Recenze: Samsung Omnia W

V dnešní recenzi si představíme nástupce Samsungu Omnia 7, kterým je Omnia W. Tomuto modelu se sice nedostává takové pozornosti (a propagace) jako např. Lumii 800, ale svou výbavou a zejména téměř poloviční cenou jí může hravě konkurovat.

Za zapůjčení zařízení děkujeme oficiálnímu e-shopu společnosti Samsung, kde je možné zařízení také zakoupit.

e-shop Samsung

Samsung Omnia 7 byl a stále je velice populární model, který disponuje slušným hardwarem (zejména kvalitním 4“ SAMOLED displejem) a díky operačnímu systému Windows Phone 7 je také dostatečně rychlý a spolehlivý. Ačkoli se jedná o loňský model, stále je možné jej zakoupit v celé řadě obchodů. Samsung však představil pro letošní rok také jeho nástupce, kterým je model Omnia W. Tento model však není nástupcem v pravém slova smyslu, jelikož toho v podstatě moc nepřináší. Naopak disponuje menší uhlopříčkou displeje. Z pohledu aktuální nabídky Windows Phone 7 přístrojů se však jedná o zajímavý model, který je také přímou konkurencí Nokie Lumie 800. Tato recenze opět nebude zcela typická, ale zaměřím se zejména na praktické zkušenosti, které jsem během testování přístroje získal. Než jsem však tuto recenzi stihl vytvořit, zaujalo mě několik dílčích vlastností, které jsem porovnal s konkurenčními zařízeními. Konkrétně se jedná o displej: Velký test displejů: SLCD vs. SAMOLED, aneb barvy nejsou všechno a fotoaparát: Velké srovnání fotoaparátů: Samsung (Omnia W) vs. HTC (Radar). Účelem těchto článků je nabídnutí dostatečného množství objektivních informací, které Vám pomohou vytvořit komplexní názor na toto zařízení a zároveň nabídnou detailní srovnání s přímou konkurencí.

HTC Radar HTC Radar HTC Radar

 

Obsah balení

Na začátku této recenze se pozastavím nad jednou zcela nepodstatnou záležitostí, kterou je vlastní velikost krabičky, ve které si zařízení zakoupíte. V posledních letech je zajímavé sledovat trend „zmenšování balení“, kdy jsou krabičky jen o málo větší než samotné zařízení. Za krále miniaturních balení jsem považoval právě HTC, které tento trend provozuje již poměrně dlouhou dobu. Ovšem po shlédnutí krabičky Samsungu Omnia W musím svůj názor ještě přehodnotit, jelikož menší balení obsahující mobilní telefon jsem ještě neviděl :) Tyto velice kompaktní rozměry balení přístrojů však sebou přináší také nový trend v podobě minima příslušenství, které k zařízení dostanete. Ani Samsung Omnia W není výjimkou. Spolu s telefonem dostanete pouze malou nabíječku, USB kabel a sluchátka. Osobně bych uvítal alespoň nějaké obyčejné pouzdro, či fólii na displej.

HTC Radar HTC Radar

V případě nabíječky vsadil Samsung na starší způsob řešení, kdy nabíječka obsahuje i neoddělitelný MicroUSB kabel. Klasický datový kabel je dodáván zvlášť. Rozměry nabíječky jsou velice kompaktní.

HTC Radar HTC Radar HTC Radar

Kvalita dodávaných sluchátek, která poslouží také jako handsfree není příliš vysoká, spíše by se dalo říci podprůměrná. Jinak řečeno, na delší poslech hudby to není, ale na telefonování stačí.

HTC Radar HTC Radar

TIP: Kompletní souhrn hardwarových parametrů Samsungu Omnia W naleznete v našem katalogu.


Design a konstrukce

Nežli se pustím do samotného popisu konstrukce a designu zařízení, nemohu si odpustit výtku proti použitému materiálu. Proč Samsung stále dokola používá obyčejný (na první pohled lacině vypadající plast), když konkurence bez problémů používá materiály jiné (HTC Radar/Titan = kov, Lumia 800 = polykarbonát)? Samsung v mnoha případech celkem povedený design svých zařízení nesmyslně vystaví kritice, právě kvůli použití laciných plastů. V případě Omnie W naštěstí není tento „problém“ tak výrazný. Povrchová úprava zařízení působí vcelku věrohodně. Samozřejmě to platí do chvíle, než vezmete zařízení do ruky. V praxi sice nikde nic nevrže, ale plast je prostě plast. Samsung se podobně jako u Omnie 7 snaží tuto skutečnost trochu kompenzovat použitím kovu. Na právní pohled se zdá, že z kovu je vyrobena celá zadní část přístroje (podobně jako u Omnie 7). Zdání ale klame a kovová je pouze část překrývající baterii (dobře viditelné na krytu zezadu).

HTC Radar HTC Radar HTC Radar

 

Do samotného hodnocení designu se pouštět nebudu, jelikož se jedná o čistě individuální záležitost. Každopádně je třeba říci, že v Samsungu jednoho krásného dne (před několika lety) vymysleli tvar přístroje, který byl uživateli kladně přijat, a od té doby vypadají všechny přístroje podobně. V případě Omnia 7 a Omnie W je tento „problém“ ještě výraznější, jelikož jsou oba přístroje velice podobné (viz fotografie níže).

HTC Radar HTC Radar HTC Radar HTC Radar HTC Radar HTC Radar HTC Radar HTC Radar HTC Radar HTC Radar HTC Radar HTC Radar

Popisování umístění jednotlivých tlačítek nemá v tomto případě příliš smysl, jelikož je stále stejné (hlasitost vlevo, spoušť fotoaparátu a zapínání přístroje vpravo). Kladně lze hodnotit umístění USB konektoru na dolní stranu přístroje, což oceníte zejména u navigace v autě. Samsung svá zařízení (po vzoru iPhonu) osazuje jedním mechanickým tlačítkem, které je umístěno pod displejem. V případě Windows Phone se jedná o tlačítko Windows, které má funkci návratu na plochu. Toto řešení je z ergonomického pohledu naprosto nevhodné, jelikož je uživatel zvyklý na určitou intenzitu stisku u dotykového displeje a zbylých dvou tlačítek a při stisknutí tlačítka Windows musí vyvinout jiný tlak. V tomto případě naštěstí vše vyřeší čas (alespoň částečně), jelikož po několika dnech či týdnech si na tento způsob používání zvyknete, a mechanické tlačítko budete považovat za zcela normální. Někteří uživatelé naopak toto tlačítko vítají, jelikož je pomocí něj možné zařízení „probudit“.

