Microsoft (Nokia) ruší svou síť servisních partnerů v ČR a SR

Microsoft (Nokia) zcela nečekaně k 1. 6. 2015 ruší síť servisních partnerů v ČR a SR. Co to prakticky znamená a jak se to dotkne majitelů Lumií?

Včera se na internetových stránkách některých autorizovaných servisních partnerů Microsoftu (Nokia) objevila velice závažná zpráva informující o nečekané změně systému řešení záručních oprav spočívající ve zrušení celé sítě servisních partnerů.

 

Ačkoliv zní tato zpráva velice závažně, pro zákazníky se toho až tolik zásadního nemění. V první řadě je třeba říci, že Nokia měla doposud v ČR nadstandardní servis zahrnující nejen samotná servisní střediska, ale také servisní autorizované partnery (dříve Nokia Care Point). Tito partneři měli možnost na náklady výrobce provádět rychlý záruční servis, což v praxi znamenalo především expresní opravy do 1 hodiny a další poradenství. A právě síť těchto partnerů bude k 1. 6. 2015 zcela zrušena. Expresní služby v rámci záruky tedy nebudou v ČR již nadále poskytovány.

V tomto kontextu je třeba upozornit na to, že zrušení se týká jen a pouze servisních partnerů, nikoliv však centrálního servisu, který bude i nadále plně k dispozici pro řešení veškerý požadavků na záruční i pozáruční servis, tedy stejně jako doposud.

V případě poruchy vaší Lumie postupujte zcela standardně tak, jak je obvyklé u drtivé většiny ostatních výrobků, tedy kontaktujte svého prodejce a uplatněte klasickou reklamaci. Prodejce následně zajistí opravu zařízení v obvyklé 30denní lhůtě.

Vše je možné také urychlit zasláním přístroje přímo do servisu, kterým je např. společnost Arvato. Bližší informace naleznete na jejich webových stránkách.

Zrušení sítě autorizovaných partnerů se také nijak netýká oblíbené celoevropské záruky. Pokud tedy máte přístroj koupený v zahraničí (EU), případně tzv. „šedivku“ (přístroj koupený zde ale pocházející z jiné země EU) můžete jej standardně reklamovat také v ČR. Ověření platnosti záruky je možné na oficiálním webu Microsoftu.

 

Komentáře (5)

Pro přidání komentáře musíte být přihlášeni. Přihlásit se

htcjirka

30 | 05 | 15 11:45
Porad zustava moznost to odeslat/svezt do hlavního střediska, zarizeni odvezou a zase privezou. 0

marek1

30 | 05 | 15 07:46
Ne o záruku nepřijdeš. Ale je to škoda, protože ti lidé, kteří nebydlí v Praze budou muset do Prahy kvůli reklamaci. Raději předávám a vyzvedávám si zařízení osobně. Stačilo zajít do Nokia care pointu, a bylo. 0

htcjirka

29 | 05 | 15 17:09
Proboha, proc by jsi mel prichazet o záruku?O zadnou záruku nepřicházíš 0

ramyscz

29 | 05 | 15 16:34
Dobrý den mohu se zeptat, pokud tedy mám rozbytý display a nechám ho vyměnit po 1.6.2015 tak telefon který mám v záruce o ní přijde? děkuji 0

Jindřich Lukeš

28 | 05 | 15 02:23
Microsoft (Nokia) zcela nečekaně k 1. 6. 2015 ruší síť servisních partnerů v ČR a SR. Co to prakticky znamená a jak se to dotkne majitelů Lumií? http://wmmania.cz/clanky/obecne/microsoft-rusi-svou-sit-servisnich-partneru-v-cr-a-sr/ 0

Mohlo by vás zajímat

Nový Surface Pro (5) – oficiální představení

V tomto článku naleznete všechny dostupné informace týkající se nové generace „tabletu“ Surface Pro.

Jindřich Lukeš | články 23 | 05 | 17

Mobilní budoucnost v podání Microsoftu, aneb pokus o propojení všech platforem

Microsoft konečně nastínil vizi své blízké mobilní budoucnosti, kterou se chce ubírat. Je zde stále místo pro vlastní mobilní systém a co všechno se chystá?

Jindřich Lukeš | články 23 | 05 | 17

Nové Řídící centrum možná již brzy dorazí do Windows 10

Jindřich Lukeš | články 22 | 05 | 17

Windows 10 Insider Preview v. 16199 pro PC a 15215 pro telefony

Nové Redstone 3 Fast Insider sestavení pro PC a telefony přinášející do PC výrazné vylepšení funkce My People.

Jindřich Lukeš | články 18 | 05 | 17

WhatsApp míří na Windows (10) Store

Jindřich Lukeš | software 15 | 05 | 17
Vážení čtenáři, na WMManii využíváme k personalizaci obsahu, analýze návštěvnosti, apod. cookies. Prohlížením těchto stránek tedy souhlasíte s jejich používáním. Děkujeme. Co jsou cookies?   Rozumím