Včera se na internetových stránkách některých autorizovaných servisních partnerů Microsoftu (Nokia) objevila velice závažná zpráva informující o nečekané změně systému řešení záručních oprav spočívající ve zrušení celé sítě servisních partnerů.
Ačkoliv zní tato zpráva velice závažně, pro zákazníky se toho až tolik zásadního nemění. V první řadě je třeba říci, že Nokia měla doposud v ČR nadstandardní servis zahrnující nejen samotná servisní střediska, ale také servisní autorizované partnery (dříve Nokia Care Point). Tito partneři měli možnost na náklady výrobce provádět rychlý záruční servis, což v praxi znamenalo především expresní opravy do 1 hodiny a další poradenství. A právě síť těchto partnerů bude k 1. 6. 2015 zcela zrušena. Expresní služby v rámci záruky tedy nebudou v ČR již nadále poskytovány.
V tomto kontextu je třeba upozornit na to, že zrušení se týká jen a pouze servisních partnerů, nikoliv však centrálního servisu, který bude i nadále plně k dispozici pro řešení veškerý požadavků na záruční i pozáruční servis, tedy stejně jako doposud.
V případě poruchy vaší Lumie postupujte zcela standardně tak, jak je obvyklé u drtivé většiny ostatních výrobků, tedy kontaktujte svého prodejce a uplatněte klasickou reklamaci. Prodejce následně zajistí opravu zařízení v obvyklé 30denní lhůtě.
Vše je možné také urychlit zasláním přístroje přímo do servisu, kterým je např. společnost Arvato. Bližší informace naleznete na jejich webových stránkách.
Zrušení sítě autorizovaných partnerů se také nijak netýká oblíbené celoevropské záruky. Pokud tedy máte přístroj koupený v zahraničí (EU), případně tzv. „šedivku“ (přístroj koupený zde ale pocházející z jiné země EU) můžete jej standardně reklamovat také v ČR. Ověření platnosti záruky je možné na oficiálním webu Microsoftu.
htcjirka
30 | 05 | 15 11:45marek1
30 | 05 | 15 07:46htcjirka
29 | 05 | 15 17:09ramyscz
29 | 05 | 15 16:34Jindřich Lukeš
28 | 05 | 15 02:23