HTC Radar HTC Radar HTC Radar HTC Radar HTC Radar HTC Radar HTC Radar HTC Radar

Na závěr této kapitoly je vhodné zmínit také příjemné rozměry a hmotnost zařízení, které jsou 116 × 59 × 10,9mm, resp. 114 gramů. Tyto rozměry jsou samozřejmě vykoupeny plastovou konstrukcí a poměrně malým displejem (3,7“). Před koupí je tedy nutné zvážit, zdali preferujete velikost zařízení na úkor „horší“ ovladatelnosti displeje.

 

Displej

Jak již bylo dříve zmíněno, Samsung Omnia W disponuje SAMOLED displejem s uhlopříčkou 3,7“ a rozlišením 800 x 480 bodů. Právě díky těmto parametrů je zobrazení velice jemné, ovšem tuto skutečnost mírně kazí samotná technologie displeje. Konkrétně mám na mysli PenTile (matrix ) pixelovou matici, která v některých případech (jasné barvy, tmavé pozadí) nedokáže dostatečně vyhladit kontrastní hrany. Tento problém je dobře viditelný také u textu, kde lze na obvodu písmen pozorovat „barevný šum“. Více se této problematice věnuje samostatný článek: Velký test displejů: SLCD vs. SAMOLED, aneb barvy nejsou všechno. Z celkového pohledu jsou však SAMOLED displeje velice kvalitní, barvy jsou výrazné a černá je skutečně černou.

SLCD vs. SAMOLED SLCD vs. SAMOLED SLCD vs. SAMOLED SLCD vs. SAMOLED
(porovnání s HTC Radar)

 

Ačkoli se tím výrobce nechlubí, displej je opatřen povrchovou úpravou Gorilla Glass, která zajišťuje větší odolnost vůči tlaku a poškrábání displeje. S touto úpravou není sice displej nerozbitný, či nepoškrábatelný, ale minimálně odpadne nutnost nákupu ochranné fólie. V tomto případě je velká škoda, že tělo přístroje není z kovu, protože by se mohlo jednat o zajímavou kombinaci, která by snesla i hrubší zacházení s přístrojem.

 

SAMSUNG i8350 Omnia W lze pořídit v e-shopech za cenu od (Zdroj: Heureka.cz)
Porovnat ceny >>

 

 

Procesor, paměť a výkon

Samsung Omnia W je vybaven procesorem Qualcomm MSM8255, který je taktovaný na frekvenci 1,4 GHz. Jedná se o jednojádrový procesor, který je v současné době standardem u všech Windows Phone zařízení. Microsoft zatím systém neuzpůsobil pro použití dvoujádrových procesorů. Každopádně systém Windows Phone 7.5 je perfektně optimalizovaný a tak Omnia W s přehledem v rychlosti překová jakoukoliv konkurenci s jiným operačním systémem. Z pohledu paměti je Omnia W vybavena 512 MB RAM a 8 GB ROM (vnitřní paměť pro data). V praxi má však uživatel k dispozici pouhých 6,34 GB. Tato hodnota je poměrně nízká a kvůli absenci paměťových karet (standard Windows Phone) není možné ji nijak rozšířit. Je tedy nutné zvážit, zda Vám necelých 6,5 GB bude stačit.

SLCD vs. SAMOLED SLCD vs. SAMOLED HTC Radar HTC Radar
(porovnání s HTC Radar)

TIP: Kompletní souhrn hardwarových parametrů Samsungu Omnia W naleznete v našem katalogu.


Výdrž a baterie

Zařízení je vybaveno Li-Ion akumulátorem o kapacitě 1500 mAh, což je velice slušná hodnota. V praxi jsou však výsledky spíše průměrné. Kvůli výkonnějšímu procesoru je výdrž podstatně menší než u konkurenčního HTC Radaru. Při běžném používaní (automatická regulace podsvícení, desítky minut volání, SMS, 15minutový interval stahovaní pošty, občasné využití internetu) je reálná vydrž přibližně 1,5 dne. Při trochu větším vytížení však počítejte, že zařízení zamíří do nabíječky každý den. Obecně však platí, že největšími „žrouty“ energie jsou mobilní data, podsvícení displeje a GPS.

Omnia W má však oproti konkurenčnímu HTC Radaru, či Nokii Lumii 800 obrovskou výhodu. Baterii je totiž možné standardním způsobem vyjmout a vyměnit. Nic tak nebrání tomu, mít po ruce vždy baterii záložní, kterou tak můžete do zařízení kdykoliv vložit. I toto řešení má své nevýhody, které spočívají v podstatně nižší tuhosti celého přístroje, která je navíc umocněna plastovým provedením. Oproti jiným přístrojům však nikterak nevybočuje z řady.

HTC Radar HTC Radar HTC Radar HTC Radar
(porovnání se Samsungem Galaxy SII)

 

Fotoaparát

U zařízení značky Samsung je velice často kladně hodnocen fotoaparát. U Omnie W se však mírně projevil tlak na co nejnižší cenu, který pravděpodobně způsobil osazení méně kvalitního snímače. Nejedná se o žádný „propadák“, ale oproti konkurenci např. v podobě HTC, které je pověstné špatnými fotoaparáty (což neplatí u nových modelů), podává Omnia W horší výsledky. Tomuto tématu je věnován samostatný článek, kde je Omnia W konfrontována přímo s HTC Radarem: Velké srovnání fotoaparátů: Samsung (Omnia W) vs. HTC (Radar). Tento článek rozhodně doporučuji přečíst, nebo spíše prohlédnout pořízené fotografie. Omnie W má velké problémy zejména při focení s bleskem (výrazný zelený nádech) a nepřirozeným a poměrně intenzivním přebarvováním fotografií focených ve dne. Naopak fotoaparát disponuje funkcí Makro, která dokáže zachytit předměty ve velké blízkosti. Aby bylo hodnocení fotoaparátu kompletní, je třeba uvést také papírové parametry. Fotoaparát disponuje rozlišením 5 Mpx (fotografie: 2 592 × 1 944, video: 1 280 × 720), automatickým ostřením, a diodovým bleskem.

Jako všechna (kromě Nokie Lumie 800) nová zařízení s Windows Phone i Omnia W obsahuje přední kamerku pro videohovory. Ta má však pouze VGA rozlišení (na videohovory naprosto dostačující).

