stránkách live.com, bude Váš účet automaticky přiřazen k ČR a znemožní to použití pro naše účely. Proto je třeba založit účet přímo na lokálních webech v daných zemích, např. www.live.co.uk v případě Anglie. Nejjednodušší způsob založení účtu je přímo v telefonu, kde budete mít 100% jistotu, že založený účet je skutečně zahraniční. Během registrace bude požadováno zadat také Vaši adresu. Je nutné zadat nějakou adresu ve státě, kde se registrujete. Doporučuji navštívit Google a vyhledat libovolnou reálnou adresu, např. nějaké restaurace apod. (Já volil adresu jisté Pizzerie v centru Londýna :) )
  • Pokud máme nastavený telefon a vytvořený zahraniční Live ID účet, bude třeba získat to nejdůležitější, a tím je zahraniční platební karta. V tomto případě je nejjednodušší a nejlevnější možností založení účtu a následně i vystavení platební karty u společnosti Moneybookers. Celý proces je velice jednoduchý, lze ho provést z pohodlí domova. Kromě vyplnění registračních údajů bude třeba ověřit Vaše aktuální bydliště (což je standardem u každé banky). Toto ověření spočívá v zaslání naskenovaného občanského průkazu a faktury, např. za komunální služby nebo výpisu z banky. Od vyplnění registračních údajů budete mít účet zřízen v řádu několika dnů. Je nutné aby, měna ve které budete vést účet byla shodná s měnou, kterou se platí v zemi, kde máte registrován Live ID. (Pro Anglii zvolíme Libry). Vedení účtu je zdarma.
  • Pokud máte založený účet v požadované měně u Moneybookers, bude třeba zažádat o vystavení platební karty. Jedná se o klasickou mezinárodní platební kartu od společnosti MasterCard, kterou můžete libovolně používat kdekoliv. Žádost o vystavení karty se provede jednoduše v nastavení svého profilu na Moneybookers.com. Vystavení karty je zpoplatněno částkou 10 EU. Totožnou částkou je zpoplatněno také roční vedení karty. (Věškeré celkové naklady za vedení účtu a platební karty jsou tedy 10 EU/rok + 10 EU jednorázově za vystavení karty). Proto je dobré (nutné), převést si nějaké finance na nově zřízený účet. Převedení je naprosto jednoduché. Stačí z Vašeho tuzemského účtu převést peníze na účet Moneybookers vedený v ČR se zadáním konkrétního variabilního symbolu (naprosto stejný postup, jako když platíte jakoukoliv fakturu apod.). Nová platební karta a PIN dorazí odděleně do cca 2-3 týdnů.
  • Než přiřadíte novou platební kartu k dříve vytvořenému Live ID účtu, je třeba udělat ještě drobnou úpravu, která však není zcela legitimní, ovšem systém Moneybookers ji umožňuje (reálně však drobně porušujete smluvní podmínky). Touto úpravou je nutná změna PSČ v nastavení Vašeho profilu u Moneybookers účtu. Vaše původní PSČ (v ČR) změňte na PSČ (zahraniční), které jste zadali do registrace Live ID účtu. Nic dalšího neměňte, stačí pouze PSČ, které je kontrolováno během přiřazovaní platební karty k Live ID účtu.
  • Na závěr je nutné pouze přiřadit kartu k Vašemu Live ID účtu. To je možné jednoduše tak, že si na Marketplace vyberete libovolnou placenou aplikaci, kterou si chcete koupit. Dále kliknete na tlačítko "BUY" a objeví se formulář pro vyplnění údajů o kartě. Po schválení těchto údajů můžete bez problému na Marketplace nakupovat.

 

3. Neoficiální možnost získání placených aplikací

Jak už tomu u softwaru pro operační systémy od Microsoftu bývá, i v případě Windows Phone 7 existuje neoficiální, resp. nelegální cesta, jak placené aplikace získat. Jelikož se já i celá WMMania distancuje od šíření warezu, nebudu zde dále tento postup rozepisovat.

