Microsoft (Nokia) ruší svou síť servisních partnerů v ČR a SR

Microsoft (Nokia) zcela nečekaně k 1. 6. 2015 ruší síť servisních partnerů v ČR a SR. Co to prakticky znamená a jak se to dotkne majitelů Lumií?

Včera se na internetových stránkách některých autorizovaných servisních partnerů Microsoftu (Nokia) objevila velice závažná zpráva informující o nečekané změně systému řešení záručních oprav spočívající ve zrušení celé sítě servisních partnerů.

 

Ačkoliv zní tato zpráva velice závažně, pro zákazníky se toho až tolik zásadního nemění. V první řadě je třeba říci, že Nokia měla doposud v ČR nadstandardní servis zahrnující nejen samotná servisní střediska, ale také servisní autorizované partnery (dříve Nokia Care Point). Tito partneři měli možnost na náklady výrobce provádět rychlý záruční servis, což v praxi znamenalo především expresní opravy do 1 hodiny a další poradenství. A právě síť těchto partnerů bude k 1. 6. 2015 zcela zrušena. Expresní služby v rámci záruky tedy nebudou v ČR již nadále poskytovány.

V tomto kontextu je třeba upozornit na to, že zrušení se týká jen a pouze servisních partnerů, nikoliv však centrálního servisu, který bude i nadále plně k dispozici pro řešení veškerý požadavků na záruční i pozáruční servis, tedy stejně jako doposud.

V případě poruchy vaší Lumie postupujte zcela standardně tak, jak je obvyklé u drtivé většiny ostatních výrobků, tedy kontaktujte svého prodejce a uplatněte klasickou reklamaci. Prodejce následně zajistí opravu zařízení v obvyklé 30denní lhůtě.

Vše je možné také urychlit zasláním přístroje přímo do servisu, kterým je např. společnost Arvato. Bližší informace naleznete na jejich webových stránkách.

Zrušení sítě autorizovaných partnerů se také nijak netýká oblíbené celoevropské záruky. Pokud tedy máte přístroj koupený v zahraničí (EU), případně tzv. „šedivku“ (přístroj koupený zde ale pocházející z jiné země EU) můžete jej standardně reklamovat také v ČR. Ověření platnosti záruky je možné na oficiálním webu Microsoftu.

 

Komentáře (5)

htcjirka

30 | 05 | 15 11:45
Porad zustava moznost to odeslat/svezt do hlavního střediska, zarizeni odvezou a zase privezou. 0

marek1

30 | 05 | 15 07:46
Ne o záruku nepřijdeš. Ale je to škoda, protože ti lidé, kteří nebydlí v Praze budou muset do Prahy kvůli reklamaci. Raději předávám a vyzvedávám si zařízení osobně. Stačilo zajít do Nokia care pointu, a bylo. 0

htcjirka

29 | 05 | 15 17:09
Proboha, proc by jsi mel prichazet o záruku?O zadnou záruku nepřicházíš 0

ramyscz

29 | 05 | 15 16:34
Dobrý den mohu se zeptat, pokud tedy mám rozbytý display a nechám ho vyměnit po 1.6.2015 tak telefon který mám v záruce o ní přijde? děkuji 0

Jindřich Lukeš

28 | 05 | 15 02:23
Microsoft (Nokia) zcela nečekaně k 1. 6. 2015 ruší síť servisních partnerů v ČR a SR. Co to prakticky znamená a jak se to dotkne majitelů Lumií? http://wmmania.cz/clanky/obecne/microsoft-rusi-svou-sit-servisnich-partneru-v-cr-a-sr/ 0

Mohlo by vás zajímat

Jak automaticky synchronizovat obsah plochy, dokumentů a obrázků na Windows 10?

V tomto jednoduchém návodu si ukážeme, jak jednoduše synchronizovat nejfrekventovanější složky ve Windows 10 s OneDrive a umožnit přístup k nejdůležitějším souborům odkudkoliv.

Jindřich Lukeš | návody 11 | 01 | 18

AKCE: Bezdrátová nabíječka Nokia DT-910 za 299 Kč

Jindřich Lukeš | články 26 | 10 | 17

Akce: Microsoft Office 365 pro domácnosti na 1 rok za 899 Kč

Jindřich Lukeš | software 20 | 10 | 17

WMM Jízdní řády zpět na Storu

Jindřich Lukeš | software 27 | 09 | 17

Virtuální operátoři lákají na výhru 250 000 Kč a na data i volání zdarma

Co je to virtuální operátor? Proč využít služby právě od něj? A kteří virtuální operátoři jsou v Česku k mání?

Jindřich Lukeš | články 14 | 09 | 17