HTC Radar HTC Radar

 

Systém a software

Samsung Omnia W je vybaven nejnovější verzí operačního systému Windows Phone 7.5 Mango s kompletní českou lokalizací. Tento operační systém má řadu specifik, které je třeba před nákupem zvážit. Obecně lze říci, že Windows Phone 7.5 není pro každého. Pro lepší pochopení celé problematiky a pro zjištění, které funkce systém nabízí (jsou pro většinu zařízení podobné), doporučuji přečíst samostatnou recenzi: Podrobná recenze Windows Phone 7.5 Mango - Nejlepší systém současnosti?

Stejně jako ostatní výrobci, také Samsung dodává do svých zařízení exkluzivní software, který naleznete na Marketplace ve speciální sekci.

  • Now – Obdoba HTC Hubu – zobrazení počasí, akcií, zpráv
  • Video Call – Videohovory (pouze pro zařízení Samsung)
  • Tango – Videohovory (aplikace pro všechny výrobce)
  • RSS Times – RSS čtečka
  • Photo Studio – Editor fotografií (efekty)
  • FunShot – Editor fotografií (deformace)
  • MiniDiary – Deníček – možnost zápisu každodenních událostí
  • Slovníky – Několik slovníků světových jazyků
  • Network Profile – Automatické nastavení datových profilů
  • Photogram – Editor fotografií

Marketplace Marketplace Marketplace Marketplace Marketplace

 

Klady a zápory

+ Rozměry a hmotnost
+ Cena
+ Dostatečně výkonný hardware
+ Windows Phone 7.5 (grafické rozhraní, stabilita, spolehlivost, odezva systému, rychlost, funkce, Office)

- Velikost vnitřní paměti (jen 6,3 GB pro uživatele) bez možnosti rozšíření
- Design bez nápadu (velká podobnost s Omnií 7)
- Fotoaparát
- Windows Phone 7.5 (absence slotu pro paměťové karty, menší výběr aplikací, absence flashe v prohlížeči)

 

Graf ceny produktu SAMSUNG i8350 Omnia W poskytuje server Heureka.cz

 

Závěr

Samsung Omnia W je zařízení střední třídy, které za  příjemnou cenu v rozmezí (Zdroj: Heureka.cz, ) ) nabídne konzervativní design a slušné dílenské zpracování, které sice nenadchne, ale ani neurazí. Po stránce výkonu zvládne zařízení uspokojit i ty náročnější uživatele. Pokud Vám nevadí menší displej a méně vnitřní paměťi, jistě uvítáte příjemné rozměry a hmotnost. Samsung Omnia W je tedy vhodná pro všechny uživatele, kteří hledají spolehlivý přístroj a zároveň nechtějí příliš investovat. V této cenové třídě je však poměrně slušná konkurence. Za zmínku rozhodně stojí HTC Radar (podrobná recenze), či Nokia Lumia 710. Přímou konkurencí je také předchozí model Omnia 7, který nabídne větší displej. Jako u každé recenze Windows Phone 7 zařízení je nutné zmínit, že úspěch jakéhokoliv modelu závisí na úspěchu samotného operačního systému. Proto si dovolím citaci ze samostatné recenze operačního systému (doporučuji přečíst):

"Windows Phone 7 je velice povedený operační systém vhodný pro práci i zábavu. Není však určen pro každého. Je třeba si vždy určit priority, které musí Váš mobilní telefon splňovat. Pokud je těmito prioritami rychlost, jednoduchost, intuitivnost, stabilita, spolehlivost, využívání sociálních sítí, multimédií apod. a grafický vzhled systému se Vám alespoň trochu líbí, Windows Phone 7 bude tím pravým systémem pro Vás. Samozřejmě za předpokladu, že pro Vás není zcela zásadní nutnost přístupu k systému souborů, výměna paměťových karet a skromné možnosti nastavení systému.

Pokud však rádi do všeho "šťouráte", upravujete si systém dle svých požadavků, vyžadujete velice specifické aplikace, či máte jiný estetický vkus, doporučuji využít spíše alternativní operační systémy, které je možné výrazně lépe přizpůsobit Vašim potřebám. Ve většině případů však za tyto funkce zaplatíte nižší spolehlivostí, rychlostí, stabilitou apod.

Před nákupem nového zařízení s Windows Phone 7 doporučuji si tento systém nejdříve na několik dní vyzkoušet. Velmi rychle si tak zjistíte, zda Vás tento systém oslovil, či nikoliv. Ti co Windows Phone 7 vyzkoušeli a systém je oslovil, již "nikdy" nebudou chtít nic jiného. Toto pravidlo platí i naopak. Pokud Vás systém nezaujme, asi těžko si k němu někdy naleznete cestu."

e-shop Samsung

Komentáře (86)

amuna

29 | 08 | 12 20:27
Ano děkuji,originální sluchátka hrají velice dobře.Nejsem žádný audiomaniak,ale ten zvuk je dobrý.Ještě zkusím jiné sluchátka,ale pouze od Samsungu. 0

Nery

28 | 08 | 12 20:31
Zkus nejdřív ty originální sluchátka. Něco podobného jsem zažil u HTC Radar, když jsem použil sluchátka ze Samsungu Galaxy 3. Zvuk byl slabý, plechový... 0

htcjirka

28 | 08 | 12 18:51
Bohužel nejem Omnia W nemá dobrý zvukový čip,takže ani sebelepší sluchátka ti nedopomůžou k lepší reprodukci.Je to vlastnost,s kterou je třeba se u tohoto levnějšího modelu smířit. 0

amuna

28 | 08 | 12 13:35
Dobrý den Všem, koupil jsem si Omnia W a jsem nadšen WP7.5 krása..rychlost. Chci se jen zeptat.Velké rozčarování zažívám u přehrávače hudby.Nevím,ale zvuk je velice slabý při přehrávání ve sluchátkách a zní tak nějak kovově.Snad mě chápete.Testoval jsem cca 3 různé sluchátka.Beze změny:( Jediné orig.jsem nezkusil.Pomůže koupě kvalitnějších sluchátek s regulací hlasitosti?Máte někdo stejný problém? Děkuji Prosím pošlete odpověď na mailto:amunzen010@gmail.com Děkuji Vám moc. 0

htcjirka

19 | 05 | 12 13:41
Co se ti nezda?Ma 512..cast je vyhrazena systemu,proto nikdy na zadnem zarizeni s 512 neuvidis celych 512.Zarizeni navic nema pravy multitasking,takze te vubec ram trapit nemusi. 0