Komentáře (82)

markotan

21 | 11 | 12 07:45
Live ID mam US, ked si chcem kupit app musim si zalozit sekundarne Live ID pre SVK ? Potom ho zadam do telefonu a mozem si pre region SVK kupovat app ? Porozumel som dobre, alebo sa mylim. Dakujem za odpoved 0

joklad

28 | 06 | 12 19:22
Dobrá zpráva. díky Jindro 0

Jindřich Lukeš

28 | 06 | 12 17:15
Ano, můžeš mit az 5 telefonu na jeden live účet. 0

joklad

28 | 06 | 12 16:12
Možná to je tady někde napsané ale moje hledání bylo neúspěšné, můžu použít jeden účet na dva různé telefony (jeden HTC, jeden Nokia) do Marketu? Dík za odpověď 0

Jindřich Lukeš

05 | 02 | 12 20:11
mám UK účet s českou kartou. Ceny jsou v librách, platí se v librách a banka ti to vždy přepočítá kurzem na koruny, poplatky se neplatí. 0

evzik

05 | 02 | 12 18:42
Pokud mám Live účet UK a přiřadím k němu českou platební kartu z ČSOB, v jaké měně se mi budou odečítat peníze z účtu, v librách a nebo v korunách ? Myslím tím zda se budou přepočítávat peníze z liber v aktuálním kurzu vůči české koruně a zda tam bude poplatek. A nebo je lepší mít české live ID, aby tam nebyl ten poplatek. Netušíte někdo ? 0

tony1

20 | 12 | 11 21:17
řekl bych, ž bude problém na straně banky, ale asi je o tom nepřesvědčíš. Bohužel ne, ptal jsem se, jestli to nemohou schválit ručně, ale ne. V lednu mi končí platnost karty, tak pak dorazí nová, takže to s ní zkusím a snad to půjde. 0

Jindřich Lukeš

20 | 12 | 11 17:44
řekl bych, ž bude problém na straně banky, ale asi je o tom nepřesvědčíš. 0

tony1

20 | 12 | 11 17:42
Já mám Live UK a kartu z ČSOB se mi podařilo přidat pouze přes telefon. Zkusil jsem znovu, mám CZ účet a zkusil jsem přidat platební kartu přes mobil a stejný problém. 0

Jindřich Lukeš

20 | 12 | 11 17:40
Já mám Live UK a kartu z ČSOB se mi podařilo přidat pouze přes telefon. 0

tony1

20 | 12 | 11 16:45
a máš totožné udaje na kartě i v live uctu? (adresu....) Ano, to vše jsem již proveřil. Všude došlo k chybě oveření karty, jen na Xbox.com mi to ani nevzalo číslo karty. 0

Jindřich Lukeš

20 | 12 | 11 16:31
a máš totožné udaje na kartě i v live uctu? (adresu....) 0

tony1

20 | 12 | 11 16:20
kartu přiřazuješ přes internet nebo v telefonu? Zkoušel jsem všechny možnosti, přes mobil, Zune, Xbox.com, Live.com, nikde to neprošlo. 0

Jindřich Lukeš

20 | 12 | 11 16:16
kartu přiřazuješ přes internet nebo v telefonu? 0

tony1

20 | 12 | 11 16:12
Mám také Visu od ČSOB a přiřadil jsem ji v podstatě bez problémů. Jakou máš lokalizaci LIVE účtu? Českou - česká republika, účet jsem dělal někdy v polovině listopad a přes české Xbox.com. V bance mi stále tvrdí, že klient by měl vyžadovat autorizaci platbou 1 koruny, dolaru či eura, ale chce kontrolovat zůstatek na účtu. Narazil jsem již na více lidí, kterým to šlo bez problému, takže netuším, kde může být problém. 0

Jindřich Lukeš

20 | 12 | 11 14:25
Mám také Visu od ČSOB a přiřadil jsem ji v podstatě bez problémů. Jakou máš lokalizaci LIVE účtu? 0

tony1

20 | 12 | 11 13:10
Zdravím, před pár dny jsem si pořídil HTC Radar a chtěl vložit svou platební kartu - ČSOB - VISA. Ovšem nechce jí to oveřit, když jsem volal do banky, tak mi řekli, že MS chce zkontrolovat zůstatek na účtu a proto jej karta nepustí a proces nemůže být dokončen. Nesetkal jste se někdo s podobným problémem? Karta pro platby na internetu aktivní, v tom problém není. 0

