Microsoft (Nokia) ruší svou síť servisních partnerů v ČR a SR

Microsoft (Nokia) zcela nečekaně k 1. 6. 2015 ruší síť servisních partnerů v ČR a SR. Co to prakticky znamená a jak se to dotkne majitelů Lumií?

Včera se na internetových stránkách některých autorizovaných servisních partnerů Microsoftu (Nokia) objevila velice závažná zpráva informující o nečekané změně systému řešení záručních oprav spočívající ve zrušení celé sítě servisních partnerů.

 

Ačkoliv zní tato zpráva velice závažně, pro zákazníky se toho až tolik zásadního nemění. V první řadě je třeba říci, že Nokia měla doposud v ČR nadstandardní servis zahrnující nejen samotná servisní střediska, ale také servisní autorizované partnery (dříve Nokia Care Point). Tito partneři měli možnost na náklady výrobce provádět rychlý záruční servis, což v praxi znamenalo především expresní opravy do 1 hodiny a další poradenství. A právě síť těchto partnerů bude k 1. 6. 2015 zcela zrušena. Expresní služby v rámci záruky tedy nebudou v ČR již nadále poskytovány.

V tomto kontextu je třeba upozornit na to, že zrušení se týká jen a pouze servisních partnerů, nikoliv však centrálního servisu, který bude i nadále plně k dispozici pro řešení veškerý požadavků na záruční i pozáruční servis, tedy stejně jako doposud.

V případě poruchy vaší Lumie postupujte zcela standardně tak, jak je obvyklé u drtivé většiny ostatních výrobků, tedy kontaktujte svého prodejce a uplatněte klasickou reklamaci. Prodejce následně zajistí opravu zařízení v obvyklé 30denní lhůtě.

Vše je možné také urychlit zasláním přístroje přímo do servisu, kterým je např. společnost Arvato. Bližší informace naleznete na jejich webových stránkách.

Zrušení sítě autorizovaných partnerů se také nijak netýká oblíbené celoevropské záruky. Pokud tedy máte přístroj koupený v zahraničí (EU), případně tzv. „šedivku“ (přístroj koupený zde ale pocházející z jiné země EU) můžete jej standardně reklamovat také v ČR. Ověření platnosti záruky je možné na oficiálním webu Microsoftu.

 

Komentáře (5)

Pro přidání komentáře musíte být přihlášeni. Přihlásit se

htcjirka

30 | 05 | 15 11:45
Porad zustava moznost to odeslat/svezt do hlavního střediska, zarizeni odvezou a zase privezou. 0

marek1

30 | 05 | 15 07:46
Ne o záruku nepřijdeš. Ale je to škoda, protože ti lidé, kteří nebydlí v Praze budou muset do Prahy kvůli reklamaci. Raději předávám a vyzvedávám si zařízení osobně. Stačilo zajít do Nokia care pointu, a bylo. 0

htcjirka

29 | 05 | 15 17:09
Proboha, proc by jsi mel prichazet o záruku?O zadnou záruku nepřicházíš 0

ramyscz

29 | 05 | 15 16:34
Dobrý den mohu se zeptat, pokud tedy mám rozbytý display a nechám ho vyměnit po 1.6.2015 tak telefon který mám v záruce o ní přijde? děkuji 0

Jindřich Lukeš

28 | 05 | 15 02:23
Microsoft (Nokia) zcela nečekaně k 1. 6. 2015 ruší síť servisních partnerů v ČR a SR. Co to prakticky znamená a jak se to dotkne majitelů Lumií? http://wmmania.cz/clanky/obecne/microsoft-rusi-svou-sit-servisnich-partneru-v-cr-a-sr/ 0

Mohlo by vás zajímat

2Day – Jeden z nejlepších správců úkolů pro Windows 10 (Mobile)

V tomto článku si představíme jeden z nejlepších a nejpokročilejších správců úkolů pro Windows 10 (Mobile), který uspokojí i ty nejnáročnější uživatele.

Jindřich Lukeš | software před 18 hod.

Recenze: Lenovo Yoga Book – netradičně řešené zařízení 2v1 nejen pro kreativní uživatele

V této recenzi se podíváme na netradiční koncept zařízení od Lenova, které kombinuje tablet a unikátní dotykovou klávesnici/plochu v podobě konvertibilního řešení Yoga. Slepá ulička, nebo budoucnost ultramobilních notebooků?

Jindřich Lukeš | recenze včera v 00:26

Viber – Volejte a pište zprávy zdarma na Windows 10 (Mobile) (aktualizováno)

(27.12.): Nová rychlejší verze s podporou gest.// Volejte a posílejte textové zprávy zdarma skrze populární multiplatformní aplikaci Viber.

Jindřich Lukeš | software 22 | 01 | 17

Zajímavý koncept Surface Phonu vytvořený na základě nedávno schválených patentů Microsoftu

Jindřich Lukeš | články 20 | 01 | 17

Microsoft pracuje na novém více přizpůsobitelném uživatelské rozhraní

Nové uživatelské rozhraní Windows by se mělo snadno přizpůsobit všem úhlopříčkám displejů a mělo by nabídnout stejný uživatelský zážitek bez rozdílu zařízení, na kterém systém poběží.

Jindřich Lukeš | články 19 | 01 | 17
Vážení čtenáři, na WMManii využíváme k personalizaci obsahu, analýze návštěvnosti, apod. cookies. Prohlížením těchto stránek tedy souhlasíte s jejich používáním. Děkujeme. Co jsou cookies?   Rozumím