janse

19 | 05 | 12 09:40
Mě se pořád nezdá s tou pamětí RAM. Zkuste to někdo ověřit co máte OmniiW. Díky 0

wizard

19 | 05 | 12 08:42
já jeden problém vidím, samsung omnia w zatím nelze odemknout takže xap ti je na prd. 0

batt

19 | 05 | 12 06:28
Nainstaluj si toto, chodí to na HTC a nevidím problém proč by to nechodilo i na Samsungu: BatteryStatus4.0 (xap) a kromě jiného můžeš na ploše umístit i dlaždici se stavem baterie 0

janse

18 | 05 | 12 22:53
Ahoj, Nezkoumal jste náhodou, proč píšou všechny servery prodávající OmniiW že má 512MB RAM když to na stránkách výrobce není potvrzené a hlavně když si stáhnete jakoukoliv aplikaci z marketu tak zjistíte, že TOTAL MEMORY RAM 354MB... Jinak sem s ní spokojen. Stabilní a rychlý tel! Kam se hrabe Android! Vydrží den při zapnutém 3G a sync, gps, surfování a nebo bez problémů dva dny při ruční sync a vypnutém 3G. Jen škoda že není nějaký soft, který by ukazoval v dlaždici stav baterie v procentech a odkazoval na spořič baterie, kde by byl vidět, za jak dlouho se vybije. Vypínáte sync a internet a gps? 0

Cedik

11 | 05 | 12 15:23
Zdravím všechny uživatele Omnii W mám pro vás super typ na ochranný kryt Omnii Foto: (promiňte,nešlo mi to sem vložit jako náhled...) http://imageshack.us/photo/my-images/339/dsc0002pd.jpg http://imageshack.us/photo/my-images/98/dsc0003dq.jpg Bílé provedení Plastové: http://www.elektrobauer.cz/mobilni-telefony-prislusenstvi/neoriginalni-prislusenstvi/neoriginalni-prislusenstvi-samsung-pouzdra/pouzdro-jekod-super-cool-samsung-i8350-omnia-w-bile.html Černé provedení Plastové : http://www.elektrobauer.cz/mobilni-telefony-prislusenstvi/neoriginalni-prislusenstvi/neoriginalni-prislusenstvi-samsung-pouzdra/pouzdro-jekod-super-cool-samsung-i8350-omnia-w-cerne.html Bílé a Černé Provedení v Silikonu : http://www.elektrobauer.cz/mobilni-telefony-prislusenstvi/neoriginalni-prislusenstvi/neoriginalni-prislusenstvi-samsung-pouzdra/pouzdro-jekod-tpu-samsung-i8350-omnia-w-bile.html Poznámky: Dodání do cca 3 dnů - k obalu dostanete hadřík a ochrannou folii !! neváhejte a oběednávejte ! jsem nad míru spokojen ! děkuji a přeji příjemný den 0

Jindřich Lukeš

03 | 05 | 12 20:51
Stahni si z Marketplace (Samsung zóny) Samsung Wireless Manager, spusť jej a vyber svého operátora. 0

martin.mh

03 | 05 | 12 19:18
Dobrý den, vlastním tento telefon a mám s ním problém s mms, mám simku od T-Mobilu,volal jsem na operátora, byl jsem i na jejich pobočce,ale stejně nefungují,simka byla měněná...nevíte někdo nějak jak se nastaví mms aby fungovali? Dík moc za radu... 0

Jindřich Lukeš

11 | 03 | 12 09:35
Zatím žádné zařízení 2. generace nejde ani klasicky (neoficiálně) odemknout natož interop 0

Cedik

10 | 03 | 12 21:34
Dobrý den chci se zeptat: jak to vypadá s interoplunlock ? nemáte nějaký informace ? děkuji 0

Jindřich Lukeš

04 | 03 | 12 16:59
e-mailový učet si budeš muset nastavit ručně a místo IMAP (synchronizace) používat POP3 (preposílá maily do telefonu) 0

Liuni

04 | 03 | 12 16:30
Prosím jak nastavit aby po vymazání emailu v telefonu zůstal email ve schrance na serveru? Díky 0

MrMarkus

18 | 02 | 12 16:22
Dnes mě přišlo upozornění na nový update, který jsem obratem provedl. Verze OS zůstala 7.10.8107.79. Update se projevil na firmware, který mám nově 2424.12.01.1. Release notes jsem nedokázal najít a žádné změny ve funkčnosti jsem si nevšiml. 0

Jindřich Lukeš

11 | 02 | 12 22:34
Tento postup je doporučovaný u kazdého nového zařízení, resp. baterie. Je nutné tento proces zopakovat alespoň 3x, aby baterie získala svou kapacitu. 0

Cedik

10 | 02 | 12 21:59
zdar tak další postřehy : doporučuji vybit Baterii do úplného konce,že mobil ani neškytne ! a pak ho nabit do 1oo%,Wp zjistí kde má úplnou nulu a kde je úplně nabitý mě tak vydrží Omnia mnohem dýl 0

Joystick

10 | 02 | 12 20:59
Bezva, ta šipka zpět mě nenapadla. Jsem myslel, že mě to vyhodí ven z mailu, ale funguje spolehlivě než to tapnutí do prostoru neb mail je jedno velké textové pole tak ta klávesnice nemizela jen se přemístil kurzor. 0

pikis

10 | 02 | 12 17:52
Joystick: tapni nekam do prostoru nebo zmackni sipku zpet:) 0

Jindřich Lukeš

09 | 02 | 12 21:39
Vydána plnohodnotná recenze: http://wmmania.cz/clanky/recenze/recenze-samsung-omnia-w/ 0

Jindřich Lukeš

08 | 02 | 12 01:29
skryješ ji tak, že kliknes do prostoru, kde není žádný text, resp. mimo textové pole. 0

Joystick

07 | 02 | 12 23:11
Začal jsem pozorovat problém při probouzení telefonu přes tlačítko Home. Dříve mi fungovalo na 100%, tedy vždy když jsem chtěl kouknou, jestli někdo nepsal nebo nevolal, tak ho stačilo zmačknout a telefon ukázal zamčenou obrazovku. Nyní je toto velmi nespolehlivé, někdy musím stisknou několikrát za sebou, aby se tak stalo. Při stisknutí tlačítka Power to funguje dobře. Zároveň když je telefon odemčení, tak tlačítko Home funguje na 100% a vždy mě vrátí na dlaždice. Nevím jestli to nesouvisí s nějakou aktualizací. A ještě bych běl dotaz, jestli nevíte, jak skrýt zobrazenou klávesnici. Například píšu mail. Pak si ho chci znovu přečíst a kvůli zobrazené klávesnici vidím jen úzký pruh. V tento okamžik bych potřeboval tu klávesnici skrýt a nevím jestli to vůbec jde. Děkuji 0