Jindřich Lukeš

05 | 11 | 11 23:52
Pokud máš česky LIVE ucet a na kartě aktivní internetové platby, nevidím důvod, proč by to nemělo jít. 0

Stevík

05 | 11 | 11 23:51
Platil nekdo Unicreditbank kartou MastetCard? Slo to s aktivovanymi platbami na internetu? 0

Jindřich Lukeš

02 | 11 | 11 16:24
Ještě dotaz . Neni problém "mít" jednu kartu k např. dvěma Live ID (CZ a US)? nn v tomto problém není 0

Ferdy

02 | 11 | 11 13:16
Dnes jsem platil kartou od KB (embosonová ne elektronická ta nešla přidat) podle 1. postupu a vše OK 0

kuca1982

24 | 09 | 11 16:28
Ještě dotaz . Neni problém "mít" jednu kartu k např. dvěma Live ID (CZ a US)? 0

Jindřich Lukeš

24 | 09 | 11 15:08
Ano, musíš vyzkoušet různé kombinace 0

kuca1982

24 | 09 | 11 14:59
Myslíš vytvořit nové Live ID? Zkusim UK. Co jsem pročítal fóra, tak s MasterCard nebyl problém, ale s Visou někdo taky bojoval... Díky za snahu pomoci! 0

Jindřich Lukeš

24 | 09 | 11 14:49
to je sice hezký, ale když ti to nejde takle, tak bud použij jinou kartu, nebo jiný účet. Jiná alternativa není. 0

kuca1982

24 | 09 | 11 14:40
s tim přiřazovaním českých karet k zahraničním uctum je to trochu alchymie. Zkus kartu přidat k českému účtu, myslím si, že by to jít mohlo. No jo, ale když já zrovna chci US Live ID kvůli Zune pass... 0

Jindřich Lukeš

22 | 09 | 11 17:13
s tim přiřazovaním českých karet k zahraničním uctum je to trochu alchymie. Zkus kartu přidat k českému účtu, myslím si, že by to jít mohlo. 0

kuca1982

22 | 09 | 11 16:54
Chjo... Mam embossovanou debetku od ČSOB (VISA), mam aktivní internet.platby, verifikovaná paypalem ale Microsoft jí nejspíš nevěří. Nemůžu jí přidat k svému US Live účtu... Neměl jste někdo podobný problém resp. jak jste to řešili Jak je to s háčkami čárkami ve jménu na kartě? Díky! 0

juro77

21 | 09 | 11 18:36
pokud mas aplikaci koupenou po HR a prihlasení na market tam jiz neuvidíš možnost "koupit" ale stahnout. o nic si nepřišel mas pravdu,mna zmiatlo iba to ze ked som nabehol na aplikacie ktore som mal kupene bolo pri nich klasicky moznost buy a try,ale ked som dal buy tak mi vypisalo nieco v zmysle ze aplikacia je zakupena a ci ju chcem znova naistalovat:) 0

Jindřich Lukeš

20 | 09 | 11 11:29
Zdravím. Je to trošku OT, ale docela by mě zajímalo, jak se dá nainstalovat a zprovoznit aplikace mapy.cz, když mám mango a sdk 7.1 RC, ale hlavně US live účet? Používat kvůli jedné aplikaci český účet nehodlám! Když nainstaluji xap, tak to mě po zapnutí aplikace píše, že je špatná licence nebo něco podobného a vyzve mě ke koupi (ta aplikace je zdarma) nebo k odinstalování. Poslední dobou jsem od neoficiálních operací hodně upustil a celkem mě to nechybí, ale ty mapy.cz se celkem hodí. Někde jsem četl, že stačí mít 7.0 SDK a pak to půjde. Máte to někdo potvrzené? Děkuji za odpověď. Mapy.cz jsou již pro všechny regiony 0