Jindřich Lukeš

06 | 02 | 12 22:06
to zaleží jakou verzi nahrávás...cca. 10-30minut Někdy se automaticky nahrává více aktualizaci (doba se násobí) 0

Liuni

06 | 02 | 12 17:47
Jak prosím může trvat u tady toho telefonu aktualizace systému přes Zune? 0

Joystick

01 | 02 | 12 12:51
Klasickou. 0

Liuni

01 | 02 | 12 12:46
Má telefon klasickou simkartu nebo micro? 0

Jindřich Lukeš

25 | 01 | 12 23:23
Je rozpracovaná, pokusím se ji dokončit o víkendu, nic ale neslibuji. V posledních několika týdnech bych potřeboval aby měl den 48hodin. 0

Joky

25 | 01 | 12 20:18
Čau Jindrichu kedy vypustis do sveta recenziu o tomto telefoniku? 0

scherom

12 | 01 | 12 14:04
Taky si s tím GG nejsem až tak jistý ... zase na druhou stranu, telefon tahám po kapsách, už se mi podařilo párkrát zavadit o zip, ale na skle "zatím" ani sebemenší náznak škrábance . No, ale Screenshield jsem si už pořídil, takže je jen otázka času, kdy ho tam nalepím . Mě spíš nadzvedává ze židle to chvástání "Metal Body" http://img838.imageshack.us/img838/2112/gti8350hkatmz970.jpg 0

Joystick

12 | 01 | 12 12:06
Tak jsem zase chvilku pátral. Našel jsem hezky zpracovanou stránku zase u výrobce Gorilla Glass http://www.corninggorillaglass.com/products-with-gorilla/full-products-list Dále jsem nalezl i informaci, proč výrobce telefonu neuvádí v popisu přítomnost GS. Údajně v případě, kdyby by použil ve svých marketingových materiálech ono sousloví Gorilla Glass, tak by musel výrobci skla (Corning) platit licenční poplatky. Nevím co je na tom pravda, nicméně podle zmíněných tabulek na webu Corning to opravdu vypadá, že Omnia W má GS 0

Joystick

11 | 01 | 12 23:05
Tak ti nevím. Tady http://www.corninggorillaglass.com/products-with-gorilla/samsung jsem našel zase přímo u výrobce toho skla, že to má. Tak nevím. Možná jsem lepil folii zbytečně. Kdo to zkusí? 0

Jindřich Lukeš

11 | 01 | 12 21:07
Povrch mi přijde lepší než na Titanu, ale mám stejný názor jako ty 0

Joystick

11 | 01 | 12 20:51
Podle mě nemá. 0

Jindřich Lukeš

11 | 01 | 12 20:35
a dle tvého názoru má, či ne? Omnie mi leží na stole ale testovat odolnost displeje nehodlám 0

Joystick

11 | 01 | 12 20:25
Já myslím, že nemá cenu polemizovat co kde je napsáno. Stačí si ten telefon osahat a hned je jasné, jestli má nebo nemá 0

Jindřich Lukeš

11 | 01 | 12 19:29
Zvlaštní na webu Samsungu o tom není ani zmínka a to si myslím, že zrovna s takovouhle vlastností by se "vytahovali" 0

mimonaut

11 | 01 | 12 19:24
(resp. žádný model nemá displej odolnější) OmniaW má gorilla glass. přímo na webu Corning jsou tato zařízení s GG od samsungu: Samsung: Behold II, Captivate, Continuum, Corby S3650, Corby W900, Epic 4G, Fascinate, Flight II, Focus, Focus™ Flash (US AT&T), Galaxy A, Galaxy Ace, Galaxy S, GALAXY S II, Galaxy S 4G, Galaxy Tab, Galaxy Tab 10.1, Lindy, Mesmerize, Monte, Monte Preston, Omnia HD, Omnia W, S8500 WAVE, Showcase, Trance, Transform, Ultra TOUCH S8300, Vibrant, Wave II link 0

Jindřich Lukeš

09 | 01 | 12 17:12
Přidávám také odkaz na dnešní článek se srovnáním fotoaparátů na Omnii W a HTC Radar: http://wmmania.cz/clanky/recenze/velke-srovnani-fotoaparatu-samsung-omnia-w-vs-htc-radar/ 0

scherom

09 | 01 | 12 16:29
Má tedy omnia W lepší výstup nebo ne? Omnia 7 má tragickej a pochybuju, že by tomu nějaký ekvalizér pomohl. HTC Trophy hrálo taky hrozně a to i s ekvalizérem. Porovnával jsem to s ipodem. Došel jsem k závěru, že omnia na hudbu neni. Prostředí přehravače je sice příjemné, ale bohužel ani kvalitní sluchátka toho moc neudělaly. Jestli je na tom lépe Omnia W či Titan (Radar), tak mě prosím poučte. Bohužel Omnia W opravdu žádnou možnost úpravy zvuku nemá, i když sám o sobě "Zune" přehrávač hraje (myslím si) docela obstojně. Je pravda, že používám vlastní sluchátka "špunty" SONY MDR-EX90LP, které dokážou zvuku trochu pomoci . Co mě, ale při přehrávání hudby vadí nejvíc je: 1.) při použití vlastních sluchátek bez mikrofonu (což jsou v podstatě všechny) nejde při přijetí hovoru použít vestavěný mikrofon v telefonu (jako například u ostatních telefonů), takže pokud se rozhodnete během poslouchání hudby (se sluchátky) telefonovat, musíte sluchátka sundat. Co následuje po skončení hovoru už snad psát nemusím ... na to navazuje další bod ... 2.) regulace hlasitosti při přehrávání skladby či videa je "svázaná" se systémovou hlasitostí, což v praxi znamená, že když si při poslouchání hudby přidáte volume (v 95% je to nutné) a po skončení poslechu necháte hlasitost tak jak je, pak vám bude telefon "řvát" i při vyzvánění či upozornění na došlou zprávu. Tyto věci jsou v hudebním přehrávači fakt nedotažené a troufám si říct i "odfláknuté" a u jiných founů jsem se s tímto nesetkal, ba ani u předchozích přístrojů s WM 6.1 a WP 6.5 . Naštěstí je u mě tento handicap vyvážen naprosto plynulou a neskutečně rychlou synchronizací Outlooku Exchange (e-mail, kalendář, úkoly), resp. i ostatních e-mailových klientů. Tuto oblast, tedy práce a další s tím související, mají WP 7.5 fakt zmáknuté. Kdo to nevyzkoušel, tak asi mé nadšení sdílet nebude ... 0

Jindřich Lukeš

05 | 01 | 12 12:52
Ano možné to je, musíš si ale stáhnout příslušnou aplikaci z Marketplace. 0

teojan

05 | 01 | 12 12:46
Jde LED blesk Omnie používat jako svítilna? Něco jako Flashlight na Radaru... 0

Jindřich Lukeš

04 | 01 | 12 12:32
Díky za rychlou odpověď. 1. S těmi tasky je to nepříjemné:-(. Jak funguje ten exchange? To asi nebude pro soukromou osobu úplně dostupná služba, co? Vůbec se v tom nevyznám. A je na tom vůbec Android se synchronizací úkolů z Outlooku lépe nebo to taky nebude umět? 2. Jak jsou na tom Omnia W a Galaxy W při srovnání displayů? Nemyslím teď zobrazení, ale kvalitu zpracování: sklo/plast, náchylnost na poškrábání apod. 1. Exchange je převážně firemní záležitost. Pro jednotlivce je výhodnější pořídit si Office 365 2. Galaxy W má pouze obyčejný LCD displej, omnia ma SAMOLED. Zpracování je podobné (resp. žádný model nemá displej odolnější) 0

teojan

04 | 01 | 12 11:55
Co se synchronizace těch úkolů na Live do Outlooku týče, toto vypadá celkem funkčně: http://www.companionlink.com/windowslive/outlook/ 0

teojan

03 | 01 | 12 10:20
Díky za rychlou odpověď. 1. S těmi tasky je to nepříjemné:-(. Jak funguje ten exchange? To asi nebude pro soukromou osobu úplně dostupná služba, co? Vůbec se v tom nevyznám. A je na tom vůbec Android se synchronizací úkolů z Outlooku lépe nebo to taky nebude umět? 2. Jak jsou na tom Omnia W a Galaxy W při srovnání displayů? Nemyslím teď zobrazení, ale kvalitu zpracování: sklo/plast, náchylnost na poškrábání apod. 0

Jindřich Lukeš

02 | 01 | 12 21:21
Titan hraje celkem dobře (subjektivně), porovnám také s Omnií. Nic jiného (iPod) k dispozici nemám. 0

premikkoci

02 | 01 | 12 21:10
Má tedy omnia W lepší výstup nebo ne? Omnia 7 má tragickej a pochybuju, že by tomu nějaký ekvalizér pomohl. HTC Trophy hrálo taky hrozně a to i s ekvalizérem. Porovnával jsem to s ipodem. Došel jsem k závěru, že omnia na hudbu neni. Prostředí přehravače je sice příjemné, ale bohužel ani kvalitní sluchátka toho moc neudělaly. Jestli je na tom lépe Omnia W či Titan (Radar), tak mě prosím poučte. 0

Jindřich Lukeš

02 | 01 | 12 18:13
telefon mám zatím krátce, ještě je třeba pořádně testovat. Pomalu si také zvykám na velikost. Pokusím se být co nejobjektivnější. Nejdříve musím dokončit recenzi na HTC Radar, poté budu psát na Omnii W. Každopádně počítej s horizontem 1-3 týdnů Pokud by byly jakékoliv dotazy, rád je zodpovím zde ve fóru. (případě dodám i fotky) 0

wizard

02 | 01 | 12 17:53
Parádní srovnání, můžu se ještě Jindro zeptat jestli už mám nějaký "předběžný" datum kdy můžeme čekat recenzi? 0

mimonaut

02 | 01 | 12 16:46
Samsung nic jako ekvalizer nemá? K tomu jsem se zatim nepropracoval, u HTC je to standard. Bohužel, žádný sound enhancer, žádný equalizer 0

Jindřich Lukeš

02 | 01 | 12 16:30
První ochutnávka: Omnia W vs. Omnia 7 http://img856.imageshack.us/img856/4205/p1010200x.jpg 0

Jindřich Lukeš

02 | 01 | 12 15:45
Samsung nic jako ekvalizer nemá? K tomu jsem se zatim nepropracoval, u HTC je to standard. 0

mimonaut

02 | 01 | 12 15:20
U hudebního přehrávače na WP mi dost schází ekvalizér - mám třeba dost přebasovaná sluchátka a v zune to prostě nestáhnu (takže musim koupit nová), jinak je přehrávač super, překvapila mne vysoká rychlost synchronizace hudby mezi telefonem a počítačem. Jinak WP můžu jen doporučit, člověk se o to nemusí starat a nemusí mít strach, že ho systém nechá ve štychu.. Třeba u prvního GalaxyS má kamarád problém u každé cca 20-30 odeslané SMS mu zamrzne systém a musí vyndat baterku :-/ 0

Jindřich Lukeš

02 | 01 | 12 15:08
1. WP7 (Omnia W) nabízí perfektní hudební přehrávač se všemi potřebnými funkcemi a bezproblémovou synchronizací hudby z PC skrze software Zune. WP7 v přehrávání hudby nemají konkurenci. 2. Omnii aktuálně testuji do recenze, spotřeba je standardní, běžné používání = 2 dny provozu. 3. Ano úkoly je možné sychronizovat pouze s LIVE učtem a dále je spravovat na internetu. Synchronizaci ale můžeš provádět přes Exchange. Pokud tě zajímají nějaké konkrétní zkušenosti s oběma přístroji, tak po stránce zpracování to ani u jednoho modelu není žádná sláva (plast). Ovšem Omnia mi přijde designově o něco "hezčí", (subjektivně). Velkým omezením je ale vnitřní paměť 8GB (v praxi máš k dispozici podstatně méně = něco málo přes 6 GB) 0

teojan

02 | 01 | 12 13:17
Rozhoduju se mezi Omnií W a Galaxy W. Přecházím z hloupého telefonu, takže netrpím předsudky proti žádnému OS. WP se mi hodně líbí a navíc jsem dost zakořeněný na Live. Na druhou stranu si nejsem jist jestli dokážu Omnii odpustit pouhých 8 GB paměti a chybějící Mass Storage. Pomyslným jazýčkem na vahách by mohlo být pár informací, o které bych Vás rád požádal: 1. Jak je na tom Omnia s hudebním výstupem? Používám mobil víc jako mp3, než jako mobil:-) a současná Nokia 5310 mi v tomto směru dostačuje. 2. Jak je na tom Omnia s výdrží baterie? Různé recenze se v tomto směru dost liší... 3. To nejdůležitější: Chápu to správně, že WP nedokáže synchronizovat úkoly s Outlookem, aniž bych si platil něco jako Office 365? Předem díky za odpovědi a rady. 0