Jindřich Lukeš

20 | 09 | 11 00:12
pokud mas aplikaci koupenou po HR a prihlasení na market tam jiz neuvidíš možnost "koupit" ale stahnout. o nic si nepřišel 0

juro77

20 | 09 | 11 00:08
Tak dneska som zistil nemilu vec,a to taku ze po obnoveni vyrobnych nastaveni som stratil vsetky platene aplikacie z marketu,bol som v tom ze po prihlaseni sa na Live konto sa mi nahadzu naspat ale nestalo sa tak.Obnovu som robil preto lebo pri slidenuti v Zune prehravaci na Albums ma zacalo vyhadzovat na domovsku obrazovku a okrem toho obcas sa mi stalo ze mi nereagoval displej ked som chcel zdvihnut hovor(ale to sa mi stalo asi iba 2krat) 0

premikkoci

19 | 09 | 11 01:24
Zdravím. Je to trošku OT, ale docela by mě zajímalo, jak se dá nainstalovat a zprovoznit aplikace mapy.cz, když mám mango a sdk 7.1 RC, ale hlavně US live účet? Používat kvůli jedné aplikaci český účet nehodlám! Když nainstaluji xap, tak to mě po zapnutí aplikace píše, že je špatná licence nebo něco podobného a vyzve mě ke koupi (ta aplikace je zdarma) nebo k odinstalování. Poslední dobou jsem od neoficiálních operací hodně upustil a celkem mě to nechybí, ale ty mapy.cz se celkem hodí. Někde jsem četl, že stačí mít 7.0 SDK a pak to půjde. Máte to někdo potvrzené? Děkuji za odpověď. 0

XwaveW

18 | 09 | 11 12:07
Ako ste pridali SK kartu ? Mam US ucet mozne pridat slovensku kartu aj tam ? Skusal som to ale stale mi to vypisuje chybu. 0

Jindřich Lukeš

15 | 09 | 11 22:34
Ahojte dneska som si skusil zaregistrovat SK kreditku a ono to fungovalo na prvy krat:) a to mam Nodo,len mam malu otazku ci sa da potom niekedy v buducnosti ta kreditka z toho live uctu odhlasit,odregistrovat. Nezkoušel jsem ale jít by to samozřejmě mělo. 0

Kositch

15 | 09 | 11 21:28
Špatně čtu, sorry, už vidím, že to je možné jen s beta Mangem 0

Kositch

15 | 09 | 11 21:27
Nepsalo se někde, že se český Marketplace odemkne až po příchodu Manga? Jakto, že je možné již nakupovat nyní? Četl jsem, že zatím lze procházet aplikace pouze s US účtem? 0

juro77

28 | 08 | 11 00:33
Ahojte dneska som si skusil zaregistrovat SK kreditku a ono to fungovalo na prvy krat:) a to mam Nodo,len mam malu otazku ci sa da potom niekedy v buducnosti ta kreditka z toho live uctu odhlasit,odregistrovat. 0

herm

10 | 08 | 11 19:06
to by neměl být rozdíl....Spoustě lidí to ale funguje, je ovšem otázka co je u tebe jinak. Máš povolené internetové platby ? Jak říkám, nijak mě to neomezuje a "stěžovat" si budu až bude oficiálně Mango a pak když to nepůjde. Kartou jsem platil už vícekrát na CZ a zahraničních eShopech, takže v tom problém taky nevidím. UPDATE: Ještě teď jsem to zkusil ze zvědavosti na xbox stránkách a tam mi to oproti ostatním metodám, kdy mi to řeklo nějakou obecnou chybu nebo číslo chyby, vrátilo po zadání všech údajů "Zadejte platné číslo kreditní karty." Což nechápu co dělám špatně. 0

Jindřich Lukeš

10 | 08 | 11 16:08
to by neměl být rozdíl....Spoustě lidí to ale funguje, je ovšem otázka co je u tebe jinak. Máš povolené internetové platby ? 0

herm

10 | 08 | 11 15:53
Je to kreditní "kreditka" od KB. Ale zase mě to tak netrápí. Jenom jsem to chtěl ze zvědavosti zkusit a nepochodil jsem. Rozdíl snad zřejmě od většiny bude ten, že Mango beta mám na neodblokovaném zařízení, dělal jsem to podle návodu jenom s provision.exe. 0