Jindřich Lukeš

01 | 01 | 12 16:28
s přihlédnutím k většínu displeji a lepší ceně bych koupil Omnii 7. Pokud máš dostatek financí, tak bych nebral Lumii 800 ale Titana. 0

mimonaut

01 | 01 | 12 15:30
No ta omniaW je opravdu trošku plasťák, ale nebál bych se toho.. Jestli máš peníze na nokii, kup nokii, jestli ti to přide moc, kup omniiW.. jestli chceš kvalitní zpracování a nechceš platit moc, kup omnii7 - ta je zpracovaná opravdu luxusně - zas ale není o tolik menší než HD2, no je to 4" 0

wizard

01 | 01 | 12 11:27
Měl bych dotaz, co by jste mi doporučili? ( chtěl bych si teď nějaký ten WP7 pořídit ) - Koupit omnii W nebo lumii 800 ( ten rozdíl ceny je celkem propastný, ale zase rozdíl ve zpracování lumie a Wčka je taky rozdílný ) - Počkat na CES 2012 co představí ( Tedy lumie 900 a myslím že samsung by měl také něco představit ) - Pořídit úplně něco jiného Momentálně mám HD2ku, ale rád bych něco menšího a lehčího ( optimál by byl 4'' ), Díky 0

vsvs

01 | 01 | 12 10:54
U Omnie W zatím nefunguje Interop Unlock pro přístup k registrům nebo driverům telefonu ani u oficiálně odemčených přístrojů. Není proto ještě možné instalovat příslušné aplikace jako např. Advanced Configuration. 0

Jindřich Lukeš

31 | 12 | 11 18:01
K dispozici mám Samsung Omnia 7 i Omnia W, pokud Vás cokoliv zajímá. ptejte se. 0

Jindřich Lukeš

30 | 12 | 11 20:45
odblokování je možné jediné a jediným způsobem http://wmmania.cz/clanky/navody/chevronwp7-labs/ Ještě se zeptám na to omezení počtu nainstalovaných aplikací. 10 znamená 10 celkem za dobu trvání tokenu, nebo 10 současně nainstalovaných, tedy když jich 10 nainstaluji, odinstaluji, tak mohu nainstalovat 10 dalších? Je to 10 současně nainstalovaných aplikací v zařízení. 0

MrMarkus

30 | 12 | 11 20:38
Joystick: Díky za dobré zprávy 0

Jindřich Lukeš

29 | 12 | 11 23:35
HTC na to ma vlastní aplikaci, není to standardní součastí WP7 0

Joystick

29 | 12 | 11 22:47
Nevíte, jestli se dá natavit ztišení vyzvánění otočením telefonu na displej? Zkoušel jsem to a nefunguje to. Myslím, že jsem někde četl (tuším ale že to bylo u HTC), že to jde. 0

Joystick

29 | 12 | 11 22:45
odblokování je možné jediné a jediným způsobem http://wmmania.cz/clanky/navody/chevronwp7-labs/ Ještě se zeptám na to omezení počtu nainstalovaných aplikací. 10 znamená 10 celkem za dobu trvání tokenu, nebo 10 současně nainstalovaných, tedy když jich 10 nainstaluji, odinstaluji, tak mohu nainstalovat 10 dalších? 0

Joystick

29 | 12 | 11 22:41
Mám přesně tuto folii. Dnes je to týden co jsem nalepil a konečně je bez bublin. Senzory fungují jak mají, displej se vypíná až těsně u ucha, jakmile trochu oddálím, ihned se aktivuje, takže OK. 0

MrMarkus

29 | 12 | 11 09:19
Konečně jsem se dostal k nalepení ochranné fólie, ale po přečtení příspěvku Homer262 k Radaru jsem zpozorněl. Proximity sensor u Omnie W během hovoru detekuje blízkost hlavy a telefon vypíná displej. Mám fólii ScreenShield Omnia W body (http://www.screenshield.com/?menu=phones-2&product=omnia-w-978). Zkusil jsem na displej dát kus fólie (odloupnul jsem roh a přiložil ho na sensor tak aby ho zakrývala jen fólie, nic jiného) a bohužel to bylo vyhodnoceno jako podmínka pro vypnutí displeje. Máte přímo s touto fólií někdo zkušenost? Možná to po pečlivém přichycení přímo na displej fungovat bude a jen plaším. Jestli je ale třeba vyříznout otvor, raději to udělám hned (asi nožem na tapety) než abych to pak nějak žvejkal. PS: Dotaz na support ScreenShield jsem odeslal, uvidím zda se mi ozvou a jakou informaci dají. 0

Jindřich Lukeš

28 | 12 | 11 23:19
odblokování je možné jediné a jediným způsobem http://wmmania.cz/clanky/navody/chevronwp7-labs/ 0

Joystick

28 | 12 | 11 22:38
Už jste někdo odblokovával Omnii W? Jakým způsobem nejlépe? 0

MrMarkus

26 | 12 | 11 19:44
Asi jsem na to přišel. V nastavení (Settings) jsou ještě Extra Setting a tam volba Use auto display intensity (If background color is set to white, automatically adjust this color to reduce power consumption) s defaultním nastavením On. Dal jsem Off a při přechodu z tmavého pozadí na světlé už mi nic sám nereguluje, vidím tak plnou bílou (docela nepříjemné). Osobně jsem se vrátil k automatice, přece jen jsem ve fázi evaluace a minimalizuji vlastní zásahy do konfigurace. PS: Nadšení z WP 7.5 zatím nepolevuje 0

Jindřich Lukeš

24 | 12 | 11 12:35
Díky za potvrzení. U HTC je tohle řešeno jinak a podstatné příjemněji. Žádné výrazné změny si nevšímám. Je to ale spíš o zvyku. Škoda jen, že když si uživatel nastaví maximální jas, stejne ho nedostane, když se mu na světlých plochách displej sám ztlumí. Je to taková automatická regulace v manuálním režimu. 0

mimonaut

24 | 12 | 11 10:47
Ano, přesně tak se mi to chová. Ať už je řízení jasu Automatic nebo dám ručně High, vždy při přechodu je vidět, jak v takových situacích okamžitě stáhne jas dolů. stejně se chová i Omnia7 - u manuálního nastavení úrovně osvětlení (a nemusí to být maximum, děje se to i na střední) je to o něco méně výrazné než u automatiky, ale pokaždé, když přejdu z main do office nebo emailu se nejdřív rozsvítí obrazovka hodně a ve zlomku vteřiny o kus pohasne.. už jsem si zvykl.. Jinak automatickou regulaci jsem vynul po týdnu používání, ta diskotéka co občas displej předváděl (kolísání jasu) mne rozčilovala už přespříliš. 0