Jindřich Lukeš

10 | 08 | 11 11:48
Od jaké banky máš kartu? 0

herm

10 | 08 | 11 09:03
Mě teda nejde přiřadit CZ karta k CZ LiveID ani s Mango Beta. Zkoušel jsem to jak přímo z Marketplace koupí aplikace, tak přes Zune, ale buď to hlásí obecně chybu nebo, že údaje o kartě jsou nesprávné. Kartou jsem platil mimo ČR několikrát, takže v ní samotné snad problém nebude. Něco mi někde asi chybí . 0

Jindřich Lukeš

09 | 08 | 11 19:59
a máš v telefonu Mango beta? 0

Alah

09 | 08 | 11 19:27
vyhazuje to chybu, že nejde kartu ověřit 0

Alah

09 | 08 | 11 19:27
ano... 0

premikkoci

09 | 08 | 11 19:18
Děláš to z mobilu? 0

Alah

09 | 08 | 11 19:09
tak...nejde...ani tak ani tak... 0

premikkoci

09 | 08 | 11 18:02
Tuším, že stačí, když uvedeš anglické PSČ, ale nejsem si tím jistý. Nejlepší bude, když to vyzkoušíš sám 0

Alah

09 | 08 | 11 18:01
omlouvám se, ještě jeden stupidní dotaz...při registraci české karty k UK liveID mám uvést anglickou adresu nebo reálnou, českou?? 0

Jindřich Lukeš

09 | 08 | 11 17:44
pokud ti nepujde jedna ceska mužeš přidat jinou, nijak to omezené není. 0

Alah

09 | 08 | 11 17:43
český nechci...musel bych resetovat phone...Díky za info...zkusím českou kartu...jde případně přiřadit jiná karta?...třeba za měsíc? 0

Jindřich Lukeš

09 | 08 | 11 17:41
k UK live účtu?? ANO. Popř si založ český (funguje pouze v Mangu) 0

Alah

09 | 08 | 11 17:40
VERIFIKACE ADRESY - KROK 1 Abychom prověřili Vaši adresu, pošleme Vám dopis pravidelnou poštou na adresu, zaregistrovanou ve Vašem účtu: 122 Church Road Greater London SE192UG Z bezpečnostních důvodů nemůžete změnit Vaši adresu. Dopis bude obsahovat 6-číselný verifikační kód, který musíte uvést v sekci Vašeho účtu. Po kliknutí níže Váš verifikační dopis bude poslaný. 0

Alah

09 | 08 | 11 17:39
k UK live účtu?? 0

Jindřich Lukeš

09 | 08 | 11 17:34
U mě nic takového nepožadovali. Je možné, že se jedná o nějakou novinku. Každopadně tento způsob již není třeba. K Live uctu již lze přidat i česká karta. 0

Alah

09 | 08 | 11 17:26
Zdravím, mám menší problém...po vytvoření účtu na moneybookers s adresou v UK(viz tento návod), mám účet zablokovaný pro odchozí transakce.Pro odblokování mi chtějí poslat dopis se 6ti místným kodem na tu anglickou adresu.... je to novinka nebo jsem něco při registraci zvojtil? Díky za info 0

premikkoci

01 | 08 | 11 23:37
Mám. Kupoval jsem Nevermind album od Nirvany. Probíhá to stejně jako nákup aplikací. 0

Jindřich Lukeš

01 | 08 | 11 23:28
Máš již praktické zkušenosti s nákupem hudby? 0

premikkoci

01 | 08 | 11 23:24
já vám teda nevím... zatím se přikláním k používání US účtu. Český podporuje pouze stahování aplikací. S americkým můžu nakupovat krom aplikací, také hudbu, stahovat podcasty, bude se mi zobrazovat info a pozadí o daném interpretovi v music hubu. Příjdu maximálně o české popisky aplikací a můžu doufat, že vývojáři nebudou hloupí a nebou umísťovat své aplikace pouze na český marketplace. Navíc jsem se už napálil s francouzským účtem, který přínášel oproti US účtu také omezení a také jsem měl na něj nakoupených zhruba deset aplikací. To samé platí u US účtu, který vlastním. 0

Jindřich Lukeš

01 | 08 | 11 21:42
Díky za připomínku. Doplněno do článku. Jakmile budu mít chvilku připravim i obrázkový postup. Ale v podstatě si stačí na Marketu vybrat nejakou placenou aplikaci, kliknout na "koupit" a přiřadit svou kreditní kartu. 0

Alnag

01 | 08 | 11 18:00
Díky za vysvětlení. Beta verzi Manga skutečně nemám. Zvažoval jsem to, ale nakonec si počkám na finální. A ano, jsem v tomto oboru lama. Bohužel je možné, že nás je takových víc (stádečko) a tudíž možná drobné dovysvětlení v článku (jen pokud máte beta verzi Mango) by nebylo na škodu. Předejde se tak dalším dotazům. Co říkáte? 0

premikkoci

01 | 08 | 11 16:23
Nechcete si to trošku proštudovat? Pokud chcete s českým live účtem nakupovat, tak musíte mít Mango beta, tzn. musíte být zaregistrován v App Hubu a to za poplatek 99 dolarů a v případě, že jste student, tak to máte zdarma. Je také možnost a NÁVOD!!!!!!! jak vývojářskou verzi dostat do telefonu, ikdyž nejste registrovaní v apphubu. Nechápu, co potřebujete víc rozepisovat. Buď vám jde přidat kreditka (máte mango beta) a nebo nejde (máte NoDo). 0

Jindřich Lukeš

01 | 08 | 11 16:22
Ano zrejme je treba mit betu Manga. Ale tu snad vsichni jiz maji, postup je jednoduchy a bezpecny, nove funkce neocenitelne 0

herm

01 | 08 | 11 16:10
Nešlo by tu možnost 1) nákup na českém Marketplace poněkud rozepsat. Protože já mám český live účet a když si nainstaluji Zune a mám zapnuté jako místo, kde se nacházím ČR, tak mi to vůbec nenabídne ani marketplace ani možnost se přihlásit do účtu a když si tam jako místo nastavím třeba Velkou Británii (a restartuji) tak mi to sice nabídne marketplace a možnost přihlásit se do účtu, ale pro změnu to zase neakceptuje český účet. Tak to mi připadá jako trochu začarované... Taky bych myslel, že to chtělo v tom příspěvku trochu konkrétněji popsat a za jakých podmínek. Podle mě v tuto chvíli platí KBčko MS http://support.microsoft.com/kb/2564553/en-us, kde se píše, že ta možnost bude až po uvedení Mango na trh. Čili jestli to teď někomu funguje, tak má zřejmě vývojářskou registraci (?) nebo nějakou betu Mango? 0

premikkoci

01 | 08 | 11 16:03
Radek Hulán psal, že musíš mět mango, prej mu to bez manga nešlo... Myslím přidat kreditku.. Btw. Jsem zvědavý na co se budou teď místní zlodějíči a vyznavači božského warezu vymlouvat 0

Alnag

01 | 08 | 11 10:48
Nešlo by tu možnost 1) nákup na českém Marketplace poněkud rozepsat. Protože já mám český live účet a když si nainstaluji Zune a mám zapnuté jako místo, kde se nacházím ČR, tak mi to vůbec nenabídne ani marketplace ani možnost se přihlásit do účtu a když si tam jako místo nastavím třeba Velkou Británii (a restartuji) tak mi to sice nabídne marketplace a možnost přihlásit se do účtu, ale pro změnu to zase neakceptuje český účet. Tak to mi připadá jako trochu začarované... 0

Jindřich Lukeš

24 | 07 | 11 14:19
obecne zatím doporučuju zahraniční LIVE s českou kartou 0

ferry156

24 | 07 | 11 13:49
Zkusil jsem cz účet ale je tam podstatně méně aplikací,to nejdou ostatní apl. stahovat jako třeba ty co se mi zobrazí u Eng. účtu? Myslím tím přes market.Nevím který účet si mám nechat protože přepínání mezi účty asi nejde bez HR. 0

LIKI

24 | 07 | 11 09:51
Tak sa mi podarilo pridat slovensku kartu na cz ucet..A platenie funguje bez problemou.Karta je VISA od tatrabanky.V podstate ide oto mat kartu z krajiny kde je zalozeny ucet na live.Zistil som ze mesto s ktoreho som sa nachadza aj v ceskej republike a pri vypisovani udajov o karte som len zmenil PSC a kraj z ktoreho som.A kartu zobralo. 0