MrMarkus

24 | 12 | 11 09:41
Ano, přesně tak se mi to chová. Ať už je řízení jasu Automatic nebo dám ručně High, vždy při přechodu je vidět, jak v takových situacích okamžitě stáhne jas dolů. 0

Jindřich Lukeš

24 | 12 | 11 01:27
Otázka pro majitele Omnie W: Když máte tmavé schéma,jas na maximum a z hlavni obrazovky otevřete třeba e-maily, kde je světlé pozadí, automaticky se ztlumí displej? 0

Jindřich Lukeš

23 | 12 | 11 20:36
Omnia 7 má "kovový" kryt baterie, který je o trochu větší než samotná baterie a je normálně sundavací. Záda Omnie W vypadají skoro stejně, tvar i materiál (plast nahoře a dole, "kov" přes baterii). Rozdíl je v tom, že na Omnii W se sundavají celá záda, ta kovová část je na napevno přidělaná k tomu plastovému zbytku. Omnia7 má kovem potažená celá záda, nejen ten kryt baterie, zrovna jsem do toho zkoušel rýpnout na diskusích už se objevují srovnání a zpracování W oproti 7 prý není tak dobré.. ty záda jsou 100% plastová. Jen ta prostřední část je kov. poznas to i podle hmotnosti. Navíc si ten kryt sundej a podivej se, jak je to z druhe strany udelané. Kovový "plech" zasazený v plastu 0

MrMarkus

23 | 12 | 11 14:05
Omnia W je podle mě cílena o ve vztahu k Omnii i8700 7 o kategorii níže. Horší materiály, menší displej. Na druhou stranu tam dali rychlejší procesor a plasty s menším displejem přinesly nižší váhu. Vznikl tak poměrem cena/výkon velmi zajímavý přístroj. 0

mimonaut

23 | 12 | 11 13:09
Omnia 7 má "kovový" kryt baterie, který je o trochu větší než samotná baterie a je normálně sundavací. Záda Omnie W vypadají skoro stejně, tvar i materiál (plast nahoře a dole, "kov" přes baterii). Rozdíl je v tom, že na Omnii W se sundavají celá záda, ta kovová část je na napevno přidělaná k tomu plastovému zbytku. Omnia7 má kovem potažená celá záda, nejen ten kryt baterie, zrovna jsem do toho zkoušel rýpnout na diskusích už se objevují srovnání a zpracování W oproti 7 prý není tak dobré.. 0

Jindřich Lukeš

22 | 12 | 11 19:24
pravda, pravda. Nemožnost výměny baterie u Radaru je nepříjemná (já osobně bych zařízení bez výměnné baterie mít nemohl). Na druhou stranu to monolitické kovové tělo přežije ledasco. 0

Joystick

22 | 12 | 11 19:19
Díky mé nedočkavosti jsem už taky majitelem této Omnie. Zatím nemám moc času na nějaké testování aktuálně jsem jen nalepil folii na displej a čekám až krapet zaschne. Tak jen můj pohled na provedení. Jak je psáno výše, je to klasický plasťák od Samsungu s kovovým doplňkem zad. Ale je pěkný, alespoň mě se líbí. Měl jsem v ruce Radara, ten je provedením určitě kvalitnější. Ale v jeho neprospěch a to je pro mě dost podstatné je, že nemá uživatelsky výměnou baterii. A pak je o cca 1700,- dražší, než jsem aktuálně koupil Omnii. 0

Jindřich Lukeš

22 | 12 | 11 14:36
- Celkové zpracování telefonu ( na některých fotkách vypadá jako fujplasťák ) - Kvalita fotek a videa ( třeba i porovnání s ostatními WP telefony co máte po ruce ) Děkují Plánuji srovnání s HTC Radar 0

Jindřich Lukeš

22 | 12 | 11 14:01
Omnia 7 má "kovový" kryt baterie, který je o trochu větší než samotná baterie a je normálně sundavací. Záda Omnie W vypadají skoro stejně, tvar i materiál (plast nahoře a dole, "kov" přes baterii). Rozdíl je v tom, že na Omnii W se sundavají celá záda, ta kovová část je na napevno přidělaná k tomu plastovému zbytku. 0

mimonaut

22 | 12 | 11 13:45
má taky plechový záda jako omnia7 ? (u ní mám tuším plast potažený plechem..) 0

Jindřich Lukeš

22 | 12 | 11 13:43
zatím info ohledně zpracování....je to "fujplastak" jako každý Samsung Ale objektivně musím říct, že zpracování je kvalitní a plasty nevypadají lacině. 0

wizard

22 | 12 | 11 12:32
- Celkové zpracování telefonu ( na některých fotkách vypadá jako fujplasťák ) - Kvalita fotek a videa ( třeba i porovnání s ostatními WP telefony co máte po ruce ) - Kvalita zvuku / hudby / hovoru - Výdrž baterie Děkují 0

Jindřich Lukeš

22 | 12 | 11 11:55
Právě nám do redakce dorazil Samsung Omnia W. Ptejte se, co Vás zajímá? 0

Mohlo by vás zajímat

AKCE: Bezdrátová nabíječka Nokia DT-910 za 299 Kč

Jindřich Lukeš | články 26 | 10 | 17

WMM Jízdní řády zpět na Storu

Jindřich Lukeš | software 27 | 09 | 17

Dnes končí oficiální podpora Windows Phone 8.1

Jindřich Lukeš | články 11 | 07 | 17

Fitbit – oficiální aplikace pro sportovní náramek (aktualizováno)

(30.3.) : Vylepšený monitoring spánku.// Oficiální aplikace umožňující ovládání a synchronizaci chytrých fitness náramků Fitbit s operačními systémy od Microsoftu.

Tereza Kratochvílová | software 30 | 03 | 17

Facebook ukončuje podporu pro starší verze svých aplikací na Windows a Windows Phone

Jindřich Lukeš | články 28 | 03 | 17