Jindřich Lukeš

17 | 07 | 11 19:00
Marketplaplace je pro ČR již úplně od začátku. Dají se ale stahovat pouze free aplikace a nebo trial verze. Není třeba sem dávat odkazy na návod, když podobný máš zde: http://wmmania.cz/clanky/navody/jak-ziskat-placene-aplikace-pro-windows-phone-7/ Jinak dle ohlasu ve foru je zřejmé, že je již možné k zahraničnímu účtu přiřadit také českou platební kartu. 0

LIKI

17 | 07 | 11 18:39
Zdravim.mam otazku ohladne marketplace.Mam zalozeny cz ucet pred instalaciou manga mi marketplace nesiel.Vypisovalo ze neni podporovany region.Po mangu sa pripojim v pohode ale nic nastiahnutie tam neni okrem neakych troch veci.Stoho usudzujem ze este neni podpora pre cz..A ktomu plateniu cez uk ucet.Mate niekto stymto skusenost? 0

Jindřich Lukeš

21 | 06 | 11 22:34
U většiny placených je navíc možnost stažení zkušební trail verze. 0

Aless

21 | 06 | 11 22:26
Jo přesně tak jsem to myslel. Děkuju 0

Jindřich Lukeš

20 | 06 | 11 22:11
no na marketu mas jak free tak placené. Nebo nerozumím otazce 0

Aless

20 | 06 | 11 20:09
některé aplikace jsou tedy neplacené ? 0

Jindřich Lukeš

24 | 05 | 11 19:30
to je zvlastní protože přepocet na libry normalně funguje 0

pikis

24 | 05 | 11 19:28
Takze muzu potrvdit ze jako frantik sem si bez problemu pridal visu od sporky. ale docela me naserinkovalo, ze ceny nejsou prepocitany na eura,ale co stoji 5usd stoji taky 5euro:/ sem zvedavy jestli to pak bude u nas za 5kč:D a taky mam marketplace ve francouzstine:( 0

Jindřich Lukeš

22 | 05 | 11 17:13
to bohužel nelze, je třeba vytvorit nový učet 0

pikis

22 | 05 | 11 16:36
je nejak mozne zmenit zemi u jiz vytvoreneho uctu? mam tam USA a chtel bych zkusit zmenu na tu Franci 0

Jindřich Lukeš

01 | 05 | 11 13:55
Vytvořil jsem si francouzské ID v Zune a zkusil přidat kreditku od české spořitelny (MasterCard). Adresu jsem vyplňoval stejnou jako mám na kreditce, akorát jsem použil PSČ pobočky francouzského Microsoftu. Zajímavé je, že takhle to nefungovalo např. s americkým ID či britským. Akorát stejně toho moc nenakupuji, protože čekám na oficiální možnost nakupování. 0

Jindřich Lukeš

15 | 03 | 11 15:16
V tomto článku naleznete všechny dostupné metody a postupy, pomocí kterých je možno nakoupit, popř. jiný způsobem obstarat, v České republice placené aplikace pro Windows Phone 7. V současnosti jsou k dispozici dvě metody (oficiální i neoficiální). http://wmmania.cz/clanky/wp7/jak-ziskat-placene-aplikace-pro-windows-phone-7/ 0

Mohlo by vás zajímat

AKCE: Bezdrátová nabíječka Nokia DT-910 za 299 Kč

Jindřich Lukeš | články 26 | 10 | 17

WMM Jízdní řády zpět na Storu

Jindřich Lukeš | software 27 | 09 | 17

Dnes končí oficiální podpora Windows Phone 8.1

Jindřich Lukeš | články 11 | 07 | 17

Fitbit – oficiální aplikace pro sportovní náramek (aktualizováno)

(30.3.) : Vylepšený monitoring spánku.// Oficiální aplikace umožňující ovládání a synchronizaci chytrých fitness náramků Fitbit s operačními systémy od Microsoftu.

Tereza Kratochvílová | software 30 | 03 | 17

Facebook ukončuje podporu pro starší verze svých aplikací na Windows a Windows Phone

Jindřich Lukeš | články 28 | 03 | 17